de straat lag open bij jullie in de buurtquote:
quote:
ja, ze zijn klaar nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de straat lag open bij jullie in de buurtof ze zijn inmiddels al klaar....
Tijd om na het douchen te kijken of ik niks vergeet!quote:
tijd om te vertellen dat ik de slijter al heb overvallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tijd om na het douchen te kijken of ik niks vergeet!
Oh, het is feest vandaagquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
Moerdijk weer een grote brand![]()
hopen niet zo als bij chemiepack![]()
zuiplapquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Muck het volgende:
tijd om te vertellen dat ik de slijter al heb overvallen
kusje voor jouquote:
mja gister bij ons ook al de vuilnisbelt in de fikquote:
ach ja het is tenminste lekker weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja gister bij ons ook al de vuilnisbelt in de fik
zal een wonder zijn als die deze zomer niet nog een keer in de fik gaat.
liefquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje voor jou![]()
ik moet mijn uitzendbureau even gaan slaan, gezellig lekker in de stad, net buiten het ontruimde stuk
geniet ervanquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje voor jou![]()
ik moet mijn uitzendbureau even gaan slaan, gezellig lekker in de stad, net buiten het ontruimde stuk
Jaaaaaaa!quote:
dat gaat lekker broeien jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja gister bij ons ook al de vuilnisbelt in de fik
zal een wonder zijn als die deze zomer niet nog een keer in de fik gaat.
Oeh, oeh, vertel!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
tijd om te vertellen dat ik de slijter al heb overvallen
die staat elke zomer wel een paar keer in de hens. vorig jaar in 1 week tijd 4 keer.quote:
ja, kom, dan gaan we samenquote:
dat is omdat ik toch niet meer gaquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!
Zo stom dat die afgeschaft is.
Vervangen door "zeroos heroos"![]()
.
Succesquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje voor jou![]()
quote:Brand industrieterrein Moerdijk
Laatst gewijzigd: dinsdag 26 april 2011 - 14:16 | Auteur: Robert te Veele
MOERDIJK - Aan de Graanweg op industrieterrein Moerdijk staat een bedrijf in brand. Volgens de eerste meldingen van de brandweer gaat het om een grote brand. Meerdere brandweerkorpsen uit de regio zijn opgeroepen. Ook een traumahelikopter en een ambulance gaan ter plaatse. Meer informatie ontbreekt nog.
wokquote:
Wait, whut, ben je mij voorbij gepuzzeldquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Phihih ik was net aan het kijken waar MPG zat in de ranking en hij lost dezelfde puzzels op als ik![]()
(jij bent 61; ik 60 purrrrrrr
)
jullie slaan er een paar overquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Phihih ik was net aan het kijken waar MPG zat in de ranking en hij lost dezelfde puzzels op als ik![]()
)
De welke?quote:
ik zit nog bij level 5 - 6 van makkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
)
Iets met tools en niet bij de hand hebbenquote:
En anders aan de overkant, tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ze zijn klaar nu![]()
boodschappen kan je hier doen
Hoe is het nou, al wat minder ziek?quote:
jeej... weer feest in brabantquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
woei, omroep brabant is er snel bij.
brand om 13:50 gemeld en nu al op de zender:
[..]
wij hebben altijd feest johquote:
eh, is me even ontschoten, ik moest daarna nog meer boodschappen doenquote:
Maargoed, ik moet dus vriendjes worden met papamuckquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
eh, is me even ontschoten, ik moest daarna nog meer boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |