Tilly heeft een bracelet. Ze kan het echt welquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef dreamzk het volgende:
Om terug te komen op die tilly die poker speelt. Heb dat 1x op tv gezien en die vrouwen kennen nog maar net de regels, de handen waarmee ze pushen
Wie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik nog met je studiegenoot staan ouwe hoeren Pierre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Hahah ja mooie kerel is dat maatje van me had een stukje glas in zijn arm ging hij hem helemaal verzorgen enzoquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
(nsfw) Lucy Pinder wijdt naaktreportage aan koninklijke familie
Godverdomme.
Kensers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Handcremepje eroverheen, hoppaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah ja mooie kerel is dat maatje van me had een stukje glas in zijn arm ging hij hem helemaal verzorgen enzo
Mischien vergis ik me dan met een ander pokershow, maar daar zaten 6 geile vrouwen die pokerden maar er geen drol van konden. 6-man aan de tafel en vanaf hand 1 pushen met J 6 off suit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tilly heeft een bracelet. Ze kan het echt wel
Je kan ook sneak preview mee pakken in de bioscoopquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef Rossdale het volgende:
Geen GoW3 hier
Achja dan ga ik wel wat singleplayer stuffs doen vanavond
hij doelde op de rechterhandquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je kan ook sneak preview mee pakken in de bioscoop
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:29 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga dan ook eerst eten. Vaders haalt chinees.
I WANNA BE THE VERY BEST, NO-ONE EVER WAS. TO CATCH THEM IS MY REAL TEST, TO TRAIN THEM IS MY CAUSE, POKEMON!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ign.com/top/pokemon
speciaal voor michhas
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net bbq met bier en waterpijp.![]()
Sorry maar :quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net bbq met bier en waterpijp.![]()
quote:
Face it. Afhaalchinees is gewoon smerig.quote:
Dan doe je het foutquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
[..]
Face it. Afhaalchinees is gewoon smerig.
In Delft en in Vlijmen anders niet.quote:
Delft en Vlijmenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In Delft en in Vlijmen anders niet.
Limburg.quote:
<3quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Limburg.
Amsterdam.
Ajax.![]()
![]()
423578957
Haten op Limburg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Limburg.
Amsterdam.
Ajax.![]()
![]()
423578957
Pas je op voor suzuki swift's die er rond rijden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad Bea komt nog in mijn hometown b0ys
In Den Bosch en Delft is ze allang geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad Bea komt nog in mijn hometown b0ys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |