Tilly heeft een bracelet. Ze kan het echt welquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef dreamzk het volgende:
Om terug te komen op die tilly die poker speelt. Heb dat 1x op tv gezien en die vrouwen kennen nog maar net de regels, de handen waarmee ze pushen
Wie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik nog met je studiegenoot staan ouwe hoeren Pierre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Hahah ja mooie kerel is dat maatje van me had een stukje glas in zijn arm ging hij hem helemaal verzorgen enzoquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
(nsfw) Lucy Pinder wijdt naaktreportage aan koninklijke familie
Godverdomme.
Kensers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Handcremepje eroverheen, hoppaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah ja mooie kerel is dat maatje van me had een stukje glas in zijn arm ging hij hem helemaal verzorgen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |