abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:38:00 #101
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_95992652
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
Om ontopic te blijven (we zitten immers in R&P), wie heeft er allemaal al eens in een trein geneukt zijn relatie zien eindigen / gemerkt dat hij in de friendzone belandde / advies nodig gehad omtrent gedrag van het andere geslacht?
Anders had dit topic in SEX moeten staan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:38:22 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95992671
quote:
Dat je dat gaat filmen :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95992947
Als die andere stoel vrij was niet. Misschien was hij eigenlijk toch wel bezet. Kon je dat zelf niet bedenken?
pi_95992976
quote:
Ik had een ander filmpje in mijn hoofd.
pi_96023149
Zie het als teken van respect. Waarschijnlijk zouden ze het zelf niet durven en vinden ze het knap van je.

Overigens vind ik wel dat je juist gehandeld hebt. Natuurlijk is het wel zo netjes om te vragen of je ergens mag zitten, maar in dit geval waren de omstandigheden er gewoon niet naar.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:33:18 #106
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96024303
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Prenzlauer het volgende:
Gisteren mocht ik weer eens forenzen door half Nederland heen en zoals vaker is er rond die tijd heel veel drukte in de trein. In een intercity ben ik dan ook een halve trein doorgelopen om naar een zitplekje te zoeken. Lichtelijk geïrriteerd door de vele mensen met grote koffers kwam ik uiteindelijk bij een stuk aan met 3 stoelen, aan het begin van een coupe. De jongen die er al zat keek mij aan en zei dat de lege plek waar ik naar keek al bezet was maar dat ze even weg was.

Tegenover die stoel lag de tas van die dame, die ik dus licht zuchtend oppak en op haar stoel gooi om vervolgens eindelijk eens te kunnen zitten. Ik werd lichtelijk geïrriteerd dat die jongen dus niet eens de moeite nam om plaats vrij te maken terwijl hij wist dat die stoel vrij was. Ik heb dus niets meer gezegd tegen die jongen en ben gaan zitten.

Echter zie ik vanuit mijn ooghoeken mensen aan de andere kant met open mond kijken alsof ik heel asociaal ben dat ik een tas van iemand anders pak en het op haar plek neergooi. Ook die jongen keek mij aan alsof ik asociaal was om zomaar die tas op te pakken terwijl die trein al bomvol was (er zaten al mensen op de trap e.d.)

Dus nu vraag ik mij af, ben ik dan diegene die fout zit hier? Ik vind het doodnormaal als iemand vraagt of hij daar kan zitten dat je in ieder geval even de moeite neemt om je tas weg te halen maar blijkbaar waren anderen het daar niet mee eens. Goed, dat ik zelf die tas zo oppak is wellicht niet zo netjes maar toch, als ze zelf geen actie ondernemen...
Denk het nie. Ik zit elke dag 2 uur in de trein. En zet standaard mijn schooltas naast me neer en kijk nors voor me uit. Als er iemand aan me vraagt of die daar kan zitten veranderd dat gezicht in een glimlach en zegt ja natuurlijk mevrouw/meneer. Ik vind zelf dat het je goed recht is geweest.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96025325
Het is asociaal dat diegene die weg was, een éxtra plek bezette (want die stoel waar haar tas op lag was niet de stoel waar zij zou zitten (volgens die jongen dus?) oftwel, een stoel bezet houden voor niemand :')
Vind het meer dan terecht wat TS heeft gedaan.
Verder kijken wel vaker mensen als je 'iets doet' in de trein omdat er verder niets te zien valt. Na 5 seconden is iedereen het alweer vergeten joh.

whats up met iedereen die zijn/haar tas op de stoel naast zich legt btw? Ik vind dat zo aso.
Tassen zet je altijd op de grond.. tenzij er misschien 2 mensen in de hele coupé zitten..
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:01:15 #108
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96025730
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Eenskijken het volgende:
Het is asociaal dat diegene die weg was, een éxtra plek bezette (want die stoel waar haar tas op lag was niet de stoel waar zij zou zitten (volgens die jongen dus?) oftwel, een stoel bezet houden voor niemand :')
Vind het meer dan terecht wat TS heeft gedaan.
Verder kijken wel vaker mensen als je 'iets doet' in de trein omdat er verder niets te zien valt. Na 5 seconden is iedereen het alweer vergeten joh.

whats up met iedereen die zijn/haar tas op de stoel naast zich legt btw? Ik vind dat zo aso.
Tassen zet je altijd op de grond.. tenzij er misschien 2 mensen in de hele coupé zitten..
Tja... ik heb het niet echt zo op gezelschap.
Maar word er aan mij op een normale toon gevraagd of je er kan zitten kan je van mij verwachten dat ik netjes en beleefd antwoord geef en de plek vrij maak.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96043137
En daarom ga ik elke dag op de deur zitten (ede -> utrecht en weer terug).... Zo'n stang zit na een tijdje als een donzen stoel.... geen gezeur, geen herrie! heerlijk!
pi_96043226
tsja, ik vind dat je gelijk hebt maar het is vaak de toon die de muziek maakt.
1 plek is voor die malloot zn vriendin en dus niet voor haar tas.
Dus zeg zoiets van oke deze tas is neem ik aan van je vriendin dan leg ik die even op haar plaats oke?
Gewoon heel simpel en effectief en beleefd
Als jij met veel machtsvertoon en lichaamstaal die tas een zwieperd geeft denk ik ook he fruitcake doe es even normaal man.
tis zo moeilijk niet hoor om iets voor elkaar te krijgen, gewoon vragen en beleefd blijven.
  woensdag 27 april 2011 @ 16:17:15 #111
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96048360
@missyB: interpunctie is welkom.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96048538
Uuuuh lang topic. Geen zin om helemaal door te ploegen, maar wat bedoel je met 'de tas gooien'? Als in: lomp? Want ja, dan is het fout. Dan kun je beter vilein zeggen "vind je het dan geen probleem als ik haar tas even op haar eigen stoel deponeer zodat er een plaats vrijkomt en andere mensen ook kunnen zitten?" En dan wachten op applaus van de rest van de coupe (terwijl je het slachtoffer nog even slinks in zijn nek zwaffelt).
pi_96104142
Tassen die door mensen op een zitplaats worden gezet verdienen sowieso een gooi door het raam.
pi_96106143
Mensen die roepen dat tassen door het raam moeten zitten schijnbaar nooit in de trein.

Of de ramen kunnen überhaupt helemaal niet meer open of ze zijn zo smal dat er net een snelhechter doorheen past.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:23:45 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_96108734
Wat een bazenfilmpje van Socios _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_96109057
egoistisch zijn in zo'n geval is een must. en als ze echt een probleem hebben met je gedrag
dan kunnen ze er wat van zeggen. doen ze dat niet, dan heb je recht om net zo asociaal te zijn als hem, hij deed geen moeite voor jou, jij niet voor hem.
1 pot nat
pi_96115451
Ik ga in semi-drukke treinen altijd op plekken zitten waar van die aso's hun tas naast zich hebben gelegd. Als ik chagrijnig genoeg ben vraag ik niet eens of ik naast ze mag zitten maar blijf ik er net zo lang naar zitten kijken totdat ze hem weghalen en ik er kan gaan zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:58:04 #118
206322 Seam
Pillz-E
pi_96121613
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:16 schreef LasTeR het volgende:
Je had die tas in de fik moeten zetten.

Mensen houden soms ook de plek naast zich bezet met hun eigen tas in de hoop dat niemand er naast komt/wilt zitten tenzij het gevraagd word. :r
Doe ik altijd, als je geen ballen genoeg hebt om een vreemde om een plek om te zitten te vragen dan verdien je die ook niet.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_96121680
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:15 schreef missyB het volgende:
tsja, ik vind dat je gelijk hebt maar het is vaak de toon die de muziek maakt.
1 plek is voor die malloot zn vriendin en dus niet voor haar tas.
Dus zeg zoiets van oke deze tas is neem ik aan van je vriendin dan leg ik die even op haar plaats oke?
Gewoon heel simpel en effectief en beleefd
Als jij met veel machtsvertoon en lichaamstaal die tas een zwieperd geeft denk ik ook he fruitcake doe es even normaal man.
tis zo moeilijk niet hoor om iets voor elkaar te krijgen, gewoon vragen en beleefd blijven.
Waar heb je het over?
pi_96158841
Och het kan nog veel erger.. een chatvriendin vertelde vandaag dat ze was uitgescholden in de metro door een een of ander akelig mens.
Ze is zwanger en was duizelig geworden en daarom op een plaats gaan zitten, waar die andere dame net haar bagage wilde neerzetten.
Hoe asociaal kun je zijn?
pi_96160046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Tja... ik heb het niet echt zo op gezelschap.
Maar word er aan mij op een normale toon gevraagd of je er kan zitten kan je van mij verwachten dat ik netjes en beleefd antwoord geef en de plek vrij maak.
Waarom zou men jou beleefd aan moeten spreken, terwijl je zelf onbeleefd bezig bent ?
Beetje hypocriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')