Dan mag je me een PM sturen knuffelbeertjequote:
Ik heb een pm van iemand die The Social Network ook wil en hij was eerder dan jij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:58 schreef DSonnema het volgende:
3. The Social Network (15)
6. Hancock (12,50)
¤25,- incl?
Prima! Stuur maar een PM zodra je meer weet!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb een pm van iemand die The Social Network ook wil en hij was eerder dan jij.
Ik wacht dit weekend een reactie af ok?
Anders ook alleen interesse in Hancock? Dan wordt die voor jou 12,50 inc. verzendkosten voor mijn rekening.
duits hoesje, that's it, verder ook alles NL, audio, subs et ceteraquote:Op zondag 1 mei 2011 07:50 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil wel even opmerken dat Clash of the Titans de duitse versie is toch?
niks import.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef Roces18 het volgende:
Wat betreft de prijzen zijn die onderhandelbaar, want bijna alles is ge-importeerd zo op het oog. En bijvoorbeeld The Crazies voor 15 euro terwijl ik die nieuw voor 9 euro bij de Mediamarkt haal ?
Het is gewoon een normale plastic BluRay-hoes met een kartonnen sleeve.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef Roces18 het volgende:
Ok top!
Wel interesse in Centurion maar is het een steelbook of een metalcase?
Ok helaas ben op zoek naar de steelbook daarvan (jouwe leek er wel heel veel op in ieder geval)quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Het is gewoon een normale plastic BluRay-hoes met een kartonnen sleeve.
Und?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb een pm van iemand die The Social Network ook wil en hij was eerder dan jij.
Ik wacht dit weekend een reactie af ok?
Anders ook alleen interesse in Hancock? Dan wordt die voor jou 12,50 inc. verzendkosten voor mijn rekening.
Tot dusver nog geen reactie. Maar dat wil niet zeggen dat hij het geld al heeft overgemaakt.quote:
Haha jawel hoor.. ik hoor het wel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Tot dusver nog geen reactie. Maar dat wil niet zeggen dat hij het geld al heeft overgemaakt.
Ik heb deze week een dubbel probleem. Bankpasje is in de maak en rabobankieren lukt dus niet.
Hopelijk heb je deze week nog geduld.
Ik heb het even via een omweg gecheckt:quote:
Dan doen we die Hancock alleenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb het even via een omweg gecheckt:
The Social Network = verkocht & verzonden.
PM me maar voor verdere afhandeling.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef CactusJack het volgende:
Ik heb wel interesse in "this is it...
Al verkochtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:55 schreef killermj het volgende:
The Planet of the Apes (10)
7,5 incl geboden aangezien die 10 nieuw is bij FRS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |