Tilly heeft een bracelet. Ze kan het echt welquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef dreamzk het volgende:
Om terug te komen op die tilly die poker speelt. Heb dat 1x op tv gezien en die vrouwen kennen nog maar net de regels, de handen waarmee ze pushen
Wie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik nog met je studiegenoot staan ouwe hoeren Pierre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Hahah ja mooie kerel is dat maatje van me had een stukje glas in zijn arm ging hij hem helemaal verzorgen enzoquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
(nsfw) Lucy Pinder wijdt naaktreportage aan koninklijke familie
Godverdomme.
Kensers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Handcremepje eroverheen, hoppaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah ja mooie kerel is dat maatje van me had een stukje glas in zijn arm ging hij hem helemaal verzorgen enzo
Mischien vergis ik me dan met een ander pokershow, maar daar zaten 6 geile vrouwen die pokerden maar er geen drol van konden. 6-man aan de tafel en vanaf hand 1 pushen met J 6 off suit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tilly heeft een bracelet. Ze kan het echt wel
Je kan ook sneak preview mee pakken in de bioscoopquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef Rossdale het volgende:
Geen GoW3 hier
Achja dan ga ik wel wat singleplayer stuffs doen vanavond
hij doelde op de rechterhandquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je kan ook sneak preview mee pakken in de bioscoop
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:29 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga dan ook eerst eten. Vaders haalt chinees.
I WANNA BE THE VERY BEST, NO-ONE EVER WAS. TO CATCH THEM IS MY REAL TEST, TO TRAIN THEM IS MY CAUSE, POKEMON!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ign.com/top/pokemon
speciaal voor michhas
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net bbq met bier en waterpijp.![]()
Sorry maar :quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net bbq met bier en waterpijp.![]()
quote:
Face it. Afhaalchinees is gewoon smerig.quote:
Dan doe je het foutquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
[..]
Face it. Afhaalchinees is gewoon smerig.
In Delft en in Vlijmen anders niet.quote:
Delft en Vlijmenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In Delft en in Vlijmen anders niet.
Limburg.quote:
<3quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Limburg.
Amsterdam.
Ajax.![]()
![]()
423578957
Haten op Limburg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Limburg.
Amsterdam.
Ajax.![]()
![]()
423578957
Pas je op voor suzuki swift's die er rond rijden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad Bea komt nog in mijn hometown b0ys
In Den Bosch en Delft is ze allang geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad Bea komt nog in mijn hometown b0ys
Omdat het echt zwaar briljant is.quote:
Heb je weer gedronken?quote:
Nee man het is dinsdag, morgen school. Ben gewoon vrolijk, vandaag een goede dag op school gedraaid. Moest een presentatie doen voor verbeterpunten van een SNS-campagne met een medewerker van SNS erbij, en hij was helemaal enthousiast over iets dat ik had bedachtquote:
Ja dus?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee man het is dinsdag, morgen school.
Mooi zo. Altijd leuk als leraren je ideeën leuk vinden.quote:Ben gewoon vrolijk, vandaag een goede dag op school gedraaid. Moest een presentatie doen voor verbeterpunten van een SNS-campagne met een medewerker van SNS erbij, en hij was helemaal enthousiast over iets dat ik had bedacht.
20 euro damnquote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gasten zijn 't ook.
Ik heb geen woorden meer voor Lost (de serie) zit nu in de laatste aflevering en het slaat helemaal nergens op. Na seizoen 2 is het gewoon kut geworden en ik kijk maar door. Nog 20min en ik ben er vanaf, yeeeyquote:
Wtfquote:
Amsterdam ouwe!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog mensen hier die vrijdag in de Effenaar te vinden zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Lost.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden meer voor Lost (de serie) zit nu in de laatste aflevering en het slaat helemaal nergens op. Na seizoen 2 is het gewoon kut geworden en ik kijk maar door. Nog 20min en ik ben er vanaf, yeeey
Ik ben ff overgestapt naar PS3 omdat ik ff geen live kon betalen... Is het down.. Lekker is datquote:
Haha exactlyquote:Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef KneusTeun het volgende:
Is toch wel ernstig! vind het een behoorlijke klap wat sony daar krijgt. Nu waren ze al inferieur maar nu kunnen zelfs de fanboys het niet meer goed praten.
Iets met haha ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik ben ff overgestapt naar PS3 omdat ik ff geen live kon betalen... Is het down.. Lekker is dat
In bed aan het chillenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
UiteraardCentjes verdienen
En jij?
Godverdomme wat een luizenleventje. Ik fietste net naar een cliënt is die klojo niet thuis.quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godverdomme wat een luizenleventje. Ik fietste net naar een cliënt is die klojo niet thuis.
Hier volopquote:Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekkeeeeerr
Alleen geen zon vandaag
Hoer aan huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ja vond het behoorlijk koud op de fiets net, vies windje.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt
Arnhem is gehuld in grijze wolken vandaag
Oh voordat ik het vergeet, had ik je al verteld hoeveel ik je haat vandaag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh voordat ik het vergeet, had ik je al verteld hoeveel ik je haat vandaag?Als jij volgend jaar gaat studeren (dat was toch je plan?) dan kan jij dat ook doen elke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh voordat ik het vergeet, had ik je al verteld hoeveel ik je haat vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister nieuwe schoenen gekocht!
Half bezopen is weggegooid geld.
Roken in bed, dude.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik lig in bed met een peuk terwijl de zon naar binnen schijnt en de frisse lucht naar binnen waait. Veel beter wordt het niet.
Welkom bij PMEquote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
afbeelding ]
Ik vind ze niet mooi, sorry manquote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Welkom bij PME
PME, het Pensioenfonds van de Metalektro, is van en voor de werkgevers en werknemers in de bedrijfstak.
PME zorgt voor een eigentijds en flexibel pensioen, tegen zo laag mogelijke kosten. Nu en in de toekomst.
En als ik ze had gepost, dan waren ze van niet mooi naar kankerlelijk verandert, ofniet?quote:
quote:
Maakt niet uit, ik welquote:Op woensdag 27 april 2011 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, sorry pierre.
Exactly, is best knap. Blij dat ik er klaar mee ben, nu beginnen aan of boardwalk empire of the wire, twijfel nogquote:Op woensdag 27 april 2011 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ik neem aan dat het over Lost gaat? Ik vind het knap hoe ze van een leuke serie, in het begin, zo'n berg stront hebben kunnen maken
Laatste paar minuten snapte ik niet eens meer, ze waren allemaal dood en dat was die andere dimensie waar ze in leefden?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lost.Hoeven pakken tissues ik er wel niet doorheen heb gesnotterd.
Het is een geweldige serie maar na een paar seizoenen gaat het inderdaad bergafwaarts, laatste paar minuten met Jack en Vincent zijn dan wel weer mooi. En natuurlijk Mr Locke.
Ja maar dat heb je zelf veroorzaakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En als ik ze had gepost, dan waren ze van niet mooi naar kankerlelijk verandert, ofniet?![]()
Ja laatste paar minuten, doelde meer op het stuk waar Jack op de grond ligt en Vincent naast hem komt liggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Exactly, is best knap. Blij dat ik er klaar mee ben, nu beginnen aan of boardwalk empire of the wire, twijfel nog
[..]
Laatste paar minuten snapte ik niet eens meer, ze waren allemaal dood en dat was die andere dimensie waar ze in leefden?
Dat is het belangrijkstequote:
Fijn dat je het zelf inzietquote:Op woensdag 27 april 2011 11:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En als ik ze had gepost, dan waren ze van niet mooi naar kankerlelijk verandert, ofniet?![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je zelf veroorzaakt.
Maar zie jij zelf ook in hoe triest dat is, jongeman?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf inziet [ afbeelding ]
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat jij aan wat zelfreflectie gaat doen...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:10 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Maar zie jij zelf ook in hoe triest dat is, jongeman?
Weet je nog? Die schoenen die ik eerst postte, die best veel op die van jou leken. Meteen een hele shitstorm over me heen.quote:
Nee Michhas, dat denk jij, omdat je dat wil denken. Dat is echt onzin. Ik reageer gewoon normaal in dit topic, en als ik het al ergens niet mee eens ben, dan laat ik dat ook respectvol weten aan jullie, andersom hoef ik dat dus niet te verwachten. Stel je eens voor man, dat we gewoon aardig tegen elkaar zouden doen, dat kan natuurlijk niet...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat jij aan wat zelfreflectie gaat doen...
Onze manier van reageren op jou komt namelijk rechtstreeks van jezelf af, jouw manier van reageren op ons/iedereen.
Nee?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:17 schreef kenserkabouter het volgende:
Weet je nog? Die schoenen die ik eerst postte, die best veel op die van jou leken. Meteen een hele shitstorm over me heen.
Ik doe altijd aardig, geen haat hier hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 11:17 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee Michhas, dat denk jij, omdat je dat wil denken. Dat is echt onzin. Ik reageer gewoon normaal in dit topic, en als ik het al ergens niet mee eens ben, dan laat ik dat ook respectvol weten aan jullie, andersom hoef ik dat dus niet te verwachten. Stel je eens voor man, dat we gewoon aardig tegen elkaar zouden doen, dat kan natuurlijk niet...
Paar topics terug was dat.quote:
Perverse en smerige opmerkingen is heel wat anders dan hatelijke opmerkingen. Laat ik het daar op houden, denk er even over na. Meer heb ik er niet over te zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardig, geen haat hier hoor
Maar je sig zegt al genoeg. Je bent er trots op dat wij zo tegen je doen, en je hebt je rol in deze SC allang geaccepteerd
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn linker oog stopt maar niet met tranen
Vervelend, een vriendin van me had precies hetzelfde, alleen was het bij haar na 3 dagen nog niet over. Naar de dokter gegaan, bleek het een of andere allergische reactie te zijn ofzo..quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen tijdens de training een vinger in mijn oog en ik heb er nu pas last van
Mjah ik ging voor een takedown maar ving een vinger in mijn oogquote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vervelend, een vriendin van me had precies hetzelfde, alleen was het bij haar na 3 dagen nog niet over. Naar de dokter gegaan, bleek het een of andere allergische reactie te zijn ofzo..
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef dreamzk het volgende:
Wat een klote einde, wie heeft het einde nog meer gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Het gaat niet om hoeveel ze op elkaar lijken maar om de het verschil tussen reacties.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gelijkenis (not)Ze hebben in ieder geval allebei veters.
Totaan het laatste seizoen vond ik het een briljante serie, helaas heeft het laatste seizoen geen waarde einde kunnen geven. Blijkbaar was dit voor de schrijvers nog de enige manier om zich uit alle gecreeerde mysterie te redden. Heel spijtigquote:Op woensdag 27 april 2011 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ik neem aan dat het over Lost gaat? Ik vind het knap hoe ze van een leuke serie, in het begin, zo'n berg stront hebben kunnen maken
Ah jammer, ik geef morgen rondleidingen...hey, neem anders na de open dag de bus richting centrum, doen we een biertjequote:
Ross, morgen tussen 1800 en 1900 prima?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Totaan het laatste seizoen vond ik het een briljante serie, helaas heeft het laatste seizoen geen waarde einde kunnen geven. Blijkbaar was dit voor de schrijvers nog de enige manier om zich uit alle gecreeerde mysterie te redden. Heel spijtig
Ik had nog tegen onze roemeen gezegd dat je wellicht interesse in zijn kunsten had, maar niet meer nodig dus?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef PierreTT het volgende:
Ik lees net dat er hier vandaag blijkbaar een bataljon aan Polen de tuin komt verbouwen, ben benieuwd
Had ik graag gedaan, maar ik moet rond half vijf weer in Eindhoven zijn om mijn examenlijst te ondertekenen. Ben er dus maar een uurtje.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah jammer, ik geef morgen rondleidingen...hey, neem anders na de open dag de bus richting centrum, doen we een biertje
Too bad, volgende keer beterquote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Had ik graag gedaan, maar ik moet rond half vijf weer in Eindhoven zijn om mijn examenlijst te ondertekenen. Ben er dus maar een uurtje.
Ja het ligt eraan, straks komt er hier weer niemand omdat onze huisbaas een fucking lapzwans eerste klas is..quote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had nog tegen onze roemeen gezegd dat je wellicht interesse in zijn kunsten had, maar niet meer nodig dus?
Wij hebben ook altijd hetzelfde met de huisbaas.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja het ligt eraan, straks komt er hier weer niemand omdat onze huisbaas een fucking lapzwans eerste klas is..
Niemand....quote:Op woensdag 27 april 2011 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ik heb zojuist kaartjes besteld voor Marry Poppins wie wil me aanraken?
En dan kom je hier vragen of iemand je wil aanraken...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is meer voor mijn vriendin dan voor mezelf maarja
Het moet niet het is een cadeauquote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef tliciouz het volgende:
Dan ben je fucked als je met je vriendin naar Marry poppins moet.
Beter dan als je naar Justin Bieber moet.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef tliciouz het volgende:
Dan ben je fucked als je met je vriendin naar Marry poppins moet.
Ik wou een slechte grap maken over dat aanraken en je vriendin, maar ik durf nietquote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is meer voor mijn vriendin dan voor mezelf maarja
Ik zou mijn vriend mee nemen naar een stripclub.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Beter dan als je naar Justin Bieber moet.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 27 april 2011 11:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Beter dan als je naar Justin Bieber moet.
Succesquote:Op woensdag 27 april 2011 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het moet niet het is een cadeau
Wat een dushi ben je ook :$quote:Op woensdag 27 april 2011 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel mee vallen en zij vindt dat leuk
Daar gaat het omquote:Op woensdag 27 april 2011 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan wordt ze wel boos gok ikquote:Op woensdag 27 april 2011 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar gaat het omNeem je telefoon opgeladen mee, dan heb je nog wat te doen ondertussen
Beetje in de categorie "bitches love" meme.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haal ladingen eten en drinken, dan heb je ook wat te doenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan wordt ze wel boos gok ik!
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het kan liever vrijdag eigenlijk, morgen komt mijn pa langs en ben ik een hele dag bezig met hem bomen aan het zagen etc. Weet niet hoe laat we daar mee klaar zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ross, morgen tussen 1800 en 1900 prima?
Precies, jullie weten allebij dat Michhas deze shit runt.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee neger ze weet nog steeds wie de baas is
Door je pic onder je naam denk ik alleen wel dat je een beetje faggot bentquote:Op woensdag 27 april 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Precies, jullie weten allebij dat Michhas deze shit runt.
[ afbeelding ]
Klopt toch ook?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Door je pic onder je naam denk ik alleen wel dat je een beetje faggot bent
Dan wordt het vrijdag denk ik.. ik kan alleen niet zoveel Erdinger doen, moet Koninginnedag werken om 7.30quote:Op woensdag 27 april 2011 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als het kan liever vrijdag eigenlijk, morgen komt mijn pa langs en ben ik een hele dag bezig met hem bomen aan het zagen etc. Weet niet hoe laat we daar mee klaar zijn.
Als het niet anders kan, kan het morgen ook wel maar veel liever vrijdag. Dan heb ik alle tijd! Dan heb ik ook nog tijd voor een koninginnenach-Erdinger
Gelukkig zijn het jouw gedachten.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Door je pic onder je naam denk ik alleen wel dat je een beetje faggot bent
quote:I'll fuck you 'til you love me, faggot!
Auch, niet echt lekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan wordt het vrijdag denk ik.. ik kan alleen niet zoveel Erdinger doen, moet Koninginnedag werken om 7.30
Dont be hatinquote:Op woensdag 27 april 2011 12:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het jouw gedachten.
Even een mooie quote van Mike Tyson:
[..]
Wel zorgen dat je vriendin goed uitgerust is.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Auch, niet echt lekker
Geeft niet, zou toch met een paar meiden de stad in gaan op koninginnenach, die helpen me vast wel over dit verdriet heen
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:56 schreef Michhas het volgende:
Stoma is weer rond aan het dwalen in ONZ![]()
Check deze even man, best lachenHet Holocuast-wiki spel!
Ik moest gewoon kijken of het via ikea snel ging!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef KneusTeun het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zweden
http://nl.wikipedia.org/wiki/IKEA (dan moet je gewoon ff langs de ikea!)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oostenrijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Wereldoorlog
Ik snap alleen de link tussen dat topic en Stoma nietquote:Op woensdag 27 april 2011 12:56 schreef Michhas het volgende:
Stoma is weer rond aan het dwalen in ONZ![]()
Check deze even man, best lachenHet Holocuast-wiki spel!
Stoma is zo'n beetje de enige hier die in ONZ komt (naast mij dan) en ik wou dat mooie ONZ topic even met hem delenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik snap alleen de link tussen dat topic en Stoma niet
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Rossdale het volgende:
ONZ is over het algemeen ook behoorlijk kansloos...
Heb je GoW3 al?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Rossdale het volgende:
ONZ is over het algemeen ook behoorlijk kansloos...
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kan je nog steeds beta codes van GoW3 registreren?
Dan haal ik vandaag even Mortal Kombaten 800 mspoints.
Zou niet weten hoe en het klinkt alsof het veel moeite kostquote:Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
Je kunt toch downloaden zoals michhas?
Ik mis nu mensen om mee te spelen
Hij had het in 10 min, alleen 1 bestandje van 80 mb downloaden en op een stick zetten dacht ikquote:Op woensdag 27 april 2011 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe en het klinkt alsof het veel moeite kost
Welles pelles! Groot risico hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef Michhas het volgende:
Je kan er niet voor geband worden Niels
Je kunt voor bijna alles geband worden Michiel, vraag maar aan Mainframesquote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef Michhas het volgende:
Je kan er niet voor geband worden Niels
Ja, zelfs voor tekst op je profiel.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt voor bijna alles geband worden Michiel, vraag maar aan Mainframes
ga je schamen HF niet hebben uitgespeeldquote:Op woensdag 27 april 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
Mwoah, ga ik toch zo niet doen. Het is maar een beta, daar riskeer ik geen ban voor.
Als jullie allemaal de beta spelen, ga ik eens meer tijd in Alpha Protocol steken. Ondanks de game verre van goed is, is hij stiekem toch best leuk (en pittig).
Misschien dat ik de SP van Homefront ook nog eens uit ga spelenOok nooit gedaan
Ga jij m een even op guerilla doen dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ga je schamen HF niet hebben uitgespeeld
ik ben bezig met ToV dus geen tijd voor hf, hoop trouwens dat ie niet zo'n saai einde heeft als hfquote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga jij m een even op guerilla doen dan.
Fixed.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Je kan geen dumpert pica's linken op fok!
hier ook!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef Parvus het volgende:
Hier wel..
Top 500 van de 90's op Q-Music. Lekkorrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice.All good things are wild and free.
Niet echt.. Die lui zuipen veel, praten stug Pools, zijn een ramp op de weg en pikken al onze baantjes in..quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef Michhas het volgende:
Zijn er hier ook mensen die van poolen houden?
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Niet echt.. Die lui zuipen veel, praten stug Pools, zijn een ramp op de weg en pikken al onze baantjes in..
Noord of zuidpool? Plus of minpool? Autochtone of allochtone pool?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef Michhas het volgende:
Zijn er hier ook mensen die van poolen houden?
quote:
Die had ik gister gezien. Echt vet gedaan.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar blog. Fapvoer.
http://angievarona.blogsp(...)3A00&max-results=300
Nog niet, gaat wel gebeurenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
HalloMet sommige van jullie heb ik vast eens MW2 gespeeld
Morpheus1412 en met jou heb ik zeker wel eens gegamedquote:
Jij bent ook al klaar met BO?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Morpheus1412 en met jou heb ik zeker wel eens gegamed
Eh 1x gespeeld online en vond het niet zo boeiendquote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij bent ook al klaar met BO?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eh 1x gespeeld online en vond het niet zo boeiendMW2 wel veel gespeeld en das leuker!
De SP van BO is wel geniaal
Al heb ik het wel meer dan 1x gespeeld.quote:
zeg...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef Michhas het volgende:
Rossdale heeft iedereen die in GAM post al afgewerkt, je hebt ongetwijfeld met hem gespeeld
Zeg Morpheus, Doe eens wat aan die BzP. Die zit nu al 3 weken constant de mw2 en bo topics te verneuken.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eh 1x gespeeld online en vond het niet zo boeiendMW2 wel veel gespeeld en das leuker!
De SP van BO is wel geniaal
Erg subtiel Timquote:Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeg Morpheus, Doe eens wat aan die BzP. Die zit nu al 3 weken constant de mw2 en bo topics te verneuken.
Ik heb nog geen TR of post in het FB topic gezienquote:Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeg Morpheus, Doe eens wat aan die BzP. Die zit nu al 3 weken constant de mw2 en bo topics te verneuken.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 3 of 4 topic reports gedaan betreffende die jongenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen TR of post in het FB topic gezien
Ik zal eens kijken
Ik ook 1 report gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 3 of 4 topic reports gedaan betreffende die jongen
Ik heb 1 keer boem dikkie in het topic gezien maar that's it
nou ik schoot een paar weken geleden in de lach toen ie mee speelde op xbox (ik vind limburg lachwekkend klinken) en sinds die tijd loopt ie lastig te doenquote:
Nou ik weet dat het een irritante user is maar ik kan niet alles lezen hier in GAMquote:
Ah, een Duitserquote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou ik schoot een paar weken geleden in de lach toen ie mee speelde op xbox (ik vind limburg lachwekkend klinken) en sinds die tijd loopt ie lastig te doen
Hmmm niet gezien, zal boem-dikkie dan opgepakt hebben. Ik ben er nu mee bezig iig.quote:
zie OPquote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik weet dat het een irritante user is maar ik kan niet alles lezen hier in GAM
[..]
Ah, een Duitser
quote:
Leg wat voedselbonnen op straat neer als lokaasquote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef PierreTT het volgende:
Er zou dus een bataljon Polen komen voor de tuin, maar heb nog steeds niks gezien
Nee, ik wil gezellig mee posten en gamenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:28 schreef Michhas het volgende:
Maargoed, volgens mij is Morph er niet om al onze puberale probleempjes op te lossen
polen zijn nachtwerkersquote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef PierreTT het volgende:
Er zou dus een bataljon Polen komen voor de tuin, maar heb nog steeds niks gezien
Er liggen al halve liter blikken Schultenbrau klaar als lokaasquote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leg wat voedselbonnen op straat neer als lokaas
Kun je beter paar kratjes schultenbrau neerzetten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leg wat voedselbonnen op straat neer als lokaas
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er liggen al halve liter blikken Schultenbrau klaar als lokaas
Wat gebeurt er hier nouquote:Op woensdag 27 april 2011 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je beter paar kratjes schultenbrau neerzetten.
5 seconden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
Dit bewijst wel wat hoor.Dat er meer is.
Misschien moet jij eens een kijkje nemen in TRUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kom ik ook wel eens. Hillarisch die mensenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een kijkje nemen in TRU
Ik durf daar niet in te kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel eens. Hillarisch die mensen
Echt hequote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel eens. Hillarisch die mensen
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef PierreTT het volgende:
Deze is baas!
Meld hier je onverklaarbare gebeurtenissen #3
quote:Oke, ik vind het nou echt eng worden....
Afgelopen maandag heb ik hier mijn laatste verhaaltje gepost. De rest van de week is ook niet bepaald rustig verlopen ofzo... Dinsdag hoor ik vlak achter me iemand niezen terwijl ik de hond uitliet. De hond heeft het ook gehoord ging gelijk op onderzoek uit, vond niks en was de rest van de avond harstikke rustig en lag ver weg in een hoekje.
Woensdag liep er weer iemand over de zolder
Donderdag zijn wat dingen verplaatst in huis
Vrijdag, ff niks (gelukkig)
Vanmorgen knipperde de lamp boven mn bed alsof hij bijna kapot ging...je weet wel de laatste paar flitsen voordat ie doorbrandt... Nu doet ie het weer normaal
Vanmiddag was ik op werk, kom ik thuis komt mn moeder naar me toe dat vanmiddag opeens de tv op mn kamer aanstond. Voor ze in bad ging stond ie uit, toen ze eruit kwam stond ie aan...verder was alleen mn pa thuis en die lag beneden te slapen... wat het was, weet ik niet.
Ik heb hier een headset naast me liggen waar een schakelaartje opzit met 2 lampjes, 1 ervan is dat de microfoon aanstaat, en de ander is dat er geluid door mn headset komt....maar ik heb geen muziek op iets dergelijks opstaan. Zodra ik mn headset opzet om te luisteren gaat het lampje uit en hoor ik niks, leg ik de hgeadset weer op mn bureau gaat dat lampje weer aan...
Ik weet langzaam niet meer wat ik moet doen....
Geleegd worden klinkt beter!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef PierreTT het volgende:
Als dat stel idioten hier om half 6 nog niet is ben ik mooi weg. Er moet hier nog een koelkast gevuld worden![]()
Daarvoor moet ie uiteraard eerst gevuld worden.quote:
Ja jullie lachen maar met die dingen.quote:
Voor de draad ermee.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jullie lachen maar met die dingen.maar goed laat ik mijn verhaal maar achterwege laten anders gaan jullie mij nog uitlachen.
Mij gaven ze niks. Ze zeiden: "We wilden je eigenlijk 2 cadeautjes geven, die we ook aan een zekere Michiel hebben gegeven, maar je hebt ze al. Dus je krijgt niks."quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Michhas het volgende:
Ik ben ooit ontvoerd door aliens
Ze hebben me alleen het lichaam van een Griekse god en een aardig grote lul gegeven, dat was alles
ahw..quote:Op woensdag 27 april 2011 16:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mij gaven ze niks. Ze zeiden: "We wilden je eigenlijk 2 cadeautjes geven, die we ook aan een zekere Michiel hebben gegeven, maar je hebt ze al. Dus je krijgt niks."
Ja, man. Daarom rook ik ook zoveel. De stress... Het is niet te bevatten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
ahw..
Wordt je er nog steeds wakker van 's nachts, badend in het zweet?
Ik ken het. 2 pakken Gauloises zonder filter per dag.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja, man. Daarom rook ik ook zoveel. De stress... Het is niet te bevatten.
Ik gaf je die link van haar blog.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:58 schreef kenserkabouter het volgende:
Nog een pica van die chick gevonden op dumpert.
[ afbeelding ]
Deze niet gezien daar.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik gaf je die link van haar blog.
Daar staan al die foto's.
So unfairquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Oooooooowwwwwwwwww yeeeeeeeaaaaaaahhhhhhhhhh
Weekend!!!
sterf aan een niet dodelijke ziektequote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Weekend!!!
Hele week al vakantiequote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Weekend!!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Michhas het volgende:
Ik ben ooit ontvoerd door aliens
Ze hebben me alleen het lichaam van een Griekse god en een aardig grote lul gegeven, dat was alles
Nog 1 dag en dan vrij tot 10 mei.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Weekend!!!
Zitten wij toevallig bij elkaar in de klas? Ik heb steeds dezelfde dagen vrij lijkt wel!quote:
Wat studeer je?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zitten wij toevallig bij elkaar in de klas? Ik heb steeds dezelfde dagen vrij lijkt wel!
Hallelujahquote:Op woensdag 27 april 2011 16:58 schreef kenserkabouter het volgende:
Nog een pica van die chick gevonden op dumpert.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |