Klopt. Ze haalt de 8 % er maar weer bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooooo ze gaat niet. Ze wil genomineerd staan en met heul veul procenten terug komen. Mo wil wardering van de kijkers. Met andere woorden. Mo wil genomineerd worden en een dikke veer van de kijkers in haar kont hebben om zo haar SST avontuur af te maken met opgeheven hoofd..
Gaat niet gebeuren Monique!!!
Klopt, ze wil ook gewoon weg maar ze wil de schijn ophouden en zegt dat ze niet weg wil maar dat ze eens wil ervaren hoe het is om op de stoel te zitten, ze weet donders best dat ze er dan uit gaat maar tegelijkertijd wil ze niet te boek staan als iemand die er zelf uit is gestapt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ja ze zorgt er zelf elke week voor dat ze niet genomineerd staat met dr gemanipuleer. En als ze nu wel genomineerd staat gaat ze echt niet terug het huis in. Ze is toch hoogbegaafd?? Ze zag toch toen in de uitzending dat ze het minst populair is. En ze lult raar nu tegen Karim
Dan moet ze niet jeriminelen dat ze eruit wil want dan gaat ze er gewoon uit, ze zal dan niet gespaard worden denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar zij gooit het op dat ze nog nooit genomineerd is en dat ze wil weten waar ze aan toe is, ze smeekt niet om weg te mogen, als ze er dan wordt uitgestemd (dat is gezien de statistieken een logisch vervolg) dan heeft zij er niet de brui aan gegeven maar hebben de kijkers/stemmers gekozen.
you've got it!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
Dus ze wil genomineerd zijn, gaat niet vrijwillig weg?
Nee maar voor de vorm moet ze natuurlijk zeggen dat ze er niet uit wil, dan is zij niet degene die op is gestapt maar heeft het publiek gekozen, zij heeft de popi poll toch ook gezien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet ze niet jeriminelen dat ze eruit wil want dan gaat ze er gewoon uit, ze zal dan niet gespaard worden denk ik.
Het wordt er in iedergeval niet spannend op zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee maar voor de vorm moet ze natuurlijk zeggen dat ze er niet uit wil, dan is zij niet degene die op is gestapt maar heeft het publiek gekozen, zij heeft de popi poll toch ook gezien.
Precies, dan kan ze met opgeheven hoofd weg, ze heeft toch meerdere keren gezegd dat ze niet op wil geven?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
Dus ze wil genomineerd zijn, gaat niet vrijwillig weg?
Je had de voicemail begrijp ik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dr net gebeld. We krijgen allemaal 20% korting in haar webshop![]()
Heel sneu, voor alle partijen. Maar ik ben er klaar mee en snap niet dat de rest dat niet is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef Deisyy het volgende:
Mo is gewoon weer eens opm zoek naar bevestiging.
Best sneu.
Nog meer korting!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dr net gebeld. We krijgen allemaal 20% korting in haar webshop![]()
Nee idd, donderdag gaat zij naar huis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wordt er in iedergeval niet spannend op zo.
Nee.quote:
Gaan we nu doen of stemmen invloed heeft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee idd, donderdag gaat zij naar huis.Of er moeten een heleboel stemmers zijn die haar dat plezier niet gunnen, dan gaat het er maar net om tegen wie ze daar staat.
Ghe ghe, het zou mooi zijn dat ze wel wordt genomineerd maar er niet wordt uitgestemd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee idd, donderdag gaat zij naar huis.Of er moeten een heleboel stemmers zijn die haar dat plezier niet gunnen, dan gaat het er maar net om tegen wie ze daar staat.
jawel, karim is slimmer dan mo ( en dat kan al gauw)quote:
Daar rekent ze een beetje op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe, het zou mooi zijn dat ze wel wordt genomineerd meer er niet wordt uitgestemd.
Niets is wat het lijkt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaan we nu doen of stemmen invloed heeft?
Korting op kortingquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nog meer korting!!Of is dat dezelfde 20% als die ze eerst ook gaf?
Als Jo wint geeft ze gratis weg?quote:
Haha, dan krijgen we misschien wel weer een poosje een overdreven happy Mo...quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe, het zou mooi zijn dat ze wel wordt genomineerd maar er niet wordt uitgestemd.
Nee de kist heeft met de nominaties te maken, zal vanavond wel llive gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dus nog niet genomineerd. Op maandag altijd toch? Of vanavond live?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |