't Waren in totaal drie stoelen. Die jongen zal wel op de ene stoel hebben gezeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Sjeen het volgende:
Waarom ben je eigenlijk niet naast die gozer gaan zitten?
Ah, ok... lezen is ook een kunst, ik dacht drie stoelen vrijquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Waren in totaal drie stoelen. Die jongen zal wel op de ene stoel hebben gezeten.
Een betere vraag is waarom de TS niet op die gozer is gaan zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Sjeen het volgende:
Waarom ben je eigenlijk niet naast die gozer gaan zitten?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een betere vraag is waarom de TS niet op die gozer is gaan zitten.
details, het gaat toch om het grote plaatje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien had je de inhoud van die tas niet op de grond moeten gooien om er vervolgens op te gaan stampen. Want dat laat je nu wel even conveniently buiten beschouwing.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ah, ok... lezen is ook een kunst, ik dacht drie stoelen vrij
Ik zie werkelijk het probleem niet, zou me er verder ook niet druk om maken... Hoe reageerde de dame van de tas toe ze terug kwam?
Je had op zich ook kunnen vragen of 'ie die tas weg kon halen. Aan iemand anders z'n spullen zitten is redelijk not-done. Maar hij was zelf ook asociaal bezig door zelf die tas niet ff weg te halen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Prenzlauer het volgende:
Nee niet zijn tas maar hij maakt mij wel duidelijk dat er geen plek is. Moet je vervolgens ook niet raar opkijken als ik dan heft in eigen hand neem toch?
Dat is niet mijn tas, vriend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:10 schreef Catbert het volgende:
Je had op zich ook kunnen vragen of 'ie die tas weg kon halen. Aan iemand anders z'n spullen zitten is redelijk not-done. Maar hij was zelf ook asociaal bezig door zelf die tas niet ff weg te halen.
Het was zijn tas niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je had op zich ook kunnen vragen of 'ie die tas weg kon halen. Aan iemand anders z'n spullen zitten is redelijk not-done. Maar hij was zelf ook asociaal bezig door zelf die tas niet ff weg te halen.
Als dat z'n reactie was, terwijl het overduidelijk de tas van hem of z'n vriendin was, dan had ik 'em inderdaad zelf verplaatst. Maar ik zou het eerst gewoon vragen, dan heb ik m'n sociale burgerplicht ook weer voldaan.quote:
Daar gaat het niet om. Als iemand dat zou vragen en het was de tas van m'n vriendin dan had ik dat wel gedaan. Als het de tas van een willekeurig onbekend persoon was, en hij zegt dat het zijn tas niet is, kun je 'em gerust wegzetten m.i.quote:
Het was zijn tas niet en dat meisje was niet zijn vriendin.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:14 schreef Catbert het volgende:
Als dat z'n reactie was, terwijl het overduidelijk de tas van hem of z'n vriendin was, dan had ik 'em inderdaad zelf verplaatst. Maar ik zou het eerst gewoon vragen, dan heb ik m'n sociale burgerplicht ook weer voldaan.
Ja, zie boven, maar ik zie daar liever bevestiging in. Als ik ergens zou zitten en een kerel zou aan de tas van m'n vriendin zitten zou ik dat ook niet op prijs stellen. Ik zou het in ieder geval ook gewoon ff vragen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat als je de tas van een vreemde even verplaatst omdat de trein vol zit je dan rare gezichten krijgt, dus d'r zal wel een bepaalde reactie van de TS bij plaatsgevonden hebben die mensen triggerde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:15 schreef Copycat het volgende:
Het was zijn tas niet en dat meisje was niet zijn vriendin.
Ik zou schouderophalend die tas verplaatsen en er verder geen moment meer over nadenken.
Heb ook wel eens aan iemand gevraagd of 'ie even op m'n tas wou passen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens wel vreemd dat zij even weg ging (wc?) en die tas niet meenam.
En zo niet: mensen zijn meestal saai.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat het die mensen verder worst was, hoor.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het vreselijk als mensen in de trein naast mij komen zitten, ze stinken, zijn te dik of gewoon irritant. Bah, ik begin dan helemaal de flippen, dus als iemand vraagt of ie naast me wil zitten scheld ik hem dan ook helemaal verrot en zeg dat de plek niet vrij is.
Knappe jongen die dan alsnog gaat zitten.
Ik meen het serieus hoor, ik voel mij altijd ten diepste beledigd als mensen naast mij willen zitten (gelukkig reis ik nooit in de spits en probeer zo ver mogelijk van de massa in te stappen).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |