Teruggeflashed van JM1 naar JPA, toen JVB en nu Juwe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:17 schreef rumiii het volgende:
yo bedankt!
is het al gelukt met de bootloop overigens?
makkelijker te verhelpen dan een semi-brick? of zelfde manier cq odin?
Geen dank en trustenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef rumiii het volgende:
moet morgen een ander pc gebruiken om te flashen, ieder programma behalve odin herkent m..
ik ga ook maar slapen,
bedankt voor je hulp
Ik heb mn browserbookmarks maar opgegeven, dat is echt terror hier. Met backuppen bleef dat maar misgaan :pquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben echt niet tevreden met JVB. De touchkeys reageren laat, trillen te weinig. Sowieso duurt alles vrij lang als je iets opent. Lijkt me niet een foute flash, want dat had ik met Stock JVA en JVB ook.
En mn browserbookmarks staan nu in random volgorde, niet meer de meestbekeken bovenaan..
Niks, zitten in één van die 3 bestanden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef rumiii het volgende:
ik zie dus als ik de met bootloaders verse download, maar drie bestanden,
wat moet ik in odin bij bootloaders zetten dan?
Jawel toch? Dat ding werkt gewoon op de achtergrond, dacht ik. Maargoed, ik heb dat ding al eeuwen geleden verwijderd :pquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een goede videospeler? Ik wil er ook muziek. Mee afspelen. Dat kan met doe standaard speler wel. Maar die kan je niet op de achtergrond laten afspelen
Hoe dan? BIj mij gaat ie uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef jampot het volgende:
[..]
Jawel toch? Dat ding werkt gewoon op de achtergrond, dacht ik. Maargoed, ik heb dat ding al eeuwen geleden verwijderd :p
Je kan DoubleTwist proberen voor geluid+video. Ziet er nog mooi uit ook, en is gratiesh.
Idd, heb je wel gemist hoor!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Ty, iemand moet de topics toch vol zien te spammen?
Zeg gewoon dat je verslaafd bent. Zij aan GTST (Bijv), jij aan flashen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe leg je je vriendin uit dat ondanks
-Af en toe spontane reboots
-Enkele keer oververhit
-Bootloops
Dat flashen toch leuk is?
Noobie, die gebruik ik ook al heel langquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik dacht dat je swipe up en down bedoelde van ADW en LP enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |