Geen smaak bestaat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
dat mag ik toch hopen ja
maar of ik dan tijd heb om te luisteren? zal ik wel weer met m`n gezicht aan `n Budweiser
![]()
hangen..
[..]
ach ja, geen smaak is ook smaak
I just said that it doesquote:
je weet het niet, usa blokt ook streams naar europa dus wellicht is dat andersom ook zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
dat mag ik toch hopen ja
maar of ik dan tijd heb om te luisteren? zal ik wel weer met m`n gezicht aan `n Budweiser
![]()
hangen..
[..]
ach ja, geen smaak is ook smaak
heeft annemokemic vorig week zeker 2 keer gedraaid. klonk vetquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens, hebben jullie de nieuwe van Goose al gehoord?
En de langere album versie:
Wat `n track!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
al een paar keer gehoord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens, hebben jullie de nieuwe van Goose al gehoord?
En de langere album versie:
Wat `n track!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben wel overal wifi daarquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
dat mag ik toch hopen ja
![]()
hangen..
Zulk type mooie platen blijft mooier als je hem niet 8 keer per dag hoort. Daar blijf ik bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
en de megahit van deze week vind ik mooi. lekker puh
deze kan het hebben tot nu toe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zulk type mooie platen blijft mooier als je hem niet 8 keer per dag hoort. Daar blijf ik bij.
en toch hoor ik deze al voor de 4e keer vandaag en heb ik weer rillingen.....wat een track mensen, poco loco!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zulk type mooie platen blijft mooier als je hem niet 8 keer per dag hoort. Daar blijf ik bij.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
En ik krijg peristaltische bewegingen aan mijn slokdarmapparaat van Adele!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik krijg peristaltische bewegingen aan mijn slokdarmapparaat van Adele!![]()
Ook goedenavond!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch hoor ik deze al voor de 4e keer vandaag en heb ik weer rillingen.....wat een track mensen, poco loco!
quote:
En Bij dit soort platen weer welquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef Pino112 het volgende:
En voor de derde keer Make Some Noise, maar dan in de KX podcast van de Stompshow![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet al wat onze eerste dans op ons huwelijk wordtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik krijg peristaltische bewegingen aan mijn slokdarmapparaat van Adele!![]()
Ook goedenavond!
Ik dans niet en ik trouw al helemaal niet!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet al wat onze eerste dans op ons huwelijk wordt![]()
dan doe ik dat wel lekker alleen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dans niet en ik trouw al helemaal niet!!
En ik had mezelf nog zo gezworen geen ruzie te maken waar de kinderen bij zijn...quote:
En veel plezier daarbij!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |