Je kan zelfs precies aanvinken welke transacties je in het betreffende PDF document wil hebben. Heb ik al een keer gebruikt voor een weekend rit. Echt handig. Eerder zat ik dat nog in te kleuren met een marker enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Viezze het volgende:
Met die OV-chipkaart is het volgens mij makkelijk declareren, je kan de kosten zo opslaan als pdf
Ja, maar toen ik langsreed was hij net op de takelwagen geladenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ja het was echt niet normaal he. Ik was mijn Ipod vergeten, kwam ik onderweg achter want ik had hetzelfde idee.
Die Berlingo was trouwens echt verrot. Ik weet niet hoe lang hij stil had gestaan, maar toen ik hem startte liep hij heel onregelmatig.. Helemaal schudden en doen.. Het hele terrein stond ook blauw van de rook, omdat ik veel gas gaf
Edit: heb jij die dude met pech (met caravan) ook nog gezien? Het had echt één meter gescheeld of ik reed over zijn gevarendriehoek heen.. Ik moest echt een ruk geven aan het stuur.
Ben je al aangemeld op de site van de ov chipkaart? Zo nee, nu doen! Morgen is nl te laat. Als je bent aangemeld komen je transacties tevoorschijn. Aanvinken en op het pdf knopje klikkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef RTS91 het volgende:
Hoe kan ik dat doen dan? Heb nog nooit op saldo gereisd! Zou wel graag printje willen hebben
Mocht het allemaal niet op tijd werken kan je bij een servicebalie een overzicht laten printen van je laatste transacties.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef RTS91 het volgende:
Hoe kan ik dat doen dan? Heb nog nooit op saldo gereisd! Zou wel graag printje willen hebben
Ja daar ben ik al een paar keer geweest, is ook niet mijn favoriete locatie. Als je die buurtbus mist kun je hem ook de andere kant op nemen. Er is er dus eentje die richting Oosterhout gaat van waar je de bus naar Breda kunt nemen en die andere gaat richting Made van waar je ook op een bus richting Breda kunt stappen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Fack jonge, iemand wel eens bij een groot blauw bedrijf in oosterhout geweest? 20 minuten lopen naar eerste bushalte, buurtbus komt eens in het uur en jawel, heb hem net gemist en kan nu dus een uur wachten. Daarna 1:45 uur naar mijn tweede adres ov'en (Waalwijk, 20km hier vandaan). Om daar de auto op te halen die weer hier heen moet. In totaal dus 2,45 uur wachten en ov voor 20km. EW al gebeld maar mocht geen taxi nemen. Maar straks dus weer dat gezeik met die buurtbus want heb het al een beetje uitgerekend en kan dan weer eenhalf uur lopen/wachten.
Kutdag.
Oke thnx, meld me ff aan!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben je al aangemeld op de site van de ov chipkaart? Zo nee, nu doen! Morgen is nl te laat. Als je bent aangemeld komen je transacties tevoorschijn. Aanvinken en op het pdf knopje klikken
Ik was met een maat van mij (werkt bij AR) tegelijk in Almere, en er was gezeik rondom Utrecht waardoor er een trein niet reed. Dit was de snelste optie, en hij moest ivm college zsm in Groningen zijn. Ik zou het ook nooit doen maar met z'n 2en is het prima vol te houdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom ga je in godsnaam met de Q-liner terug naar huis? Als je in de file komt sta je daar weet ik veel hoe lang vast. Met de trein via Almere/Hilversum is sneller
Heb ik uiteindelijk (bij de tweede rit) ook gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef enpe het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al een paar keer geweest, is ook niet mijn favoriete locatie. Als je die buurtbus mist kun je hem ook de andere kant op nemen. Er is er dus eentje die richting Oosterhout gaat van waar je de bus naar Breda kunt nemen en die andere gaat richting Made van waar je ook op een bus richting Breda kunt stappen.
Geen idee wat het snelste is maar alles beter dan daar in de middle of nowhere staan wachten.
Ah ja, dat verklaart wel iets jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik was met een maat van mij (werkt bij AR) tegelijk in Almere, en er was gezeik rondom Utrecht waardoor er een trein niet reed. Dit was de snelste optie, en hij moest ivm college zsm in Groningen zijn. Ik zou het ook nooit doen maar met z'n 2en is het prima vol te houden
Je moet kunnen bewijzen dat je die reizen gemaakt hebt en je moet ook een minimaal aantal kilometer gereisd hebben en je moet dat inderdaad zelf betaald hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef Obama het volgende:
Mannen, hoe vullen jullie de 'Reisaftrek openbaar vervoer' in ?
[ afbeelding ]
Of heb je geen recht op 'Reisaftrek openbaar vervoer' als je een ov-studenten kaart hebt ?
Als het wel toegestaan is om van elke reis de kosten af te trekken, dan wordt dat een hele klus (waarschijnlijk ook lucratief?).
Ow, dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je moet kunnen bewijzen dat je die reizen gemaakt hebt en je moet ook een minimaal aantal kilometer gereisd hebben en je moet dat inderdaad zelf betaald hebben
Ja, ik ben daar één keer eerder geweest, dat was vorig jaar in de zomervakantie. Toen had ik net die bus gemist, mocht ik bijna een uur in de brandende zon op de volgende wachten, om vervolgens in Sittard nog een half uur op de trein te wachten, en toen moest ik nog dik 4 uur in treinen naar Groningen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef Viezze het volgende:
Wel chill dat je niet vanuit Born terug hoeft met het OV, dat is echt een drama
Valt wel mee toch, sluit gewoon goed aan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef Viezze het volgende:
Wel chill dat je niet vanuit Born terug hoeft met het OV, dat is echt een drama
Die bus komt eens per half uur? En die aansluiting met de trein haalt ie toch gewoon?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar één keer eerder geweest, dat was vorig jaar in de zomervakantie. Toen had ik net die bus gemist, mocht ik bijna een uur in de brandende zon op de volgende wachten, om vervolgens in Sittard nog een half uur op de trein te wachten, en toen moest ik nog dik 4 uur in treinen naar Groningen.
Ik heb ook nooit problemen met het OV daar. Die bus komt om het half uur.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, sluit gewoon goed aan.
[..]
Die bus komt eens per half uur? En die aansluiting met de trein haalt ie toch gewoon?
Misschien was wel ook een half uur, maar het wachten leek langer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, sluit gewoon goed aan.
[..]
Die bus komt eens per half uur? En die aansluiting met de trein haalt ie toch gewoon?
Dat is gedetailleerde kennisquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef enpe het volgende:
Die intercity daar mis je meestal op 5 minuten ofzo, tenminste dat heb ik 9 van de 10 keer gehad. Gevolg is dat je dan 25 minuten op de volgende moet wachten.
Hehe ja naar die grote wordt ik zo nu en dan nog weleens heen gestuurd. Bij de kleinere ben ik een paar maanden geleden voor het laatst geweest, daar hadden ze toen net een nieuw portiershuisje gebouwd in plaats van die gare keet waarin eerst alles werd afgehandeldquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat is gedetailleerde kennis. Die heb ik niet. Ik werd vooral toen ik net in dienst was veel naar Born gekickt, maar daarna ben ik er nog maar een paar keer geweest. Moest in het begin ook vaker naar de iets minder grote dan naar de enorme waar de portier alles weet. Iemand recentelijk nog bij de kleinere geweest?
Hahahaha dat is inderdaad een gare keet, maar daar hebben ze allebei wel last van. Evenals de staat van de apparatuur die ze daar gebruiken.. Pfoe.. 2011 people.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:41 schreef enpe het volgende:
[..]
Hehe ja naar die grote wordt ik zo nu en dan nog weleens heen gestuurd. Bij de kleinere ben ik een paar maanden geleden voor het laatst geweest, daar hadden ze toen net een nieuw portiershuisje gebouwd in plaats van die gare keet waarin eerst alles werd afgehandeld.
De hooghartige teef was dus even de schijn aan het ophouden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:08 schreef joppie_saus het volgende:
Joppie op het afleveradres vanochtend:
'Goedemorgen mevrouw, uw auto'
'Is dat een Hyundai? Jakkes, dat hoef ik niet, daar teken ik niet voor'
*Joppie kijkt op de overvolle oprit: BMW 330d, Audi A3 2.0 TDI, Ford Ka van 1,5 week oud*
Uiteindelijk heeft ze toch getekend en kon er zelfs een lift naar mijn vervolgadres vanaf
Dat zijn jouw woordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
De hooghartige teef was dus even de schijn aan het ophouden.
Ik ook een beetje. Ben 4 dagen beschikbaar deze week en heb alleen gisteren gewerkt. Ik denk dat veel maatschappijen hun ritten voor morgen gisteren ook al hebben doorgegeven voor vandaag, vandaar er al zo vroeg werd gebeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog niet gebeld, ik bereid me alweer voor op niks...
Of ze veel gisteren al hebben doorgegeven vraag ik me af, het is vandaag geen officiële feestdag dus in principe is alles open. Maar het zou natuurlijk wel kunnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Ben 4 dagen beschikbaar deze week en heb alleen gisteren gewerkt. Ik denk dat veel maatschappijen hun ritten voor morgen gisteren ook al hebben doorgegeven voor vandaag, vandaar er al zo vroeg werd gebeld.
Waarom bel je zelf niet als je zo weinig ingezet wordt? Ik doe dat regelmatig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog niks hier
Maar blijkbaar zijn ze nog aan het bellen dus ik houd hoop!
Ik heb maar 1 keer WEL werk gehad nadat ik zelf beldequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef Sobajo het volgende:
Doe ik ook altijd ja, dinsdag was de eerste keer dat ik belde en ze géén werk meer hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |