Hehe ja naar die grote wordt ik zo nu en dan nog weleens heen gestuurd. Bij de kleinere ben ik een paar maanden geleden voor het laatst geweest, daar hadden ze toen net een nieuw portiershuisje gebouwd in plaats van die gare keet waarin eerst alles werd afgehandeldquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat is gedetailleerde kennis. Die heb ik niet. Ik werd vooral toen ik net in dienst was veel naar Born gekickt, maar daarna ben ik er nog maar een paar keer geweest. Moest in het begin ook vaker naar de iets minder grote dan naar de enorme waar de portier alles weet. Iemand recentelijk nog bij de kleinere geweest?
Hahahaha dat is inderdaad een gare keet, maar daar hebben ze allebei wel last van. Evenals de staat van de apparatuur die ze daar gebruiken.. Pfoe.. 2011 people.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:41 schreef enpe het volgende:
[..]
Hehe ja naar die grote wordt ik zo nu en dan nog weleens heen gestuurd. Bij de kleinere ben ik een paar maanden geleden voor het laatst geweest, daar hadden ze toen net een nieuw portiershuisje gebouwd in plaats van die gare keet waarin eerst alles werd afgehandeld.
De hooghartige teef was dus even de schijn aan het ophouden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:08 schreef joppie_saus het volgende:
Joppie op het afleveradres vanochtend:
'Goedemorgen mevrouw, uw auto'
'Is dat een Hyundai? Jakkes, dat hoef ik niet, daar teken ik niet voor'
*Joppie kijkt op de overvolle oprit: BMW 330d, Audi A3 2.0 TDI, Ford Ka van 1,5 week oud*
Uiteindelijk heeft ze toch getekend en kon er zelfs een lift naar mijn vervolgadres vanaf
Dat zijn jouw woordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
De hooghartige teef was dus even de schijn aan het ophouden.
Ik ook een beetje. Ben 4 dagen beschikbaar deze week en heb alleen gisteren gewerkt. Ik denk dat veel maatschappijen hun ritten voor morgen gisteren ook al hebben doorgegeven voor vandaag, vandaar er al zo vroeg werd gebeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog niet gebeld, ik bereid me alweer voor op niks...
Of ze veel gisteren al hebben doorgegeven vraag ik me af, het is vandaag geen officiële feestdag dus in principe is alles open. Maar het zou natuurlijk wel kunnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Ben 4 dagen beschikbaar deze week en heb alleen gisteren gewerkt. Ik denk dat veel maatschappijen hun ritten voor morgen gisteren ook al hebben doorgegeven voor vandaag, vandaar er al zo vroeg werd gebeld.
Waarom bel je zelf niet als je zo weinig ingezet wordt? Ik doe dat regelmatig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog niks hier
Maar blijkbaar zijn ze nog aan het bellen dus ik houd hoop!
Ik heb maar 1 keer WEL werk gehad nadat ik zelf beldequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef Sobajo het volgende:
Doe ik ook altijd ja, dinsdag was de eerste keer dat ik belde en ze géén werk meer hadden.
Jij was er veel eerder dan 9 uur of niet vanochtend?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef RTS91 het volgende:
Lekker dagje! Mooi vlot gelopen. Mazda 3 diesel is trouwens een prima auto!
Nee hoor, even over 9. Toen was jij al weg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij was er veel eerder dan 9 uur of niet vanochtend?
Ik heb me woensdag op de site aangemeld, werd 's-middags teruggebeld en heb morgen de sollicitatie. Had het nooit zo snel verwacht, nu hopen dat ik het er goed vanaf breng. De route is erg lastig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef CvHof het volgende:
Ben er weerEven een weekje niet gewerkt en hier zitten lurken. Volgende week ga ik weer aan de bak, misschien vrijdag nog op een spoedje reageren.
Heb ook gesollicteerd naar PC. Eerder deze week directe mail naar J gestuurd maar nog niks op gehoord. Daarom nu maar formulier ingevuld, ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt.
Cool, succes ermee! Hebben we eindelijk eens wat privé-chauffeurs in dit topicquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Ik heb me woensdag op de site aangemeld, werd 's-middags teruggebeld en heb morgen de sollicitatie. Had het nooit zo snel verwacht, nu hopen dat ik het er goed vanaf breng. De route is erg lastig.
De testrit is trouwens in de E500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |