Dogtagz is een kneus omdat hij niet doorheeft dat dit altijd op de voorbeelden staatquote:
Meen je dit nou serieus jongen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:44 schreef Qaox het volgende:
[..]
Dogtagz is een kneus omdat hij niet doorheeft dat dit altijd op de voorbeelden staat
Kijk eens naar het rekeningnummer wijsneus.
Crap, trololololololquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:45 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus jongen?![]()
Het moet ook niet gekker worden!
Lemonparty/goatse mag ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Wie de tubgirl pinpas post is een ekte baas
Die is wel fucking grappigquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:51 schreef Qaox het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, niet echt niet kunnen. Ga wel proberen deze erdoor te krijgen
#oudepostshergebruikenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef dogtagz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit met een AH bonuskaart gepind, wel toen ik dronken was trouwens
Mijn ontwerp met daarop iemand met het hoofd in de guillotine werd afgekeurdquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:19 schreef jeroen25 het volgende:
Hoeveel smerigheid moet je daar eigenlijk invoeren voordat ze bij je langskomen met het verzoek er mee op te houden?
Ga ik thuis doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
heeft er al iemand een goatsepas gemaakt? of een draken-die-met-auto's-neuken-pas?
WTFquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef Diepvriez het volgende:
Heb spontaan zin gekregen om bij de ING een rekening te openen puur om ook zelf een kaartje te mogen ontwerpen...
Alstublieft:quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
heeft er al iemand een goatsepas gemaakt? of een draken-die-met-auto's-neuken-pas?
Een echte pedopas!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft iemand echt in zijn / haar bezit voor zover ik weet
Creatief en heel sterkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hmm. CEIL voor ING zetten & BATE achter MAESTRO...
Wel een idee
Als je nou ook even de barcode namaakt, dan doet 'ie het ook nog!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef dogtagz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit met een AH bonuskaart gepind, wel toen ik dronken was trouwens
Gewoon een nieuwe laten maken. Dan vervalt je oude.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nou verdomme al jaren Funfzig Bier op mijn pinpas van de ING staanHoe kan ik dat resetten
Zo maak ik mijn volgendequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet je titel wel eer aanquote:Op donderdag 28 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo maak ik mijn volgendeHij blijft een van de betere
Ja ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk nog geniaal ookquote:Op woensdag 27 april 2011 08:28 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Als je nou ook even de barcode namaakt, dan doet 'ie het ook nog!
KILL!quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Superslechterik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze op mijn pasje.
quote:
Tja, er zijn ook mensen die niet elke meme kennenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Dat die er doorheen is gekomen is wel lichtelijk bizar. Toffe pinpas!
Vind ik nog te doen opzich.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef sinepedraap het volgende:
Mooie kick, wat kost dat wil ook wel een custom made bankpasje![]()
edit Eenmalige aanvraagkosten ¤ 9,75
Kicken doe je met een toevoeging. Niets toe te voegen? Blijf dan gewoon van die knoppen hierzo afquote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Dit topic moet nog levende blijven. Goed topic.
Rustig mattie.quote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kicken doe je met een toevoeging. Niets toe te voegen? Blijf dan gewoon van die knoppen hierzo af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |