5 mei denk ik niet, dan is volgens mij onze OV ook niet geldig.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:58 schreef LambertFransz het volgende:
Beetje jammer, had me deze week t/m donderdag iedere dag beschikbaar gesteld. Had wel wat drukte verwacht vanwege de maandenwissel maar ben niet eens gebeld voor morgen! Dus half uur geleden proberen te bellen, krijg ik de voicemail al! Verwachten jullie eigenlijk veel ritjes op 4 & 5 mei? ivm. herdenking en bevrijdingsdag?
Iedereen heeft ook meivakantie natuurlijk, dat zal ook schelen. Ik heb ook niks morgenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef Mallet het volgende:
Ook ik zit morgen thuis. Wat betreft de bereikbaarheid van de planning.. Ze zijn meestal om half 6 weg. Ik hoop op een spoedje morgen, maar deze maandwissel is sowieso heel erg rustig.
Ik heb laatst gehoord dat ze per week zo'n 50 chauffeurs in dienst nemen, dus ja. Het ligt alleen aan je regio natuurlijk of ze daar op dit moment nieuwe chauffeurs zoeken. Een tijdje geleden kwamen er e-mails voorbij waarin ze vroegen naar chauffeurs in de regio's Apeldoorn en Alkmaar geloof ik..quote:
Stimmt. Vrienden van mij uit Regio Groningen kregen een standaard afwijzing dat ze niemand nodig hadden in de door hun opgegeven regio.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
(...) Het ligt alleen aan je regio natuurlijk of ze daar op dit moment nieuwe chauffeurs zoeken. (...)
Vette bak! Wat voor motor zat erin?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef BAC92 het volgende:
Spoedje werd leuker dan ik had gedacht. in mijn ritgegevens stond dat ik een c1 mee zou krijgen, aangezien die dingen toch allemaal hetzelfde vermogen hebben heb ik verder het kenteken niet meer nagetrokken. Eenmaal aangekomen bleek dat het kenteken uit mn ritgegevens van een Chrysler 300C was, en ik die dus moest rijden. Was dus een hele vooruitgang haha. Nu terug in de trein naar huis, en heb toch weer een aantal uurtjes meegepakt:)
Die jumpy's kunnen best snel zijn andersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Chapelle het volgende:
Morgen ook 2 ritten voor een grote leasemaatschappij. Een citroen Jumpy () en een passat
Ik heb een Berlingo die 0-100 in 19,9 seconden doetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Chapelle het volgende:
Morgen ook 2 ritten voor een grote leasemaatschappij. Een citroen Jumpy () en een passat
Ik had er ooit 1 die heuvelaf 125 op de teller ging, bij >120 op de teller klonk een constante waarschuwingstoon en hij had geen radioquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb een Berlingo die 0-100 in 19,9 seconden doet
Er lag een 2.7 v6 benzine in, was niet super snel ofzo, vooral niet na de a5 die ik gister gereden heb. Maar dit was ook zeker een leuke auto, lekker audiosysteem ook, en het wordt nog leuker als je erheen gaat met de veronderstelling een C1 mee te krijgen haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Vette bak! Wat voor motor zat erin?
Ik heb morgen ook weer twee ritten, maar de auto's zijn niet noemenswaardig.
Dan weet ik wat me te wachten staat.. Ik moet 140 kilometerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had er ooit 1 die heuvelaf 125 op de teller ging, bij >120 op de teller klonk een constante waarschuwingstoon en hij had geen radio
Moest er 150 kilometer in rijden
Met 94 pk zal het vast geen acceleratie monster zijnquote:
Waar moet je ermee naar toe?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb een Berlingo die 0-100 in 19,9 seconden doet
Almerequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Met 94 pk zal het vast geen acceleratie monster zijn
[..]
Waar moet je ermee naar toe?
Daar start ik ook. Ik heb je ff een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef Chapelle het volgende:
Daar moet ik morgen ook naar toe, mijn eerste rit is Doetinchem - Almere.
Ik herinner me vooral m'n eerste keerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ik vond ze best mee vallen gisteren in Meerkerk.
Haha lekkere busjes dag:P Ik heb ook nog 2 ritten gekregen, weer van zuid beijerland naar almere in een toyota aygoquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Toch nog twee ritten gekregen. Nijkerk-Oosterhout en Waalwijk-Oosterhout. Een Crafter en een Transit.
In mijn ogen zijn de voordelen dat er volgens mij veel werk 's avonds en in de weekenden is. En over het algemeen zal je dikkere auto's rijden dan hikers. Het grote nadeel is vind ik persoonlijk dat je niet meer je eigen ding kan doen onderweg, en je nu toch een soort van baas bij je hebt. Ik vind die vrijheid met hiken juist wel lekker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef Sobajo het volgende:
Vanochtend op de site aangemeld als privé chauffeur, net al teruggebeld voor een sollicitatie vrijdag. Momenteel ben ik hiker bij EasyWay, wil toch wel eens wat leukere auto's dus daarom besloten te solliciteren voor privé chauffeur.
Wat moet ik van de sollicatie verwachten? Blijkbaar moet ik een route voorbereiden en zonder navigatie rijden, is die route moeilijk? En is die sollicitatie alleen of ook met een ander?
Ten slotten; Wat zijn de voordelen in jullie ogen van Privé Chauffeur boven die van Hiker?
x
In Oosterhout heb je toch hetzelfde bedrijf als op de feestlocatie zit? Maar dat vind ik meer groen, dus je zal wel een andere bedoelen, maar dat weet ik dan nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Fack jonge, iemand wel eens bij een groot blauw bedrijf in oosterhout geweest? 20 minuten lopen naar eerste bushalte, buurtbus komt eens in het uur en jawel, heb hem net gemist en kan nu dus een uur wachten. Daarna 1:45 uur naar mijn tweede adres ov'en (Waalwijk, 20km hier vandaan). Om daar de auto op te halen die weer hier heen moet. In totaal dus 2,45 uur wachten en ov voor 20km. EW al gebeld maar mocht geen taxi nemen. Maar straks dus weer dat gezeik met die buurtbus want heb het al een beetje uitgerekend en kan dan weer eenhalf uur lopen/wachten.
Kutdag.
Ja ik werd er helemaal gek van! Dat ze ook niet even zo'n kaart meegeven joh. Echt zonder overdrijven om de 30 seconden 10 seconden een belachelijk harde piep. Had gelukkig mijn oordopjes bij me dus vol de muziek aangezet dus had er iets minder last van, maar een leuke rit was andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef Mallet het volgende:
Werd jij ook helemaal gek van dat piep systeem Chapelle? Ik heb het wel eens eerder gehad, maar nooit zo hard en zo kort achter elkaar. Ik heb je niet meer gezien in almere, maar ook niet gewacht want ik moest toch de andere kant op.
Ah vandaar. Ja het was echt niet normaal he. Ik was mijn Ipod vergeten, kwam ik onderweg achter want ik had hetzelfde idee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ja ik werd er helemaal gek van! Dat ze ook niet even zo'n kaart meegeven joh. Echt zonder overdrijven om de 30 seconden 10 seconden een belachelijk harde piep. Had gelukkig mijn oordopjes bij me dus vol de muziek aangezet dus had er iets minder last van, maar een leuke rit was andersIk was iets later in Almere aangezien ik in Doetinchem bij het bedrijf op de papieren moest wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |