abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96033405
Zo zeg, dit topic is aardig ontspoord...
Een vrouw hoerig noemen omdat ze met wel twee mannen naar bed is geweest :') They were on a break!

Maar goed, het probleem is toch inderdaad opgelost? Als er maar 2 mogelijke vaders zijn, en 1 van die 2 is het zeker niet, dan weet je wie het wel is. Je schuldig voelen tegenover het kind lijkt me niet zo nodig, ik neem aan dat ze haar best doet om een goede moeder te zijn. De toenmalige vriend was ook een waardeloze vader geweest, dan maar geen vader en een geweldige moeder. *O*
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_96064456
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef tuxepux het volgende:
Zo zeg, dit topic is aardig ontspoord...
Een vrouw hoerig noemen omdat ze met wel twee mannen naar bed is geweest :') They were on a break!

Maar goed, het probleem is toch inderdaad opgelost? Als er maar 2 mogelijke vaders zijn, en 1 van die 2 is het zeker niet, dan weet je wie het wel is. Je schuldig voelen tegenover het kind lijkt me niet zo nodig, ik neem aan dat ze haar best doet om een goede moeder te zijn. De toenmalige vriend was ook een waardeloze vader geweest, dan maar geen vader en een geweldige moeder. *O*
Binnen 2 weken na een breuk alweer met ene jongen het bed in gedoken en je laten bevruchten. How fucking sad. Dan ben je inderdaad hoerig.
pi_96069574
Is het Geert Wilders? Verhuist wekelijks, BNer.....

Oh, en stond dit ook niet onlangs op viva? http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
pi_96070086
OP maar verwijderd?

Sjeen to the resque ^O^

[ Bericht 85% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 28-04-2011 10:07:32 ]
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_96070733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Binnen 2 weken na een breuk alweer met ene jongen het bed in gedoken en je laten bevruchten. How fucking sad. Dan ben je inderdaad hoerig.
Eens. Ook leuk voor die dochter later :') Krijgt ze zo'n Barney Stinson-jeugd...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 27 april 2011 @ 23:20:16 #56
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_96071480
Zonder OP is het een beeeetje lastig, maar ik gok op Marco Borsato.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 27 april 2011 @ 23:38:16 #57
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_96072534
dit ff doorsturen naar de prive?
pi_96088683
TS _O-
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 21:54:46 #59
45833 crew  Fogel
pi_96111206
Sjeen bedankt :)

Tip voor kind van TS: Irene Moors zoekt zaaddonoren: Wie Is Mijn Vader?
Maar daar hou je het juist niet mee buiten de media :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')