maakt de provider wat uit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Hier in de Vodafonewinkel in Zwolle kan er gratis 2.3 op de SGS worden gezet. Schijnt JVA te zijn zei ie.
Ok, maf :pquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Hier in de Vodafonewinkel in Zwolle kan er gratis 2.3 op de SGS worden gezet. Schijnt JVA te zijn zei ie.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga me hier ook even melden, zit er namelijk aan te denken om de nieuwe Galaxy S2 te kopen.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Dus hoeveel mensen hier hebben de SGS2 al besteld
Zit zelf gigantisch te twijfelen namelijk, Dat scherm is best wel
(en dan te bedenken dat het huidge scherm van de SGS alis
)
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:51 schreef Dutchguy het volgende:
Galaxy S2 besteld, levering half mei hopelijk.
Aangezien de SGS2 fokkertjes hier blijven posten heb ik maar ff een SGS2 topic voor ze geopend.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan open je maar een SGS2-topic, dit is voor de SGS.
Gooi anders dit theme erbij:quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef Pino112 het volgende:
Pff, nu word ik het zat. Vanavond/morgen maar stock JVA flashen, dan maar iets mindere looks.
Over een geroote stock JVB gezet, maar zit nu in een bootloop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:22 schreef jampot het volgende:
[..]
Gooi anders dit theme erbij:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1042395
Best geil :p
Duurt altijd ff hoor, die eerste boot. Ff geduld mss? :pquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Over een geroote stock JVB gezet, maar zit nu in een bootloop.
Ik kreeg alleen het zwart-witte Samsung Galaxy S I-9000 scherm, gaat daarna niet verder maar reboot, weer dat scherm, weer reboot, etc. bootloop dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef jampot het volgende:
[..]
Duurt altijd ff hoor, die eerste boot. Ff geduld mss? :p
Je kan Gallery laten syncen met Picassa, misschien heb je dat ergens ingesteld?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef jampot het volgende:
Hehe nice :p
Ik heb gister watchdog eens geinstalleerd, hij ik krijg continu alerts over mn gallerij, die blijkbaar teveel cpu gebruikt op de achtergrond. Iemand die daar iets van weet?
Nee, dat gebruik ik niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan Gallery laten syncen met Picassa, misschien heb je dat ergens ingesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |