Ja je bent fout.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Prenzlauer het volgende:
De jongen die er al zat keek mij aan en zij
Nee niet zijn tas maar hij maakt mij wel duidelijk dat er geen plek is. Moet je vervolgens ook niet raar opkijken als ik dan heft in eigen hand neem toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moest die jongen die tas weghalen? Het was toch niet zijn tas?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Sapstengel het volgende:
Je had die tas uit het raam moeten gooien.
Sowieso is een stoel bezetten met je tas al asociaal, maar helemaal wanneer de trein stampvol zit. Die jongen was fout, jij was goed.
En bij kneusjes die bewust naast het gangpad gaan zitten als obstakel voor de plek naast 't raam, gewoon lekker lomp doorheen wurmenquote:
Hij zei toch alleen dat die lege plek bezet was? Hij had toch niks met die tas te maken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nee niet zijn tas maar hij maakt mij wel duidelijk dat er geen plek is. Moet je vervolgens ook niet raar opkijken als ik dan heft in eigen hand neem toch?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zei toch alleen dat die lege plek bezet was? Hij had toch niks met die tas te maken?
Dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Prenzlauer het volgende:
kwam ik uiteindelijk bij een stuk aan met 3 stoelen, aan het begin van een coupe.
Jawel, hij zat naast die meid dus ik kreeg de indruk dat zij bij elkaar hoorde. Maar goed, dat heb ik niet tegen hem gezegd ofzo. Ik zag die stoel met een tas erop en heb hem naast hem gelegd en dan krijg ik zo'n verbaasde blik terug.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zei toch alleen dat die lege plek bezet was? Hij had toch niks met die tas te maken?
Die meid die even weg was wilde daar natuurlijk met haar benen kunnen liggen, tamelijk asociaal van TS dus. Tevens dient hij met zijn klauwen van andermans spullen af te blijven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Crutch het volgende:
Er waren dus twee plekken vrij.
Geen probleem lijkt me.
En was dat ook zo? Was het zijn vriendin?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:24 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Jawel, hij zat naast die meid dus ik kreeg de indruk dat zij bij elkaar hoorde. Maar goed, dat heb ik niet tegen hem gezegd ofzo. Ik zag die stoel met een tas erop en heb hem naast hem gelegd en dan krijg ik zo'n verbaasde blik terug.
Dit dus. Eerst vragen was misschien beter geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef WinterBreeze het volgende:
Het was niet fout. Misschien was het met wat tekst en uitleg begrijpelijker geweest, maar fuck it.
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En was dat ook zo? Was het zijn vriendin?
och, dan nog:quote:
Kun je altijd nog opstaan en sorry zeggen als er ineens twee lekkere wijven van het toilet terug komen in plaats van éénquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Kommop, als je alleen hoort "op die stoel zit iemand" en op de andere stoel blijkbaar niet (behalve dat er een tas ligt van de verdwenen persoon op de lege bezette stoel) is het niet meer dan logisch dat je dan die tas dáár neerlegt en de nog écht vrije plek gewoon bezet
Nou dan. Waarom moest die jongen dan die stoel voor jou vrijmaken?quote:
Je hebt niks te willen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef boskameel het volgende:
ik leg mijn tas altijd naast me, mensen moeten maar vragen of ze er mogen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |