abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96353041
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Viezze het volgende:
Met die OV-chipkaart is het volgens mij makkelijk declareren, je kan de kosten zo opslaan als pdf :)
Je kan zelfs precies aanvinken welke transacties je in het betreffende PDF document wil hebben. Heb ik al een keer gebruikt voor een weekend rit. Echt handig. Eerder zat ik dat nog in te kleuren met een marker enzo :P.
pi_96353128
Hoe kan ik dat doen dan? Heb nog nooit op saldo gereisd! Zou wel graag printje willen hebben
pi_96353140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ah vandaar. Ja het was echt niet normaal he. Ik was mijn Ipod vergeten, kwam ik onderweg achter want ik had hetzelfde idee.

Die Berlingo was trouwens echt verrot. Ik weet niet hoe lang hij stil had gestaan, maar toen ik hem startte liep hij heel onregelmatig.. Helemaal schudden en doen.. Het hele terrein stond ook blauw van de rook, omdat ik veel gas gaf :')

Edit: heb jij die dude met pech (met caravan) ook nog gezien? Het had echt één meter gescheeld of ik reed over zijn gevarendriehoek heen.. Ik moest echt een ruk geven aan het stuur.
Ja, maar toen ik langsreed was hij net op de takelwagen geladen :P Maar het was idd een gevaarlijke plek om stil te staan.

De passat van vandaag reed trouwens lekker, en had zeker genoeg vermogen! Morgen jammer genoeg geen ritjes..
pi_96353285
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef RTS91 het volgende:
Hoe kan ik dat doen dan? Heb nog nooit op saldo gereisd! Zou wel graag printje willen hebben
Ben je al aangemeld op de site van de ov chipkaart? Zo nee, nu doen! Morgen is nl te laat. Als je bent aangemeld komen je transacties tevoorschijn. Aanvinken en op het pdf knopje klikken
pi_96353317
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef RTS91 het volgende:
Mocht het allemaal niet op tijd werken kan je bij een servicebalie een overzicht laten printen van je laatste transacties.

Edit: je kan natuurlijk ook gewoon wachten tot het werkt, het hoeft allemaal nog niet verstuurd te worden.
pi_96353329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Fack jonge, iemand wel eens bij een groot blauw bedrijf in oosterhout geweest? 20 minuten lopen naar eerste bushalte, buurtbus komt eens in het uur en jawel, heb hem net gemist en kan nu dus een uur wachten. Daarna 1:45 uur naar mijn tweede adres ov'en (Waalwijk, 20km hier vandaan). Om daar de auto op te halen die weer hier heen moet. In totaal dus 2,45 uur wachten en ov voor 20km. EW al gebeld maar mocht geen taxi nemen. Maar straks dus weer dat gezeik met die buurtbus want heb het al een beetje uitgerekend en kan dan weer eenhalf uur lopen/wachten.

Kutdag.
Ja daar ben ik al een paar keer geweest, is ook niet mijn favoriete locatie. Als je die buurtbus mist kun je hem ook de andere kant op nemen. Er is er dus eentje die richting Oosterhout gaat van waar je de bus naar Breda kunt nemen en die andere gaat richting Made van waar je ook op een bus richting Breda kunt stappen.

Geen idee wat het snelste is maar alles beter dan daar in de middle of nowhere staan wachten :P.
pi_96353460
Check-in 14:13 Lelystad, Station NS/Centrum bij Connexxion
Check-uit 16:38 Groningen, Hoofdstation/Busstation bij Connexxion

Dit zijn ook de betere busritjes :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:05:01 #158
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96353506
Waarom ga je in godsnaam met de Q-liner terug naar huis? Als je in de file komt sta je daar weet ik veel hoe lang vast. Met de trein via Almere/Hilversum is sneller :9
#26 || Luciano da Silva
pi_96353580
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:00 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben je al aangemeld op de site van de ov chipkaart? Zo nee, nu doen! Morgen is nl te laat. Als je bent aangemeld komen je transacties tevoorschijn. Aanvinken en op het pdf knopje klikken
Oke thnx, meld me ff aan!
pi_96353724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom ga je in godsnaam met de Q-liner terug naar huis? Als je in de file komt sta je daar weet ik veel hoe lang vast. Met de trein via Almere/Hilversum is sneller :9
Ik was met een maat van mij (werkt bij AR) tegelijk in Almere, en er was gezeik rondom Utrecht waardoor er een trein niet reed. Dit was de snelste optie, en hij moest ivm college zsm in Groningen zijn. Ik zou het ook nooit doen maar met z'n 2en is het prima vol te houden
pi_96355267
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef enpe het volgende:

[..]

Ja daar ben ik al een paar keer geweest, is ook niet mijn favoriete locatie. Als je die buurtbus mist kun je hem ook de andere kant op nemen. Er is er dus eentje die richting Oosterhout gaat van waar je de bus naar Breda kunt nemen en die andere gaat richting Made van waar je ook op een bus richting Breda kunt stappen.

Geen idee wat het snelste is maar alles beter dan daar in de middle of nowhere staan wachten :P.
Heb ik uiteindelijk (bij de tweede rit) ook gedaan.

Verdomme, ik snap ECHT niet waarom zo'n bedrijf chauffeurs voor 3 uur inhuurt terwijl ze zelf met een half uur klaar zijn. 2 kutritjes vandaag maar wel 7,5 uur.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:15:26 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96357561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik was met een maat van mij (werkt bij AR) tegelijk in Almere, en er was gezeik rondom Utrecht waardoor er een trein niet reed. Dit was de snelste optie, en hij moest ivm college zsm in Groningen zijn. Ik zou het ook nooit doen maar met z'n 2en is het prima vol te houden
Ah ja, dat verklaart wel iets ja ;)

Ik kan morgen kiezen, tussen dertig minuten OV of dertig minuten lopen over dezelfde afstand :') Ik denk dat ik maar ga lopen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_96358152
En dat komt uit de mond van degene die in Almere het liefst een kwartier op de 10 wacht in plaats van te lopen naar het WD-plantsoen?! :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:43:54 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96359333
Ja, want Meppel is geen Almere ;)
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:53:14 #165
207863 Obama
Barack Hussein
pi_96359799
Mannen, hoe vullen jullie de 'Reisaftrek openbaar vervoer' in ?

Of heb je geen recht op 'Reisaftrek openbaar vervoer' als je een ov-studenten kaart hebt ?

Als het wel toegestaan is om van elke reis de kosten af te trekken, dan wordt dat een hele klus (waarschijnlijk ook lucratief?).
pi_96359803
Maar dat maakt toch niet uit voor lui zijn? :P
pi_96359871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef Obama het volgende:
Mannen, hoe vullen jullie de 'Reisaftrek openbaar vervoer' in ?

[ afbeelding ]

Of heb je geen recht op 'Reisaftrek openbaar vervoer' als je een ov-studenten kaart hebt ?

Als het wel toegestaan is om van elke reis de kosten af te trekken, dan wordt dat een hele klus (waarschijnlijk ook lucratief?).
Je moet kunnen bewijzen dat je die reizen gemaakt hebt en je moet ook een minimaal aantal kilometer gereisd hebben en je moet dat inderdaad zelf betaald hebben :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:19:59 #168
207863 Obama
Barack Hussein
pi_96365247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je moet kunnen bewijzen dat je die reizen gemaakt hebt en je moet ook een minimaal aantal kilometer gereisd hebben en je moet dat inderdaad zelf betaald hebben :P
Ow, dan weet ik genoeg.
pi_96377012
Ik werd al voor 9 uur gebeld voor ritjes voor morgen, ze willen zeker vroeg klaar zijn vandaag.
Morgen weer flink wat kilometers rijden: Groningen - Born in een Octavia en Born - Oldenzaal in een A4. :)
pi_96378447
Wel chill dat je niet vanuit Born terug hoeft met het OV, dat is echt een drama
pi_96378645
Ik werd ook wakker gebeld :'( Retourtje Veenendaal - Rotterdam morgen.
pi_96378773
Laat ze mij ook maar bellen dan. Ik ben net wakker :P.
pi_96379063
Als ze mij niet bellen ga ik huilen, dan ben ik deze week 3 keer beschikbaar geweest en 0 keer gebeld :'(
pi_96379510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef Viezze het volgende:
Ja, ik ben daar één keer eerder geweest, dat was vorig jaar in de zomervakantie. Toen had ik net die bus gemist, mocht ik bijna een uur in de brandende zon op de volgende wachten, om vervolgens in Sittard nog een half uur op de trein te wachten, en toen moest ik nog dik 4 uur in treinen naar Groningen. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 11:01:54 ]
pi_96379570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef Viezze het volgende:
Valt wel mee toch, sluit gewoon goed aan.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ja, ik ben daar één keer eerder geweest, dat was vorig jaar in de zomervakantie. Toen had ik net die bus gemist, mocht ik bijna een uur in de brandende zon op de volgende wachten, om vervolgens in Sittard nog een half uur op de trein te wachten, en toen moest ik nog dik 4 uur in treinen naar Groningen. :')
Die bus komt eens per half uur? En die aansluiting met de trein haalt ie toch gewoon?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_96379608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:03 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

[..]

Die bus komt eens per half uur? En die aansluiting met de trein haalt ie toch gewoon?
Ik heb ook nooit problemen met het OV daar. Die bus komt om het half uur.
pi_96380194
Het gaat niet zozeer om de aansluiting, maar om het feit dat je minstens 5 uur in het ov zit.

Als je net de bus hebt gemist hebt kan je overigens ook wel die andere nemen dan kom je ook wel in Groningen, scheelt je een uur wachten :)
pi_96380418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:03 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

[..]

Misschien was wel ook een half uur, maar het wachten leek langer. :P En de bus sloot toen niet aan met de trein. Misschien vanwege de zomervakantiedienstregeling ofzo.
pi_96380480
Die intercity daar mis je meestal op 5 minuten ofzo, tenminste dat heb ik 9 van de 10 keer gehad :P. Gevolg is dat je dan 25 minuten op de volgende moet wachten.
pi_96380758
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef enpe het volgende:
Die intercity daar mis je meestal op 5 minuten ofzo, tenminste dat heb ik 9 van de 10 keer gehad :P. Gevolg is dat je dan 25 minuten op de volgende moet wachten.
Dat is gedetailleerde kennis :P. Die heb ik niet. Ik werd vooral toen ik net in dienst was veel naar Born gekickt, maar daarna ben ik er nog maar een paar keer geweest. Moest in het begin ook vaker naar de iets minder grote dan naar de enorme waar de portier alles weet. Iemand recentelijk nog bij de kleinere geweest?
pi_96381112
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat is gedetailleerde kennis :P. Die heb ik niet. Ik werd vooral toen ik net in dienst was veel naar Born gekickt, maar daarna ben ik er nog maar een paar keer geweest. Moest in het begin ook vaker naar de iets minder grote dan naar de enorme waar de portier alles weet. Iemand recentelijk nog bij de kleinere geweest?
Hehe ja naar die grote wordt ik zo nu en dan nog weleens heen gestuurd. Bij de kleinere ben ik een paar maanden geleden voor het laatst geweest, daar hadden ze toen net een nieuw portiershuisje gebouwd in plaats van die gare keet waarin eerst alles werd afgehandeld :P.
pi_96381317
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:41 schreef enpe het volgende:

[..]

Hehe ja naar die grote wordt ik zo nu en dan nog weleens heen gestuurd. Bij de kleinere ben ik een paar maanden geleden voor het laatst geweest, daar hadden ze toen net een nieuw portiershuisje gebouwd in plaats van die gare keet waarin eerst alles werd afgehandeld :P.
Hahahaha dat is inderdaad een gare keet, maar daar hebben ze allebei wel last van. Evenals de staat van de apparatuur die ze daar gebruiken.. Pfoe.. 2011 people.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:08:05 #183
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96382164
Joppie op het afleveradres vanochtend:
'Goedemorgen mevrouw, uw auto'
'Is dat een Hyundai? Jakkes, dat hoef ik niet, daar teken ik niet voor'
*Joppie kijkt op de overvolle oprit: BMW 330d, Audi A3 2.0 TDI, Ford Ka van 1,5 week oud*

Uiteindelijk heeft ze toch getekend en kon er zelfs een lift naar mijn vervolgadres vanaf :D
#26 || Luciano da Silva
pi_96382251
Hahha lijkt me geniaal als iemand gewoon zo'n auto afdankt :P

Morgen Almelo - Ridderkerk in een Golf, daarna Rotterdam - Barneveld in een Avensis. Best te doen, ben waarschijnlijk wel zeker van een airco :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_96382344
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:08 schreef joppie_saus het volgende:
Joppie op het afleveradres vanochtend:
'Goedemorgen mevrouw, uw auto'
'Is dat een Hyundai? Jakkes, dat hoef ik niet, daar teken ik niet voor'
*Joppie kijkt op de overvolle oprit: BMW 330d, Audi A3 2.0 TDI, Ford Ka van 1,5 week oud*

Uiteindelijk heeft ze toch getekend en kon er zelfs een lift naar mijn vervolgadres vanaf :D
De hooghartige teef was dus even de schijn aan het ophouden.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:13:44 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96382347
Ik dacht alleen maar: k*t nu moet ik dalijk dat ding weer terugrijden naar Groningen en dan weer met OV terug naar hier om de volgende auto op te halen. Ik was namelijk al zo blij dat ik Groningen - Meppel en Meppel - Groningen had :9
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:13:59 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96382358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:13 schreef Mallet het volgende:

[..]

De hooghartige teef was dus even de schijn aan het ophouden.
Dat zijn jouw woorden ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_96382581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:13 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden ;)
That's right captain obvious 8-)
pi_96388071
Nog niet gebeld, ik bereid me alweer voor op niks...
pi_96388414
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog niet gebeld, ik bereid me alweer voor op niks...
Ik ook een beetje. Ben 4 dagen beschikbaar deze week en heb alleen gisteren gewerkt. Ik denk dat veel maatschappijen hun ritten voor morgen gisteren ook al hebben doorgegeven voor vandaag, vandaar er al zo vroeg werd gebeld.
pi_96388543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik ook een beetje. Ben 4 dagen beschikbaar deze week en heb alleen gisteren gewerkt. Ik denk dat veel maatschappijen hun ritten voor morgen gisteren ook al hebben doorgegeven voor vandaag, vandaar er al zo vroeg werd gebeld.
Of ze veel gisteren al hebben doorgegeven vraag ik me af, het is vandaag geen officiële feestdag dus in principe is alles open. Maar het zou natuurlijk wel kunnen :P
pi_96391392
Ik wacht ook nog af...
pi_96391443
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Chapelle het volgende:
Ik wacht ook nog af...
Vanuit welke regio werk jij eigenlijk?
pi_96392812
Ik ben wel gebeld voor morgen, heb 2 ritten. 1 van Gouda naar Almere in een volvo v50 en 1 rit van Amsterdam naar Utrecht in een passat, prima dagje dus. Dit wordt voor mij al de 3de keer deze week dat ik naar Almere moet, terwijl ik er voor deze week nog nooit geweest was:p
pi_96392877
Ik heb ook twee ritten morgen!
pi_96393002
Nog niks hier :(
Maar blijkbaar zijn ze nog aan het bellen dus ik houd hoop!
pi_96393580
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog niks hier :(
Maar blijkbaar zijn ze nog aan het bellen dus ik houd hoop!
Waarom bel je zelf niet als je zo weinig ingezet wordt? Ik doe dat regelmatig.
pi_96393850
Doe ik ook altijd ja, dinsdag was de eerste keer dat ik belde en ze géén werk meer hadden.
pi_96394028
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef Sobajo het volgende:
Doe ik ook altijd ja, dinsdag was de eerste keer dat ik belde en ze géén werk meer hadden.
Ik heb maar 1 keer WEL werk gehad nadat ik zelf belde _O-
Maar ik zal het proberen :Y
pi_96394714
Ben zowaar zelf gebeld! Spijkenisse via Duiven naar Almere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')