Zij is zeker jailbait (no pics)quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Ben jij een volwassen manager en is zij een jailbait?
Oké, ik dacht dat je een jaar of 30 was, want meestal heb ik bij het idee van een teamleider wel die leeftijd in gedachten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:36 schreef Cazano het volgende:
[..]
Zij is zeker jailbait (no pics)
Ik ben 18 en zij 17
Dit is het hele probleem, ik ken haar puur via werk, anders zou ik dit topic niet openen. Ik zie haar nooit met uitgaan of iets dergelijks, dat maakt de situatie alleen maar lastiger..quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat je een jaar of 30 was, want meestal heb ik bij het idee van een teamleider wel die leeftijd in gedachten.
Begin eens eerst met contact met haar te zoeken buiten je werk om. Vraag om haar nummer en sms een paar keer, en spreek eens af.
Dat zeg ik: vraag om haar nummer!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Cazano het volgende:
[..]
Dit is het hele probleem, ik ken haar puur via werk, anders zou ik dit topic niet openen. Ik zie haar nooit met uitgaan of iets dergelijks, dat maakt de situatie alleen maar lastiger..
Sorry, ik las je zin verkeerdquote:
Het makkelijkste is om over koetjes en kalfjes te praten, en dan te zeggen: "Hey, mag ik je nummer, want ik heb je meer te vertellen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:47 schreef Cazano het volgende:
[..]
Sorry, ik las je zin verkeerd![]()
Het is alleen wel beetje lastig als ze het raar vindt dat ik dat vraag
Hmm had ik niet aan gedacht, dankquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef mijnnaamisfrans het volgende:
Heb zelf in een identieke situatie gezeten.
Inderdaad gewoon haar nummer regelen, als je 't niet op de man af durft te vragen dan kan je wel n smoesje icm werk bedenken om haar nummer te regelen. Dan kan je al gauw 'n bruggetje maken met wat geflirt en weet je gauw genoeg of er interesse is vanuit haar kant.
Hij is 18 en zij is 17.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef Bargehassus het volgende:
Dikke no go. Jij bent haar meerdere en zij is minderjarig. Volgens mij in principe strafbaar!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef Bargehassus het volgende:
Dikke no go. Jij bent haar meerdere en zij is minderjarig. Volgens mij in principe strafbaar!
Want? Niet door de leeftijd, dan enkel door de verhoudingen op het werk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef Bargehassus het volgende:
Ik zeg ook: in principe. In de praktijk zal het wel meevallen denk ik maar als ze kwaad wil ben je de penis.
Dat is inderdaad volkomen legaal, bij een 16 jarige (of jonger) kun je echter wél problemen krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:08 schreef mijnnaamisfrans het volgende:
Is 18 en 17 niet legaal? Verder zal t vast wel meevallen inderdaad aangezien 't maar n bijbaantje betreft.
'K zou dr echter wel ontslaan zodra je dr binnen hebt, anders wordt ze boos als ze domme klusjes moet doen zoals de wc schoonmaken enzo.
Gast, als jij 18 bent en zij 17 is er niks aan de hand hoor. Dat is vrij normaal. Vraag gewoon haar nummer, doe je ding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Cazano het volgende:
[..]
Dit is het hele probleem, ik ken haar puur via werk, anders zou ik dit topic niet openen. Ik zie haar nooit met uitgaan of iets dergelijks, dat maakt de situatie alleen maar lastiger..
Dat kan, maar we houden rekening met naďeve meisjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:12 schreef Inverted_World het volgende:
Kunnen mensen stoppen met het suggereren dat het woord "meerdere" überhaupt van toepassing is als je nog steeds geen zak te zeggen hebt in een supermarkt waar je werkt als scholier
16 jaar en goed voor een paar miljard Dollar; Justin Bieber.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Teamleider op achttienjarige leeftijd? Yeah, right
Dus jij gelooft het wel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:16 schreef DrFlox het volgende:
[..]
16 jaar en goed voor een paar miljard Dollar; Justin Bieber.![]()
Yeah, right.
Waarom niet? Kan in een of ander dorp zijn waar niemand interesse heeft om bij een supermarkt te werken. Of zijn vader is filiaalmanager.quote:
Niet als hij haar "baas" is zoals hij zegt te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want? Niet door de leeftijd, dan enkel door de verhoudingen op het werk.
Vanaf 16 mag het gewoon. Zelfs al ben je 60.
Staat los van leeftijd en heeft dus zoals ik zei alles te maken met verhoudingen op het werk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niet als hij haar "baas" is zoals hij zegt te zijn.
Dus jij gelooft zoiets echt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat je je zoiets echt gaat afvragen
Euuu supermarkt??? Heel goed mogelijk...quote:
QFTquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hierarchihihihihiihhie! Foshiz? In de supermarkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |