Jah, Pasen is net geweest, en nu is het zo weer Kerst..quote:
Hey, eerst mijn fucking verjaardag nog ja!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, Pasen is net geweest, en nu is het zo weer Kerst..
Dit pik je toch niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke. ik moest glimlachen door de tt
Oke, tuurlijk..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, eerst mijn fucking verjaardag nog ja!
hoe vier jij je verjaardag altijd dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, eerst mijn fucking verjaardag nog ja!
Goedzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe vier jij je verjaardag altijd dan?
familie gangbang?
Nee, vriendenorgie meestalquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe vier jij je verjaardag altijd dan?
familie gangbang?
van jou kan ik boel hebben, dat weet jequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
Knettertje is lief en ze weet wie het zegt
en de datum is....quote:
binsearch.info en sabnzbquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Redskillz het volgende:
Waarom is er nog steeds geen goede gratis newsgroup reader.. wat is grabit een kutprogramma
uhm.. ik val niet onder je vrienden hoop ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Redskillz het volgende:
Waarom is er nog steeds geen goede gratis newsgroup reader.. wat is grabit een kutprogramma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
![]()
Combobreaker
grinnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
![]()
Combobreaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
ja dit is echt een heerlijk nummerquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Karzai het volgende:
Op deze muziek doe ik altijd mijn beste moves
Waar blijft het filmpje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Karzai het volgende:
Op deze muziek doe ik altijd mijn beste moves
Kan ik je toch nog aan t grinniken krijgenquote:
Ik nodig geen fokkers uit op m'n verjaardag meestalquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. ik val niet onder je vrienden hoop ik
no offence...
Andersom ook hoor mop. Je bent tenminste niet zo vals als sommigen hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van jou kan ik boel hebben, dat weet je
ohwquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik nodig geen fokkers uit op m'n verjaardag meestal
kan ik wel zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Andersom ook hoor mop. Je bent tenminste niet zo vals als sommigen hier.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Watashi wa anata no sh o tanoshinda koto o negatte imasu
Of
Ik hoop dat jullie van de show genoten hebben
Zekersquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Watashi wa anata no sh o tanoshinda koto o negatte imasu
Of
Ik hoop dat jullie van de show genoten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |