Begint ze weer over lepeltje één minuutje !! Sjesus wat een kut wijfquote:
Pfffff...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Begint ze weer over lepeltje één minuutje !! Sjesus wat een kut wijf
Klopt, en dit gebeurt ook plompverloren in plaats van geleidelijk! Verschrikkelijk is dat. Door een blessure kon ik eens alleen op mijn rug liggen, terwijl ik dat verschrikkelijk vond!quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:16 schreef Day het volgende:
Overigens (een positieve noot) begrijp ik Mo's frustratie nu ook wel. Ik zou gek worden als ik niet op m'n rechterzij in slaap zou kunnen vallen. Zij slaapt altijd op d'r buik en dat gaat nu dus niet.
Het is een kussen en geen baby.. Dat lukt best wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:16 schreef Day het volgende:
Overigens (een positieve noot) begrijp ik Mo's frustratie nu ook wel. Ik zou gek worden als ik niet op m'n rechterzij in slaap zou kunnen vallen. Zij slaapt altijd op d'r buik en dat gaat nu dus niet.
Maar het ligt niet lekker, en het is ook maar net hoe stevig is dat kussen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een kussen en geen baby.. Dat lukt best wel hoor
Het ziet er best stevig uit. En misschien denk ze ook wel dat ze dat niet kan maken ivm haar missie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar het ligt niet lekker, en het is ook maar net hoe stevig is dat kussen!
Al was het van beton, het kan me werkelijk niet boeien. Dat haalt ze morgen wel weer inquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar het ligt niet lekker, en het is ook maar net hoe stevig is dat kussen!
En het dan verwarrend vinden als hij iemand naar zich toetrekt en afstoot...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:24 schreef Day het volgende:
Jo kan ook niet slapen (valt me op dat ze altijd heel onrustig is, voordat ze in slaap valt) en is weer 'ns bezig flip van het bed af te duwen. Ik zou echt in m'n eigen bed gaan liggen, als ik hem was. Daar wordt je toch gek van?
Nu al weer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:24 schreef Soury het volgende:
Nou kom op de baby heeft een voeding nodig
En maar zuchtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:24 schreef Day het volgende:
Jo kan ook niet slapen (valt me op dat ze altijd heel onrustig is, voordat ze in slaap valt) en is weer 'ns bezig flip van het bed af te duwen. Ik zou echt in m'n eigen bed gaan liggen, als ik hem was. Daar wordt je toch gek van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |