Dat is toch geen werken, gewoon fun.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik werk vandaag?
Allemaal mensen die vragen om vergoeding van klinkklare onzin
Net mooi: iemand die zwaaaaaaaaaaar hoog van de toren blies. Ondertekenen met Mr. Drs. *naam* enzo.
Onze vordering was niet rechtsgeldig, blabla. Vol met spel en typfouten
Ik heb haar hele brief stijlvol onderuit geschoffeld
I hope soquote:
Heerlijk, als je verbaal heel sterk bentquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is toch geen werken, gewoon fun.
Dat zijn de leukste!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik werk vandaag?
Allemaal mensen die vragen om vergoeding van klinkklare onzin
Net mooi: iemand die zwaaaaaaaaaaar hoog van de toren blies. Ondertekenen met Mr. Drs. *naam* enzo.
Onze vordering was niet rechtsgeldig, blabla. Vol met spel en typfouten
Ik heb haar hele brief stijlvol onderuit geschoffeld
het is kraakhelder dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
I hope so
ik moest een keuze maken tussen de werkgroepen. ik heb "Meteoren" en "Weerkunde" gekozen.
de bedoeling is dat je er kennis mee maakt.
Zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heerlijk, als je verbaal heel sterk bent
chauffeur op een kolkwagenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan een andere waar ik aan dacht, dat is van langer geleden.
Wat voor baan is het?
Om daarna te vertellen hoe het WEL in elkaar zit zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat doe ik dus helemaal nooit
ik vraag altijd wat ZIJ vinden
Aparte mensen houden het leuk op de werkplekquote:mja deze man is sowieso een beetje.. apart
Zelf vind ik het door de foon leukerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Kon daar vandaag zowel via mail als telefoon van gebruik maken.
stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo'n puttenzuiger?
Dat is wel heel wat anders.
quote:
dat kan je wel zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Euh...
Ik heb een heleboel gemist?
Daarom vind ik mail zo leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Kon daar vandaag zowel via mail als telefoon van gebruik maken.
En in de avond af en toe nog batskoning of is dat helemaal klaar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben putjesschepper geworden
idd heel anders maar wel leuk werk en het wordt helemaal leuk als je je salaris in je handen krijgt
de paashaas heeft haar goed te pakken gehadquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
RN is haar tijdsbewustzijn verloren tijdens de paasdagen
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
de paashaas heeft haar goed te pakken gehad
absoluut! En soms bel ik ze doelbewust op om te vragen of ze mijn mail al hebben gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |