Ik ben serieus, doos...quote:
Mag ik verklappen dat jij 21 bent? (kan er een jaar naast zitten)quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
Secret Story is nu 10 weken bezig en heeft een vaste groep volgers. Maar hoe oud is deze groep?
Vertel dus hier wat voor kijker(vaste/COS'er, alleen updateshows, beiden of iets anders) je bent en hoe oud je bent
Ja, omdat ik eerst las kijkers... mijn dochter van 6 is kijker, ik niet, ik volg de COS.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je had er eerst 6 jaar staan vandaar, had mijn post alweer aangepast hoor,
sorryquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik eerst las kijkers... mijn dochter van 6 is kijker, ik niet, ik volg de COS.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik eerst las kijkers... mijn dochter van 6 is kijker, ik niet, ik volg de COS.
Sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef Namat het volgende:
47 jaar - Stream (UPC kanaal 14) - daily - COS - Live
HoHoquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef ZaZoe het volgende:
Ah dat verklaart de grote schare Gerard fans hier, gemiddelde leeftijd van zo ongeveer eind 30 schat ik, de leeftijd van Gerard.
Voor de bakvissenbrigade moet je deze vraag op Twitter stellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel grappig dat hier allemaal personen reageren die boven de doelgroep zitten
Blijkbaar trekt FOK! (of de COS specifiek) een oudere leeftijdscategorie dan Twitter. Vind ik wel grappig om te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor de bakvissenbrigade moet je deze vraag op Twitter stellen.
Yup.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar trekt FOK! (of de COS specifiek) een oudere leeftijdscategorie dan Twitter. Vind ik wel grappig om te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |