hap hapquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
maria-frederik? :|
Ik heb geen wijven naam
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na de term 'zoenmevrouw' wil ik ook niet weten wat voor een naam jij aan een kut zou geven
Daarom doe ik het ook niet, dat doe ik de wereld niet aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na de term 'zoenmevrouw' wil ik ook niet weten wat voor een naam jij aan een kut zou geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2011 11:25:33 ]
Nee, jij vindt het een kutnaam, wat niemand met je eens isquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
Volgens Babs theorie heb ik geen kutnaam. Maar die heb ik dus wel
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]Sopmevrouw met haar liefdesoester ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
oh jeetje, teveel aandacht voor een ander?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, tis al erg genoeg dat Peu de hele tijd over die bejaarde lult, moeten wij er echt aan mee doen? Of gaan wij het over echt belangrijke dingen hebben? (jonge vrouwen, prettige borsten, bier en feesten of zo)
Ooh zowaar eens met babs!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, tis al erg genoeg dat Peu de hele tijd over die bejaarde lult, moeten wij er echt aan mee doen? Of gaan wij het over echt belangrijke dingen hebben? (jonge vrouwen, prettige borsten, bier en feesten of zo)
Nog geneukt van het weekend?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Jij zegt dat maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het een kutnaam, wat niemand met je eens is
+1!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Lquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Q. het volgende:
Wat tof dat Twente weer kampioen gaat worden hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |