Jah, Pasen is net geweest, en nu is het zo weer Kerst..quote:
Hey, eerst mijn fucking verjaardag nog ja!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, Pasen is net geweest, en nu is het zo weer Kerst..
Dit pik je toch niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke. ik moest glimlachen door de tt
Oke, tuurlijk..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, eerst mijn fucking verjaardag nog ja!
hoe vier jij je verjaardag altijd dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, eerst mijn fucking verjaardag nog ja!
Goedzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe vier jij je verjaardag altijd dan?
familie gangbang?
Nee, vriendenorgie meestalquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe vier jij je verjaardag altijd dan?
familie gangbang?
van jou kan ik boel hebben, dat weet jequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
Knettertje is lief en ze weet wie het zegt
en de datum is....quote:
binsearch.info en sabnzbquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Redskillz het volgende:
Waarom is er nog steeds geen goede gratis newsgroup reader.. wat is grabit een kutprogramma
uhm.. ik val niet onder je vrienden hoop ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Redskillz het volgende:
Waarom is er nog steeds geen goede gratis newsgroup reader.. wat is grabit een kutprogramma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
![]()
Combobreaker
grinnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
![]()
Combobreaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
ja dit is echt een heerlijk nummerquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Karzai het volgende:
Op deze muziek doe ik altijd mijn beste moves
Waar blijft het filmpje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Karzai het volgende:
Op deze muziek doe ik altijd mijn beste moves
Kan ik je toch nog aan t grinniken krijgenquote:
Ik nodig geen fokkers uit op m'n verjaardag meestalquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. ik val niet onder je vrienden hoop ik
no offence...
Andersom ook hoor mop. Je bent tenminste niet zo vals als sommigen hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van jou kan ik boel hebben, dat weet je
ohwquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik nodig geen fokkers uit op m'n verjaardag meestal
kan ik wel zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Andersom ook hoor mop. Je bent tenminste niet zo vals als sommigen hier.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Watashi wa anata no sh o tanoshinda koto o negatte imasu
Of
Ik hoop dat jullie van de show genoten hebben
Zekersquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Of
Ik heb half VanHallen gemist en jou..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Of
Jazekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Of
dit vind ik best ergquote:2. Datsik vs Knetterkrankjorum (43)
Havoc (Schudden met die billen remix)
neem een thaise vriendin, leer je het zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Zokunen het volgende:
Zo kut ben ik zo goed als klaar met mn opleiding, wil ik eigenlijk iets met talen gaan doen :S
Baal wel van me zelf, maar of Japans (denk het niet want echt BIZAR moeilijk), of Zweeds, Noors of Deens lijkt me zo tof.
Jah, en het is BIZAR ver weg... Zweden Noorwegen en Denemarken is nog te doen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Zokunen het volgende:
Zo kut ben ik zo goed als klaar met mn opleiding, wil ik eigenlijk iets met talen gaan doen :S
Baal wel van me zelf, maar of Japans (denk het niet want echt BIZAR moeilijk), of Zweeds, Noors of Deens lijkt me zo tof.
een ladyboy?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
neem een thaise vriendin, leer je het zo
Klik hieronder voor een plaatje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Oh je hebt er ervaring mee?quote:
Ik weet allesquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh je hebt er ervaring mee?
Die mensen zijn engquote:
In Thailand komen veel toeristen... verder ontbreekt elke connectie...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Zokunen het volgende:
Waarom zou een thai japans, zweeds, noors of deens beheersen?
Toeristenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
In Thailand komen veel buitenlanders... verder ontbreekt elke connectie...
Ik heb jaren geleden op Ibiza in een dronken bui bijna een keer bijna een travestiet versiert zonder het zelf te wetenquote:
ghehe.. dan was hij-zij wel erg goed gelukt denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden op Ibiza in een dronken bui bijna een keer bijna een travestiet versiert zonder het zelf te weten
Waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden op Ibiza in een dronken bui bijna een keer bijna een travestiet versiert zonder het zelf te weten
hm, heb het met je te doen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
idd een leuk woordquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hm, heb het met je te doen..
Wel leuk woord.. een travestietstokstaart
Was een lekker 'wijf' mja. En die Thaise manwijven zie je als achterlijke Hollander dus echt het verschil niet in of het een echte vrouw is of dat er een peners aanhangtquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe.. dan was hij-zij wel erg goed gelukt denk ik
Hoe kwam je erachter? Je mocht voelen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was een lekker 'wijf' mja. En die Thaise manwijven zie je als achterlijke Hollander dus echt het verschil niet in of het een echte vrouw is of dat er een peners aanhangt
Ik heb Anthrax & Public Enemy met Bring the noise aangevraagdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Je zou er maar mee gezoend hebben.. (en nee, geen ervaring gelukkig, Knetterkrankjorum..)quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was een lekker 'wijf' mja. En die Thaise manwijven zie je als achterlijke Hollander dus echt het verschil niet in of het een echte vrouw is of dat er een peners aanhangt
Daarom moet je ook altijd bij het begroeten even in het kruis voelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kom je gauw genoeg achterquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb Anthrax & Public Enemy met Bring the noise aangevraagd
VriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het niet zo is, kun je zo een aanklacht in... euh aan je broek hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd bij het begroeten even in het kruis voelen
quote:
Als het dan toch een chick is krijg je meteen een pets voor je kanisquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd bij het begroeten even in het kruis voelen
Ja dat is het risico hequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als het niet zo is, kun je zo een aanklacht in... euh aan je broek hebben.
Bij elke beweging die ik maak komt er een geur van het wasmiddel van mijn schoonmoeder uit mn shirt. Dus ik beweeg momenteel zo min mogelijk.quote:
* Stiffler1988 doet poging tot de Twistquote:
Dan heeft ze slecht wasmiddel als het niet lekker ruiktquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Bij elke beweging die ik maak komt er een geur van het wasmiddel van mijn schoonmoeder uit mn shirt. Dus ik beweeg momenteel zo min mogelijk.
Heb ineens arm uit mn kom... auwtssquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum trekt iedereen overeind om te twisten
Saaie Barman.. Ik weet niet of ik bij jou een biertje kom doen zo hoor..quote:
sorry, over enthousiastquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Heb ineens arm uit mn kom... auwtss
hmm ik meen me iets te herinneren over heupen en basispasjesquote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ik meen me iets te herinneren over heupen en basispasjes
Ik zeg ook niet dat ik het niet kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ik meen me iets te herinneren over heupen en basispasjes
slaap lekker meisquote:
Ik heb een deal voor je.. Leer het mij kan jij voortaan blivjen zittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet kan.
Doe het alleen niet
jammer.. ook niet aan schuifelen of schuren?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet kan.
Doe het alleen niet
Jawel, dat soms wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer.. ook niet aan schuifelen of schuren?
Gewoon een salsa of stijldans cursus doen Jofuquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een deal voor je.. Leer het mij kan jij voortaan blivjen zitten
oh dacht al.. damn wat saai.. maar valt dus mee.. gewoon hetzelfde als de gemiddelde nederlandse jongen dusquote:
Nee ik zit wel er wel boven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dacht al.. damn wat saai.. maar valt dus mee.. gewoon hetzelfde als de gemiddelde nederlandse jongen dus
Geen tijd en geld voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een salsa of stijldans cursus doen Jofu
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:01 schreef humorduck28 het volgende:
Doe mij maar na...
oke, Doe mij maar na...
.
Salsa cursus is niet zo heel duur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen tijd en geld voor![]()
Ik leer liever op het moment, is makkelijker..
Ik vind deze muziek zo niet bij jou passen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
When leaves have fallen and skies turned to gray
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell
Niet? Hoezo niet? Ik heb hun eerste nummers kapot gedraaidquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind deze muziek zo niet bij jou passen.
ik snap hem wel hoor.. bij jou verwacht je meiden/homo muziekjens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet? Hoezo niet? Ik heb hun eerste nummers kapot gedraaid
Say whut?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap hem wel hoor.. bij jou verwacht je meiden/homo muziekjens.tenminste dat verwachte ik
Gewoon keiharde gitarenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap hem wel hoor.. bij jou verwacht je meiden/homo muziekjens.tenminste dat verwachte ik
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Say whut?![]()
Je kent me inmiddels beter dan dat toch?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Abba teensquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
inmiddels wel.. maar zo op het oog had ik echt Yoehoe muziek bij jou verwacht.. van die muziek zonder ballen
Melodic Death Metalquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies.. Of Symphonic rock ofzo gaat ook goed
Zo jij maakt vrienden zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
inmiddels wel.. maar zo op het oog had ik echt Yoehoe muziek bij jou verwacht.. van die muziek zonder ballen
quote:
Hell no!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben knetter... ik mag datquote:
Ze kent me al beter, dat scheeltquote:
En dat..quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben knetter... ik mag dat
En toch vind je mij lievquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no!
I've got balls!
Ik ben toch goddomme geen homo joh
Balls of steel ( Doet Duke Nukem naquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no!
I've got balls!
Ik ben toch goddomme geen homo joh
Dit klopt sowieso, elke discussie met Knettertje is op voorhand een verloren zaak. Niet omdat ze argumenten heeft maar omdat ze het overtuigend weet te brengenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben knetter... ik mag dat
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit klopt sowieso, elke discussie met Knettertje is op voorhand een verloren zaak. Niet omdat ze argumenten heeft maar omdat ze het overtuigend weet te brengen
quote:
Dit ..quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit klopt sowieso, elke discussie met Knettertje is op voorhand een verloren zaak. Niet omdat ze argumenten heeft maar omdat ze het overtuigend weet te brengen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:
True, ik val door de mandquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
anders had jij geen muziekjens voor mij ge upload naar draakjen. en het scheelt dat ik gewoon liev ben
Just smile and wave boys, smile and wavequote:
do itquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je zomaar muziek uploaden naar Draakje?
Dat kan tegenwoordig!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
Jazeker http://www.onzinradio.nl/draakjeupload/quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
mits het aan een aantal voorwaarden voldoetquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
Welke heb je dan aangevraagd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid vertellen van niet
Jij bent te goed..quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke heb je dan aangevraagd?
Boom shake the room ofzo?
Waar staan de regels? Ik wil al heel lang iets van Eek -A- Mouse in Draakje zettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mits het aan een aantal voorwaarden voldoet
In de upload linkquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar staan de regels? Ik wil al heel lang iets van Eek -A- Mouse in Draakje zetten
dunno ik doe dat niet..quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar staan de regels? Ik wil al heel lang iets van Eek -A- Mouse in Draakje zetten
Booty hoeft niet eens, we willen die diepe verhalen horen over het leven op de straat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
Owja en meer rap idd. Negers die praten over ghetto en booty
Ik upload het gewoon Koelkast is toch weg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dunno ik doe dat niet..
staat er dacht ik bij
en anders weten de kerels het vast wel
Koelkast zet ze er in en keurt ze, dus voldoen ze niet komen ze er niet in ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik upload het gewoon Koelkast is toch weg.
Koelkast kijkt het na.. als het niet genoeg.. uhm.. bitratequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik upload het gewoon Koelkast is toch weg.
Mijn tracks voldoen sowieso altijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koelkast zet ze er in en keurt ze, dus voldoen ze niet komen ze er niet in ook
Lees de specs, dan komt het verder goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn tracks voldoen sowieso altijd
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:31 schreef Karzai het volgende:
Hier heb nog mee gehead banged met met mijn zusje
Tis je geraaien ook..quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
I want to love you, but I better not touch
I want to hold you but my senses tell me to stop
ik doe het nietquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stiffler zit op hetzelfde niveau als Red qua verzoekjes
een aanwinst voor de nachtploeg
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
JOFU jouw liedje!!! je mag losgaan!
Aan 't spit met die vogel..quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
Wat een droplul, deze aanvrager... ik zou hem opknopen..
Heu doe eens lief tegen eendjequote:
plaatje invoegenquote:
Ow ja, misschien kan je me het een keertje nog duidelijker uitleggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
plaatje invoegen![]()
plaatje op internet zoeken, dan op het plaatje teken klikken en de url van het plaatje invoegen
dat kan ik wel een keer doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow ja, misschien kan je me het een keertje nog duidelijker uitleggen
Wat is er onduidelijk aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow ja, misschien kan je me het een keertje nog duidelijker uitleggen
Succesquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te gaan slapen.
Of althans een poging wagen, maar die hitte wil maar niet weg.
Weltruste
veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te gaan slapen.
Of althans een poging wagen, maar die hitte wil maar niet weg.
Weltruste
Doe ik ook wel, k vroeg t alleen maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, k vroeg t alleen maar
ik leg het met liefde een keer aan je uitquote:
handtekeningen voor rammstein?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Danku, handtekeningen na de show en tegen betaling
Nee, voor mijn zojuist toegekende helden status natuurlijk..quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
handtekeningen voor rammstein?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, voor mijn zojuist toegekende helden status natuurlijk..
Ik zal er binnenkort gebruik van makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik leg het met liefde een keer aan je uit
via dm/pm of irl
ik vind jou nog geen heldquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, voor mijn zojuist toegekende helden status natuurlijk..
Dat zeg je alleen omdat ik dat ene nummer niet kon uploadenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind jou nog geen held![]()
en als je zo naast je schoenen gaat lopen dan zou ik maar even wat sokken inslaan als ik jou was
hij voegt hem gewoon niet toequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb per ongeluk een nummer geüpload in Draakje die er al 2x in stond, nu gaat Koelkast me vermoorden in mn slaap
dat zeg ik omdat superhelden nooit zo klein zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat ik dat ene nummer niet kon uploaden
Jah, en Rammstein schattig noemen, is de Paashaas noemen als terrorist..quote:
je denkt dat het eieren zijn.. maar ondertussen sjouwt hij met een verdacht pakketje rondquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, en Rammstein schattig noemen, is de Paashaas noemen als terrorist..![]()
![]()
Oke de rest die ik heb geüpload zijn wat nummers van Lenny kravitz :quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij voegt hem gewoon niet toe
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke de rest die ik heb geüpload zijn wat nummers van Lenny kravitz :
Mr Cabdriver
Can't get you out of my mind
Fly Away
American Woman
Stand by my woman
En dan wat nummers van Ice Cube en Eek a Mouse.
Dat is zo...quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Karzai het volgende:
Rammstein komop die gasten maken vette shows
Optreden van ze in Arnhem in 2009 ( was dr bij ). Maar wat een vette showquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Karzai het volgende:
Rammstein komop die gasten maken vette shows
Oh nee? En Mighty Mouse dan? En Ant-Man?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zeg ik omdat superhelden nooit zo klein zijn
Moet ik voor jou nog iets uploaden?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
er is een tijd van komen, en een tijd van gaan, en die tijd van gaan is zojuist gekomen..
Slaap lekker all...voor de dames en een
voor de heren...
Kabouter Plop, David de Kabouterquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee? En Mighty Mouse dan? En Ant-Man?![]()
Tevens hoef je niet groot te zijn om groots te zijn!
hmm.. iets van elbow?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet ik voor jou nog iets uploaden?
Omdat je zo lief was net ()
Tot sinas weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
er is een tijd van komen, en een tijd van gaan, en die tijd van gaan is zojuist gekomen..
voor de heren...
veel plezier in dromenland eendje.. moge je dromen over een grote vijverquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
voor de heren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |