quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Poepoog het volgende:
Open een topic op FOK! in plaats van te bellen. Dát zal het inderdaad wel oplossen, Danny klust immers gewoon bij, bij de helpdesk van KPN.
Niet aan je betalingsverplichting voldoen en ook geen energie willen steken in het goed oplossen van de ontstane situatie...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef -tape- het volgende:
Beste Fok!ers,
Ik heb voor de maand maart mijn telefoonrekening niet betaald omdat ik geen geld op mijn rekening had dus kon de automatische incasso niet voltooid worden. Nu heb ik die vorige week betaald, maar krijg ik nu een sms dat ik het niet heb betaald. Bij mijn ING bankieren heb ik het gewoon betaald. Moet ik nu nog wat doen, of zal het automatisch goed gaan?
Ik heb écht geen zin om 3 kwartier aan de helpdesk te hangen voor deze shit, maar er staat in de sms 'voorkom afsluiting' en dat ik het alsnog moet betalen.Iemand enig idee hoe ik dit moet gaan doen, helpdesk of gewoon niks?
Houd je bek is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weet je wel hoe het moet, bellen. Of überhaupt contact hebben met mensen die je niet kent.
Is? Is grove taal bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef -tape- het volgende:
[..]
Houd je bek is?
Ok ik kreeg een redelijk geil klinkend meisje aan de telefoon. Ik mocht de sms als niet verzonden beschouwen. Oftwel, ik had niks hoeven doen. Eikels.
Ik ga vanmiddag lekker aan het strand liggen bij Bergen aan Zee, ik verzoek je even langs te komen met je harses.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Is? Is grove taal bedoel je?
Nou best wel knap hoor dat je hebt durven bellen. Ga je dit vanmiddag aan je therapeut vertellen? Misschien mag je dan volgende week wel een keer op proefverlof.
kan toch dat de betaling gekruist is? maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef -tape- het volgende:
[..]
Houd je bek is?
Ok ik kreeg een redelijk geil klinkend meisje aan de telefoon. Ik mocht de sms als niet verzonden beschouwen. Oftwel, ik had niks hoeven doen. Eikels.
Bel je mij waar je staat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker aan het strand liggen bij Bergen aan Zee, ik verzoek je even langs te komen met je harses.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef -tape- het volgende:
[..]
Garpig. Moet je niet je minimumloontje binnen gaan halen vandaag?
Zegt de uitkeringstrekker die op 't strand Euroshopperbier naar binnen gaat liggen tanken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef -tape- het volgende:
[..]
Garpig. Moet je niet je minimumloontje binnen gaan halen vandaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |