Na DNA Onbekend: Is je vader wel je echte vader? dus iets soortgelijks.quote:Irene Moors gaat Wie Is Mijn Vader presenteren voor RTL 4. Dat heeft ze gisteren bekendgemaakt in RTL Boulevard. Goede keuze, we hebben het hier al geopperd bij de vermelding van de kandidatenoproep en ook Carlo Boszhard stelde in Life4You dat zijn collega een ideale presentator zou zijn voor Wie Is Mijn Vader. Nu blijkt zenderbaas Erland Galjaard daar net zo over te denken.
“Er zijn tienduizenden kinderen die niet weten wie hun vader is en toch een beetje nieuwsgierig zijn en denken: waar kom ik vandaan?”, motiveert ze de reden van het programma. RTL hoopt een database op te kunnen bouwen van kinderen die zijn geboren door gedoneerd sperma en mannen die hun kwakje hebben afgestaan. Dat was tot vijf jaar terug anoniem.
Moors stelt dat het nog wel even duurt voordat Wie Is Mijn Vader op de buis komt.
Zijn alle gegevens van degenen die eerder dan 5 jaar geleden anoniem gedoneerd hebben dan ook vrijgegeven? Want als je de afgelopen 5 jaar hebt gedoneerd wist je natuurlijk dat het niet meer anoniem was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef DutchieBre het volgende:
Ik vind het belachelijk. je bent niet voor niets anoniem zaaddonor. Je hebt een leven opgebouwd waar opeens via een tv programma in wordt gewroet, en waar een hoop onnodige gevoelens gekwetst kunnen worden voor de onwetenden. Kwalijke zaak en ik zal zeker nooit naar dat programma gaan kijken !
Dat was me ook al opgevallen ja. Maar het is me niet helemaal duidelijk welke personen in die database gaan komen. Misschien zoeken ze de vaders van die oudere kinderen wel op een alternatieve manier (niet dat ik het daarmee eens ben, anoniem doneren doe je met een reden).quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef DutchieBre het volgende:
Als ik zo eens kijk naar die foto's in de OP zijn die kinderen geen 5 meer ..
Precies, weer sensatiebeluste televisie, had dit eerder verwacht van SBS. Of zou dit ook zo'n "grapje" zijn als de grote Donor show, zou me niet eens verbazenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze de vaders van die oudere kinderen wel op een alternatieve manier (niet dat ik het daarmee eens ben, anoniem doneren doe je met een reden).
Nee, dus ze hopen dat de donoren zich zelf aanmelden. Vrijwillig dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Zijn alle gegevens van degenen die eerder dan 5 jaar geleden anoniem gedoneerd hebben dan ook vrijgegeven?
Ah okequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dus ze hopen dat de donoren zich zelf aanmelden. Vrijwillig dus.
Vandaar ook de TT 'Irene Moors zoekt zaaddonoren'.
Inderdaad, Moors zegt ook dat 'het nog wel even duurt voordat Wie Is Mijn Vader op de buis komt'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef kwiwi het volgende:
Ah okeIk vraag me af of veel mannen dat gaan doen. Ze hebben natuurlijk niet voor niks ooit besloten om alles anoniem te houden.
Vanavond dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Arcee het volgende:
Vanaf volgende week donderdag op te zien.
28 april om 21:30 uur, op RTL 4.
Belachelijk inderdaad !quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:32 schreef TLC het volgende:
Gisteren was bij DWDD zo n man die meer dan 50 kinderen of zo had ; dat slaat toch nergens meer op.
Je vergroot alleen de kansen op inteelt maar![]()
Wel miepen als er een stier gekloont wordt maar bij mensen hoor je dr niks over.
ik ga kijkenquote:
DNA onbekend lijkt mij mooier dan het programma van Irene Moors.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:19 schreef Marrije het volgende:
ik ga kijken![]()
heb ook alle afleveringen van dna onbekend gezien en dit lijkt me ongeveer hetzelfde
Dat. Maar ik ben wel aan het kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
DNA onbekend lijkt mij mooier dan het programma van Irene Moors.
Ja, dat klinkt of er eigenlijk nog niet genoeg is om een programma van te maken....quote:
Inderdaad, ik vond het een mooi programma.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar Irene brengt het programma heel netjes en geloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |