Echt wel.quote:
Dit topic loopt al beter dan heel jouw kut forum.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dit topic loopt al beter dan heel jouw kanker forum.
[..]
Dit topic loopt al beter dan heel jouw kut forum.
Waarom niet ben je pussy ofzo?quote:
[..]
Dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
schijnbaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waarom niet ben je pussy ofzo?
Ik denk dat de ONZ-modjes al op één oor liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef Echtjammer het volgende:
Doe is normaal man, slotje please?
Dat mods dit toelaten ...
MORAALRIDDERquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef Echtjammer het volgende:
Doe is normaal man, slotje please?
Dat mods dit toelaten ...
quote:
quote:
Kut Pinguin manquote:
Ik vind het altijd wel om te snoepen. Ik heb er 7 op het moment.quote:
Hopelijk zetten ze door.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel om te snoepen. Ik heb er 7 op het moment.
Verkapte doodsverwensingquote:
Masochiscten met kanker zullen er een positieve kijk op hebben ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel om te snoepen. Ik heb er 7 op het moment.
Gast dat zeg je toch niet..quote:
quote:
zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]Dan mag je er een paar over kopen.
Een ONZ voorzet laat je niet liggen.quote:
;'S WROM dit nou weer? Wa heb ik misdaan? ;'S ik scheld nergens hier me die ziekte en togh doe je zo.........quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Een ONZ voorzet laat je niet liggen.. Misschien als hij het ooit van dichtbij meemaakt dat het wat minder grappig wordt.
kvnint ook egt nie leujk topik bugon nog wel okej maja nu gat ut egt te ver horquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
;'S WROM dit nou weer? Wa heb ik misdaan? ;'S ik scheld nergens hier me die ziekte en togh doe je zo.........
typkanker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
kvnint ook egt nie leujk topik bugon nog wel okej maja nu gat ut egt te ver hor
Jij hebt niets specifieks misdaan hoor, eerder je ouders toen ze bedachten dat abortie misschine niet zo'n goed idee was. Dat is alles maar daar kan jij niets aan doen dus neem ik het je niet kwalijk. En je ouders ook niet want liefde is uiteindelijk blind.quote:
oogbal kanker maakt ook blind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:46 schreef jogy het volgende:
[..]
En je ouders ook niet want liefde is uiteindelijk blind.
iksnaphemquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt niets specifieks misdaan hoor, eerder je ouders toen ze bedachten dat abortie misschine niet zo'n goed idee was. Dat is alles maar daar kan jij niets aan doen dus neem ik het je niet kwalijk. En je ouders ook niet want liefde is uiteindelijk blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |