Hij staat ook nog steeds op mijn lijstje, om dezelfde reden. Ik moet het boek ook nog lezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om vrijwel de enige film, naar een boek, van Crichton te vragen die ik nog niet heb gezien / gelezen ...
Jurassic parkquote:Op woensdag 27 april 2011 14:31 schreef DragonFodder het volgende:
Doe mij maar 6 films gebaseerd op een boek van Chrichton
quote:<Karakter>: Hey, asshole! Yes, you. Look, if you're gonna jump, jump. Otherwise, use the bridge like everyone else. You're screwin' up traffic down there.
Absoluut, geldt dubbel voor the Lost World trouwens. Wat vond je van prey/prooi?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Dopekoe het volgende:
Michael Crichton, mijn favoriete auteur....
Wat zijn zijn boeken goed![]()
Ik vind Jurassic Park (Film) goed, maar het boek is zoveel beter
Goed boek, aleen soms een beetje vaag...quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Absoluut, geldt dubbel voor the Lost World trouwens. Wat vond je van prey/prooi?
En wordt zelfs voor zijn doen wel erg ongeloofwaardig aan het eind. Het leukste van Crichton zijn vaak de ideëen en de basis die hij zoveel mogelijk in geloofwaardigheid probeert te gieten. Plotafwikkeling vind ik bij hem vaak wat minder. Maar zeker vermakelijke boeken.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar het gaat wel in op alle facetten van de nanotechnologie
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef DragonFodder het volgende:
ot: geen idee, maar het zegt me wel wat. Heb je nog een quote?
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef DragonFodder het volgende:
geen idee, maar het zegt me wel wat. Heb je nog een quote?
Nee, is een begin jaren 90 film volgens mij. Zie de hoes zo voor me, maar kan niet op de naam komen....quote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef DragonFodder het volgende:
Broken arrow dan? Ook met John Travolta?
Zijn boeken zijn wel vaak wetenschappelijk onderlegd, hij weet volgens mij echt waar hij over schrijft...quote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En wordt zelfs voor zijn doen wel erg ongeloofwaardig aan het eind. Het leukste van Crichton zijn vaak de ideëen en de basis die hij zoveel mogelijk in geloofwaardigheid probeert te gieten. Plotafwikkeling vind ik bij hem vaak wat minder. Maar zeker vermakelijke boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |