Dank je!quote:
En dat terwijl ze op een jongere doelgroep mikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:35 schreef Toverheks het volgende:
veel van tussen de 30 en 60 dus ach de bejaarde hebben de toekomst
datquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat terwijl ze op een jongere doelgroep mikken
Best interessant
Moet nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
Moeten die ik ben zo oud-posts echt hier? Met alle respect, dat is geen COS-materiaal, daar hebben we SC voor. Leest irritant voor mensen die willen lezen over de streams.
Ook een beetje mijn oogappeltjes!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef rilumaan4 het volgende:
ook even laten weten 36 en 4 kids van 3 tot 12 jaar
ik lees graag mee
groetjes
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook een beetje mijn oogappeltjes!![]()
OT
Flip heeft zijn pammetjes weer gehad
[ afbeelding ]
Dat is hier op Fok, je ziet wel dat de kijker veel jonger is op de site van secret storyquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat terwijl ze op een jongere doelgroep mikken
Best interessant
Wat nu weeeeerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef Blackprinces het volgende:
Jo en Flip hebben volgens mij elkaar nog geen blik gegeven
Nu in beeld, met een creatie waar haar siliconentieten heel voordelig ( lees goedkoop) in uit komen.quote:
Yup, maar FOK! is juist voor alle leeftijden en dan is het wel grappig om te zien dat de ouderen hier zittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is hier op Fok, je ziet wel dat de kijker veel jonger is op de site van secret story
Viel iemand hier op dat ze nog geen kroel gegeven hebben aan elkaar, dus ik ben gaan opletten.quote:
Als mo zo nog even door zeurt bij flipje over jo nomineert die er ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef Blackprinces het volgende:
Flipje is niet naar haar toegekomen toen ze vannacht op de bank ging liggen. En ook nadat ze terug kwam wilde hij niet lepelen!quote:
Dan breekt de hel helemaal los.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:43 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Als mo zo nog even door zeurt bij flipje over jo nomineert die er ook nog
Vandaag ging ze op de bank liggen omdat ze weer boos was op haar schoothondje, maar meneer kwam er niet kwispelend achteraan, na een kwartier kroop ze weer naast hem in bed en wilde een minuutje vastgehouden worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef Blackprinces het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |