Cool.quote:
Ja, hij heeft zeker wat ik heb zijn album al een keertje beluisterdquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef AnAlphaBeta het volgende:
K kwam dit tegen via Fat Jon...k moet er nog n paar keer naar luisteren, maar het heeft wel wat...
Thx. Als je radio (sommige zenders daargelaten) en andere media zat wordt, en dus maar zelf gaat zoeken, vallen de schellen van je ogen als je merkt hoeveel geniaals er ronddrijft, die je anders nooit was tegengekomen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef krioro het volgende:
Four Tet en Fat Jon, goed bezig AAB.
Ik luister nu Gang Gang Dance - MindKilla:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zeker wat ik heb zijn album al een keertje beluisterd
hij heeft verschillende artiesten namen ten eerste prefuse 73, delarosa & arosa en piano overlord hij zit ook in groepen genaamd risil Diamond Watch Writs en nog een groep genaamd savath ofzo
Dat is waarom ik me zo met muziek bezighoud, zo veel toffe dingen te ontdekkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Thx. Als je radio (sommige zenders daargelaten) en andere media zat wordt, en dus maar zelf gaat zoeken, vallen de schellen van je ogen als je merkt hoeveel geniaals er ronddrijft, die je anders nooit was tegengekomen..
(en ook mooi als je denkt echt een uniek pareltje gevonden te hebben dat je dan reacties krijgt van mensen die die act al jaaaren kennen..hehe)
[..]
K ga zeker meer van m luisteren, en ook die andere projecten die je net opnoemde.
Lekker nr idd.. Knakker lijkt op Daniel Radcliffe..quote:
Lekkerrrr.quote:
Krijg er iig wel goeie flashbacks bijquote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef Chivez het volgende:
Dit blijft toch wel een van mn favorieten![]()
OMG, dat is echt oud!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Krijg er iig wel goeie flashbacks bij
Net als bij deze vrienden:
Miles kane wordt nu op kink gedraaid. Ik vind zijn stem trouwens heel erg lijken op die van Tim Knol.quote:
quote:
Top act/band, dit.quote:
Mooie stem, mooi nr.quote:
Kende dit nog niet, klinkt goed zeg!quote:
Yep..quote:
Dat optreden in Shea was echt geniaal!quote:
En dan echt knorren.quote:
Ja, ik ook. Draai nu deze:quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
lukt nog niet heh?
[..]
die is mooi die draai je vaker![]()
ik heb ook zo mijn favo's![]()
Hou ook van Sade en ga hiermee echt maffen. Anders morgen spijt en dan is het gewoon jouw schuld.quote:
Trustequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Draai nu deze:
[..]
Hou ook van Sade en ga hiermee echt maffen. Anders morgen spijt en dan is het gewoon jouw schuld..
Truste voor straks..
morgen heb je spijt heurquote:
ik ga deze nog even luisteren ....quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:30 schreef Staal het volgende:
Fann, grappig ik was aanvankelijk op zoek naar die originele clips van Sade maar wat een geweldig concert moet dat zijn geweest.
Tof! Morgen verder.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Draai nu deze:
[..]
Truste voor straks..
Dat is wel een fuck up van het origineel zeg. Had dit nog nooit gehoord.quote:
ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is wel een fuck up van het origineel zeg. Had dit nog nooit gehoord.
Yessss...die jongens maken heel lekker nummers idd.quote:
Moet aan Aphex twin denken bij dit nummer. Erg vet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:44 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Yessss...die jongens maken heel lekker nummers idd.
Hier nu:
Niet zo gek, allebei Warpquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Moet aan Aphex twin denken bij dit nummer. Erg vet!
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Moet aan Aphex twin denken bij dit nummer. Erg vet!
Wat hij zei.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zelfde label dus. Grappig, het had ook gewoon Aphex twin kunnen zijn in mijn oren.
Voor mij 1 van de beste dance platen ooit gemaakt.
muziekje in overeenstemming met het weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:44 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Yessss...die jongens maken heel lekker nummers idd.
Hier nu:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:28 schreef -Peach het volgende:
[..]
muziekje in overeenstemming met het weer
Over hard gesproken mijn favoriete band van het moment:quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:38 schreef Beaker het volgende:
Everlong van The Foo Fighters hééééééééél hard
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Over hard gesproken mijn favoriete band van het moment:
Dit nummer knalt echt het hardst van het nieuwe album.
Holy shit wat vetquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef AnAlphaBeta het volgende:
Godverdikkie wat n fijne versie van dit nr..
Hehehe....goed he? Dat soort deuntjes word ik altijd vrolijk van.quote:
Supernummer!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef AnAlphaBeta het volgende:
Godverdikkie wat n fijne versie van dit nr..
lekker nr..bestaat die band eigenlijk nog? Ik weet nog toen ze doorbraken dat ze vroege pubers waren.quote:
Volgens mij niet.. of iig niks meer van gehoord, wel jammer, was veelbelovend toen, maar weinig waargemaakt uiteindelijk geloof ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
lekker nr..bestaat die band eigenlijk nog? Ik weet nog toen ze doorbraken dat ze vroege pubers waren.
Steviequote:
Als de lichten en het geluid uitgaan en je gaat je bedje in hoor je nogsteeds psytrancequote:
Ik ben gewoon thuis hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 04:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als de lichten en het geluid uitgaan en je gaat je bedje in hoor je nogsteeds psytrance![]()
Zekerquote:
Zwaar goeie shit! Die drummer heeft echt een goeie sound moet ik nog even erbij vermelden...quote:
Hehe, ik ben ook die laatste aan het luisteren.quote:
Geweldig. Alleen de titel en artiest deden mij al het vermoeden dat het om zulk soort muziek zou gaan. Lekker hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |