abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96259266
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:58 schreef LambertFransz het volgende:
Beetje jammer, had me deze week t/m donderdag iedere dag beschikbaar gesteld. Had wel wat drukte verwacht vanwege de maandenwissel maar ben niet eens gebeld voor morgen! Dus half uur geleden proberen te bellen, krijg ik de voicemail al! Verwachten jullie eigenlijk veel ritjes op 4 & 5 mei? ivm. herdenking en bevrijdingsdag?
5 mei denk ik niet, dan is volgens mij onze OV ook niet geldig.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:21:05 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96259404
Ik heb ook niks morgen, helaas. Wellicht nog een spoedje. Kreeg vandaag nog een sms voor Groningen - Amsterdam, andersom was me wel gelukt.
#26 || Luciano da Silva
pi_96263251
Vandaag 3 ritjes gereden. De laatste twee had ik verkeerde ritinfo. Helemaal vanuit veenendaal naar barendrecht gereden terwijl ik ik Ede moest zijn... Maar wel lekker gereden vandaag :)
pi_96265730
Morgen 2x een Volvo V50 rijden. Niets mis mee. :)
pi_96277414
2 dagen achter elkaar niet gebeld, jammer :(
pi_96277507
Ook ik zit morgen thuis. Wat betreft de bereikbaarheid van de planning.. Ze zijn meestal om half 6 weg. Ik hoop op een spoedje morgen, maar deze maandwissel is sowieso heel erg rustig.
pi_96277909
Regio Groningen doet het toch wel aardig lijkt me.
pi_96278593
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef Mallet het volgende:
Ook ik zit morgen thuis. Wat betreft de bereikbaarheid van de planning.. Ze zijn meestal om half 6 weg. Ik hoop op een spoedje morgen, maar deze maandwissel is sowieso heel erg rustig.
Iedereen heeft ook meivakantie natuurlijk, dat zal ook schelen. Ik heb ook niks morgen :'(
pi_96282694
Zoeken ze geregeld hikers/prive chauffeurs?
pi_96283841
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:08 schreef nero7 het volgende:
Zoeken ze geregeld hikers/prive chauffeurs?
Ik heb laatst gehoord dat ze per week zo'n 50 chauffeurs in dienst nemen, dus ja. Het ligt alleen aan je regio natuurlijk of ze daar op dit moment nieuwe chauffeurs zoeken. Een tijdje geleden kwamen er e-mails voorbij waarin ze vroegen naar chauffeurs in de regio's Apeldoorn en Alkmaar geloof ik..
pi_96284860
Weer een spoedje vandaag, van zuid beijerland naar almere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:59:09 #112
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96289260
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

(...) Het ligt alleen aan je regio natuurlijk of ze daar op dit moment nieuwe chauffeurs zoeken. (...)
Stimmt. Vrienden van mij uit Regio Groningen kregen een standaard afwijzing dat ze niemand nodig hadden in de door hun opgegeven regio.
#26 || Luciano da Silva
pi_96294118
Spoedje werd leuker dan ik had gedacht. in mijn ritgegevens stond dat ik een c1 mee zou krijgen, aangezien die dingen toch allemaal hetzelfde vermogen hebben heb ik verder het kenteken niet meer nagetrokken. Eenmaal aangekomen bleek dat het kenteken uit mn ritgegevens van een Chrysler 300C was, en ik die dus moest rijden. Was dus een hele vooruitgang haha. Nu terug in de trein naar huis, en heb toch weer een aantal uurtjes meegepakt:)
pi_96294371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef BAC92 het volgende:
Spoedje werd leuker dan ik had gedacht. in mijn ritgegevens stond dat ik een c1 mee zou krijgen, aangezien die dingen toch allemaal hetzelfde vermogen hebben heb ik verder het kenteken niet meer nagetrokken. Eenmaal aangekomen bleek dat het kenteken uit mn ritgegevens van een Chrysler 300C was, en ik die dus moest rijden. Was dus een hele vooruitgang haha. Nu terug in de trein naar huis, en heb toch weer een aantal uurtjes meegepakt:)
Vette bak! Wat voor motor zat erin?
Ik heb morgen ook weer twee ritten, maar de auto's zijn niet noemenswaardig :P.
pi_96294574
Morgen ook 2 ritten voor een grote leasemaatschappij. Een citroen Jumpy ( :') ) en een passat
pi_96294656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Chapelle het volgende:
Morgen ook 2 ritten voor een grote leasemaatschappij. Een citroen Jumpy ( :') ) en een passat
Die jumpy's kunnen best snel zijn anders :P
lama
pi_96295089
Nog niks, telefoon ligt wel klaar :Y
pi_96295160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Chapelle het volgende:
Ik heb een Berlingo die 0-100 in 19,9 seconden doet _O-
pi_96296047
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik had er ooit 1 die heuvelaf 125 op de teller ging, bij >120 op de teller klonk een constante waarschuwingstoon en hij had geen radio :'(
Moest er 150 kilometer in rijden :')
pi_96296094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Mallet het volgende:

[..]

Vette bak! Wat voor motor zat erin?
Ik heb morgen ook weer twee ritten, maar de auto's zijn niet noemenswaardig :P.
Er lag een 2.7 v6 benzine in, was niet super snel ofzo, vooral niet na de a5 die ik gister gereden heb. Maar dit was ook zeker een leuke auto, lekker audiosysteem ook, en het wordt nog leuker als je erheen gaat met de veronderstelling een C1 mee te krijgen haha.
pi_96297029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had er ooit 1 die heuvelaf 125 op de teller ging, bij >120 op de teller klonk een constante waarschuwingstoon en hij had geen radio :'(
Moest er 150 kilometer in rijden :')
Dan weet ik wat me te wachten staat.. Ik moet 140 kilometer :').
pi_96297931
Morgen twee ritten, Laguna 2.0 en Peugeot naar Meerkerk brengen, gelukkig één keer naar de andere locatie.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:21:46 #123
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96299498
Ach ik vond ze best mee vallen gisteren in Meerkerk.
#26 || Luciano da Silva
pi_96299531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef lbeew het volgende:

[..]

Die jumpy's kunnen best snel zijn anders :P
Met 94 pk zal het vast geen acceleratie monster zijn :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef Mallet het volgende:

[..]

Waar moet je ermee naar toe? :P
pi_96299632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Met 94 pk zal het vast geen acceleratie monster zijn :P

[..]

Waar moet je ermee naar toe? :P
Almere
pi_96299887
Daar moet ik morgen ook naar toe, mijn eerste rit is Doetinchem - Almere.
pi_96300579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef Chapelle het volgende:
Daar moet ik morgen ook naar toe, mijn eerste rit is Doetinchem - Almere.
Daar start ik ook. Ik heb je ff een PM gestuurd.
pi_96300739
Ben weer terug, ging vandaag allemaal prima. Zo'n Seat Leon met 150pk rijdt echt heerlijk :) En terug vanaf Almere met een bekende gereisd.

O ja, een Panda is echt om te janken :')
pi_96301467
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ik vond ze best mee vallen gisteren in Meerkerk.
Ik herinner me vooral m'n eerste keer :P

Hm moet dus vanuit Meerkerk naar andere locatie met het OV en dan weer terug naar Meerkerk. 2,5 uur OV reistijd en een dik half uur terug met de auto...

En dan vervolgens weer Meerkerk uit met het OV.
pi_96308826
Flot dagje voor mij, eerste twee auto als voor de middag afgeleverd (Groningen - A'dam - Nieuwegein). Verder wel prima gewerkt!
pi_96309727
Niks morgen }:|
pi_96316848
Hm hier ook niks voor morgen. Maar misschien maar beter ook, beetje inzet voor de studie. Als ik deze periode mijn vakken niet haal moet ik wegwezen daar. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_96330675
Toch nog twee ritten gekregen. Nijkerk-Oosterhout en Waalwijk-Oosterhout. Een Crafter en een Transit. :')
pi_96330713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Toch nog twee ritten gekregen. Nijkerk-Oosterhout en Waalwijk-Oosterhout. Een Crafter en een Transit. :')
Haha lekkere busjes dag:P Ik heb ook nog 2 ritten gekregen, weer van zuid beijerland naar almere in een toyota aygo (8> haha
pi_96332843
Werd jij ook helemaal gek van dat piep systeem Chapelle? Ik heb het wel eens eerder gehad, maar nooit zo hard en zo kort achter elkaar. Ik heb je niet meer gezien in almere, maar ook niet gewacht want ik moest toch de andere kant op.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:53:04 #136
317811 Sobajo
Mañana
pi_96337740
Vanochtend op de site aangemeld als privé chauffeur, net al teruggebeld voor een sollicitatie vrijdag. Momenteel ben ik hiker bij EasyWay, wil toch wel eens wat leukere auto's dus daarom besloten te solliciteren voor privé chauffeur.

Wat moet ik van de sollicatie verwachten? Blijkbaar moet ik een route voorbereiden en zonder navigatie rijden, is die route moeilijk? En is die sollicitatie alleen of ook met een ander?

Ten slotten; Wat zijn de voordelen in jullie ogen van Privé Chauffeur boven die van Hiker?

x
pi_96339713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef Sobajo het volgende:
Vanochtend op de site aangemeld als privé chauffeur, net al teruggebeld voor een sollicitatie vrijdag. Momenteel ben ik hiker bij EasyWay, wil toch wel eens wat leukere auto's dus daarom besloten te solliciteren voor privé chauffeur.

Wat moet ik van de sollicatie verwachten? Blijkbaar moet ik een route voorbereiden en zonder navigatie rijden, is die route moeilijk? En is die sollicitatie alleen of ook met een ander?

Ten slotten; Wat zijn de voordelen in jullie ogen van Privé Chauffeur boven die van Hiker?

x
In mijn ogen zijn de voordelen dat er volgens mij veel werk 's avonds en in de weekenden is. En over het algemeen zal je dikkere auto's rijden dan hikers. Het grote nadeel is vind ik persoonlijk dat je niet meer je eigen ding kan doen onderweg, en je nu toch een soort van baas bij je hebt. Ik vind die vrijheid met hiken juist wel lekker.
pi_96340429
Ik denk dat ik nooit m'n hikerbaantje op ga geven. Het salaris scheelt 5 cent per uur dus niet echt de moeite waar en ik vind de vrijheid inderdaad heerlijk. En ik ben te lui om elke week mn pak te laten stomen oO<
Aan de andere kant heb je als pc niet de Caddy's en Sprinters van het welbekende postorderbedrijf en/of telecombedrijf en wellicht de kans op fooien waardoor het toch lucratief wordt.

Heb ook wel eens in Meerkerk iemand gesproken die op ging voor pc. Die zei dat het vaak voorkomt dat mensen die je vaker rijdt jou soms regelen buiten EW om. Het schijnt dat een pc 25 euro per uur kost, dus sommige mensen die vaak dezelfde pc krijgen en daar tevreden over zijn, schijen wel eens te zeggen tegen die pc: wat is je telefoonnummer? Als ik je nodig heb bel ik je en krijg je 18 euro per uur cash van me, buiten EW om.

Diezelfde jongen zei dat de route is: over de snelweg naar Prinsenbeek, binnendoor weer terug. Inderdaad zonder aanwijzingen of TomTom ofzo, dus van te voren voorbereiden!
pi_96340666
Fack jonge, iemand wel eens bij een groot blauw bedrijf in oosterhout geweest? 20 minuten lopen naar eerste bushalte, buurtbus komt eens in het uur en jawel, heb hem net gemist en kan nu dus een uur wachten. Daarna 1:45 uur naar mijn tweede adres ov'en (Waalwijk, 20km hier vandaan). Om daar de auto op te halen die weer hier heen moet. In totaal dus 2,45 uur wachten en ov voor 20km. EW al gebeld maar mocht geen taxi nemen. Maar straks dus weer dat gezeik met die buurtbus want heb het al een beetje uitgerekend en kan dan weer eenhalf uur lopen/wachten.

Kutdag.
pi_96340808
Antiklacht: er fietste zojuist een vreselijk hete chick voorbij. :7
pi_96341081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Fack jonge, iemand wel eens bij een groot blauw bedrijf in oosterhout geweest? 20 minuten lopen naar eerste bushalte, buurtbus komt eens in het uur en jawel, heb hem net gemist en kan nu dus een uur wachten. Daarna 1:45 uur naar mijn tweede adres ov'en (Waalwijk, 20km hier vandaan). Om daar de auto op te halen die weer hier heen moet. In totaal dus 2,45 uur wachten en ov voor 20km. EW al gebeld maar mocht geen taxi nemen. Maar straks dus weer dat gezeik met die buurtbus want heb het al een beetje uitgerekend en kan dan weer eenhalf uur lopen/wachten.

Kutdag.
In Oosterhout heb je toch hetzelfde bedrijf als op de feestlocatie zit? Maar dat vind ik meer groen, dus je zal wel een andere bedoelen, maar dat weet ik dan niet :P Hoewel die in Almere ook blauw is, maar zit daar ook 1 van in Oosterhout? :o
Op de groene in Oosterhout ben ik ook wel eens geweest en da's inderdaad een pokke-end lopen naar die buurtbus die heel weinig komt ja, ik weet het....
pi_96341988
De uit de buurtbus dus.

Ach, ik heb ook een loopdag gehad moest vanaf de Qliner locatie naar het zuiden, maar dat kan dus niet... Dus een eind gelopen naar de andere bus. Na vier keer overstappen en nog een eind lopen bij mijn locatie waar ik nog een half uur moest wachten, dus geluncht in een koffiecorner van een aftandse supermarkt.

En nu zit ik weer te wachten in Meerkerk :P
pi_96350580
Weer twee ritjes morgen, jammer dat OV jaarkaart niet geldig is dan ;) Gelukkig valt het gereis mee, eerst Groningen - Hoevelaken in een Ibiza Ecomotive en daarna vanaf Nieuwegein een Mazda 3 naar Groningen :).
pi_96350702
Hoeveel krijgen jullie per uur?
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:06:28 #145
317811 Sobajo
Mañana
pi_96350805
Uurloon voor rij-en wachturen+vergoeding voor reistijd van en naar klanten. (privé-chauffeur)
19 jaar ¤ 6,25
20 jaar ¤ 6,85
21 jaar ¤ 7,10
22 jaar ¤ 8,50
23 jaar en ouder ¤ 9,73

Exclusief fooi

Uurloon voor rij-reis en wachturen.
18 jaar ¤ 5,50
19 jaar ¤ 6,00
20 jaar ¤ 6,50
21 jaar ¤ 7,05
22 jaar ¤ 8,30
23 jaar en ouder ¤ 9,73
pi_96351962
Voor mij niets morgen.

Beetje vage situatie op mijn 2e adres. Kon het eerst niet vinden, ook niet na 2x vragen. Op een gegeven moment zag ik wel de auto staan. Ik EW gebeld, die zeiden dat er een collega ook op dat moment daar stond met hetzelfde probleem. Ik leasemaatschappij gebeld, bleek dat ik in een aftans hotel moest zijn. Ik zag die hiker net naar buiten lopen en om het gebouw heen, dus ik naar binnen.. Helemaal niemand. Kwam die hiker weer terug, hij had ook mijn sleutel. Hij zei dat er verder helemaal niemand was, ook niet om te tekenen. Ben helaas vergeten te vragen hoe hij dan aan de sleutels kwam. Tijdens het invullen van het formulier zag ik vanaf zo'n terrasje van het hotel twee dubieuze figuren achter een struik me in de gaten houden.. Steeds weg kijkend als ik hun kant op keek.. Beetje heen en weer lopen.. Ik wilde eerst nog roepen of het zijn auto was, maar ik dacht ach laat maar en ben er vandoor gegaan.
pi_96352775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef Mallet het volgende:
Werd jij ook helemaal gek van dat piep systeem Chapelle? Ik heb het wel eens eerder gehad, maar nooit zo hard en zo kort achter elkaar. Ik heb je niet meer gezien in almere, maar ook niet gewacht want ik moest toch de andere kant op.
Ja ik werd er helemaal gek van! Dat ze ook niet even zo'n kaart meegeven joh. Echt zonder overdrijven om de 30 seconden 10 seconden een belachelijk harde piep. Had gelukkig mijn oordopjes bij me dus vol de muziek aangezet dus had er iets minder last van, maar een leuke rit was anders :P Ik was iets later in Almere aangezien ik in Doetinchem bij het bedrijf op de papieren moest wachten...
pi_96352875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ja ik werd er helemaal gek van! Dat ze ook niet even zo'n kaart meegeven joh. Echt zonder overdrijven om de 30 seconden 10 seconden een belachelijk harde piep. Had gelukkig mijn oordopjes bij me dus vol de muziek aangezet dus had er iets minder last van, maar een leuke rit was anders :P Ik was iets later in Almere aangezien ik in Doetinchem bij het bedrijf op de papieren moest wachten...
Ah vandaar. Ja het was echt niet normaal he. Ik was mijn Ipod vergeten, kwam ik onderweg achter want ik had hetzelfde idee.

Die Berlingo was trouwens echt verrot. Ik weet niet hoe lang hij stil had gestaan, maar toen ik hem startte liep hij heel onregelmatig.. Helemaal schudden en doen.. Het hele terrein stond ook blauw van de rook, omdat ik veel gas gaf :')

Edit: heb jij die dude met pech (met caravan) ook nog gezien? Het had echt één meter gescheeld of ik reed over zijn gevarendriehoek heen.. Ik moest echt een ruk geven aan het stuur.
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:54:21 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96352951
Ik heb morgen ook twee ritten, gelukkig geen OV-kosten wat ik voor hoef te schieten. Scheelt weer een hoop gezeik met OV-printjes enzo.

Ik mag Groningen - Meppel in een Hyundai i30 en dan Meppel - Groningen in een Peugeot Partner.

RTS, check je DM.
#26 || Luciano da Silva
pi_96353003
Met die OV-chipkaart is het volgens mij makkelijk declareren, je kan de kosten zo opslaan als pdf :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')