Gevoed door Mo. Moet even geslijmd worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef IGotNoName het volgende:
Ah daar is het dagelijkse Jo webshop promotie momentje![]()
Ach, doet Jurien weer zielige pogingen tot aandacht?? Zou hij wel willen, zijn 15 minutes of fame waren er maar 7,5!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef bixs het volgende:
is het waar dat er een paar bewooners terugkomen om deze bewooners gezelschap te bieden tot de filane (waar zij dan geen deel van uit maaken.)
Hoop het niet ken 6 net aan nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef bixs het volgende:
is het waar dat er een paar bewooners terugkomen om deze bewooners gezelschap te bieden tot de filane (waar zij dan geen deel van uit maaken.)
dus daar is nog geen neuws overquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Hoop het niet ken 6 net aan nu
En Boeddha moet erbij zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo wil met haar bruiloft een ode aan haar moeder
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo wil met haar bruiloft een ode aan haar moeder
En Bulletje wordt 11, dat je het maar even weet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
Ik wil, ik wil, ik wil en een ode aan mijn moeder. Jesus-fakking-Christ.![]()
Oh het is sleutel 7 anders is het veranderd. Goh.
Ja, want dat wil ze! Zo!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:59 schreef Day het volgende:
En Bulletje wordt 11, dat je het maar even weet!
dus niets betaalenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, Djoon wil een bruiloft ala Yolanthe en Wes. Hoe origineel.
LOL Day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |