heeft annemokemic vorig week zeker 2 keer gedraaid. klonk vetquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens, hebben jullie de nieuwe van Goose al gehoord?
En de langere album versie:
Wat `n track!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
al een paar keer gehoord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens, hebben jullie de nieuwe van Goose al gehoord?
En de langere album versie:
Wat `n track!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben wel overal wifi daarquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
dat mag ik toch hopen ja
maar of ik dan tijd heb om te luisteren? zal ik wel weer met m`n gezicht aan `n Budweiser
![]()
hangen..
Zulk type mooie platen blijft mooier als je hem niet 8 keer per dag hoort. Daar blijf ik bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
en de megahit van deze week vind ik mooi. lekker puh
deze kan het hebben tot nu toe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zulk type mooie platen blijft mooier als je hem niet 8 keer per dag hoort. Daar blijf ik bij.
en toch hoor ik deze al voor de 4e keer vandaag en heb ik weer rillingen.....wat een track mensen, poco loco!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zulk type mooie platen blijft mooier als je hem niet 8 keer per dag hoort. Daar blijf ik bij.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
En ik krijg peristaltische bewegingen aan mijn slokdarmapparaat van Adele!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik krijg peristaltische bewegingen aan mijn slokdarmapparaat van Adele!![]()
Ook goedenavond!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch hoor ik deze al voor de 4e keer vandaag en heb ik weer rillingen.....wat een track mensen, poco loco!
quote:
En Bij dit soort platen weer welquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef Pino112 het volgende:
En voor de derde keer Make Some Noise, maar dan in de KX podcast van de Stompshow![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet al wat onze eerste dans op ons huwelijk wordtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik krijg peristaltische bewegingen aan mijn slokdarmapparaat van Adele!![]()
Ook goedenavond!
Ik dans niet en ik trouw al helemaal niet!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet al wat onze eerste dans op ons huwelijk wordt![]()
dan doe ik dat wel lekker alleen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dans niet en ik trouw al helemaal niet!!
En ik had mezelf nog zo gezworen geen ruzie te maken waar de kinderen bij zijn...quote:
En veel plezier daarbij!!quote:
Die geo-block die ze in de USA veel hebben ivm wetten aldaar is er in NL niet (of anders), dus 3FM luisteren kan gewoon.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet het niet, usa blokt ook streams naar europa dus wellicht is dat andersom ook zo
en geen smaak....nee, ik ga niet zeggen dat iemand geen smaak heeft, hooguit een andere, minderwaardige () smaak
ze is live aanwezig.quote:
dan heb je de eerste uitzending van Delsing niet gehoord za(4-6)quote:
Klopt die heb ik niet gehoord.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan heb je de eerste uitzending van Delsing niet gehoord za(4-6)![]()
het gaat er ook om wat ze te vertellen heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef DaMook het volgende:
Ze klinkt wel lekker. Ik geef d'r een kans, dat iig wel
.
Daarom geef ik d'r een kansquote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het gaat er ook om wat ze te vertellen heeft.
quote:Op woensdag 27 april 2011 07:41 schreef 3rdRock het volgende:
Domientje pesten
en nu ga ik naar mn werk. love you all en fijne dag!
ik zal wel weer even stemmen op albums die er toch niet inkomenquote:Op woensdag 27 april 2011 05:26 schreef hole1988 het volgende:
we kunnen weer stemmen voor de hemelse honderd
http://stem.omroep.nl/3fm/2011/259-hemelse-honderd-2011
Waar. Snap wel dat 538 het doet. Slam is de jongerenzender en dan kan je later die doelgroep overhevelen naar 538. Daarnaast heb je een kweekvijver voor radiorobotsquote:
Wel toch? Niet in de show, Coen en Sanderquote:Op woensdag 27 april 2011 16:13 schreef Pino112 het volgende:
Beetje jammer dat ze die 'Wat zit er vandaag niet in de C&S-show'-items niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |