Mods een slotje graag voordat deze (kutuser) zich dood hyperventileert.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whahahaha kul ik sei kkmogol Xd Whaha ik ben stoer:p:p
Haha, en hij faalt weer hoor. Hij kan het niet winnen dus hij gaat maar schelden.
En ik vroeg om quotes uit dat andere topic.
HEUJJJJJ kameraad, jy strijt zeker voor je ras?:p:p
Je blijft maar falen.
Porsche1, de koning.
Whaha ik versta niet veel van je Marokkaanse tekst, maar ik moest ook lachen hoor Whaha:p:p heujjjj houzee voor alle Marokkanen he:p:p Whahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef KevinMalone het volgende:
Ey en pursche1 ging je niet slapen? Maar dat kan je niet omdat jij denkt dat jij iets betekent op internet en als je dit niet "goed" praat met nutteloze post dan val je terug in je leegte dat je leven is, of beter gezegd geen leven. HAHAHA koning van de poep in kk hoofd hahaha
Haha jong genoeg om een 'man' van middelbare leeftijd die in zijn identiteitscrisis zit van zijn slaap af te houden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:27 schreef eight het volgende:
@ KevinMalone en Porsche1: hoe oud zijn jullie eigenlijk? (serieuze vraag)
Sorry van Coby hey whhaha:p:pquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mods een slotje graag voordat deze (kutuser) zich dood hyperventileert.
Mijn echte leeftijd, of de leeftijd naar waar ik me gedraag als ik praat met Kevin?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:27 schreef eight het volgende:
@ KevinMalone en Porsche1: hoe oud zijn jullie eigenlijk? (serieuze vraag)
Wbahaha Heujeujeuj jy hebt iets berijkt in ju leve Whaha goetzoooo!!!!(Y):pquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:29 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Haha jong genoeg om een 'man' van middelbare leeftijd die in zijn identiteitscrisis zit van zijn slaap af te houden!
Zucht.. Misschien kun jullie beter een eigen topic starten. KevinMalone vs Porsche1 of zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn echte leeftijd, of de leeftijd naar waar ik me gedraag als ik praat met Kevin?
Nee, dat is niet leuk. Omdat de winnaar al vast staat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zucht.. Misschien kun jullie beter een eigen topic starten. KevinMalone vs Porsche1 of zo
Ik hoef niet zo nodig een topic aan te maken zodat hij zijn homo-erotische gevoelens kan uitdrukken. Die gast is kapot in zijn kop doordat hij bij de geboorte uit de kut van zijn moeder was gevallen omdat de spanning van haar kut wegviel toen ze stierf omdat zijn dikke kop die er niet door paste de bloedtoevoer naar haar hart blokkeerde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zucht.. Misschien kun jullie beter een eigen topic starten. KevinMalone vs Porsche1 of zo
Volgens mij jij niet zo goed opgelet bij biologie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:35 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig een topic aan te maken zodat hij zijn homo-erotische gevoelens kan uitdrukken. Die gast is kapot in zijn kop doordat hij bij de geboorte uit de kut van zijn moeder was gevallen omdat de spanning van haar kut wegviel toen ze stierf omdat zijn dikke kop die er niet door paste de bloedtoevoer naar haar hart blokkeerde.
Jouw soort behandelen we ook niet bij biologie. Jullie zijn als weekdieren maar dan alleen nog zwakker, tevens ziekmakender als jullie niet goed gekookt worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Volgens mij jij niet zo goed opgelet bij biologie.
Jullie? Wie hoort er dan nog meer bij me?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:40 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jouw soort behandelen we ook niet bij biologie. Jullie zijn als weekdieren maar dan alleen nog zwakker en ziekmakender als jullie niet goed gekookt worden.
Je familie gok ik zo. Of moeten we hier het kip en het ei verhaal gaan behandelen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jullie? Wie hoort er dan nog meer bij me?
Moeilijk he volzinnen fabriceren. Achterlijke smileybaas met je kuthoeren-smiley's. Klein kind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dat zegt een kansloze Grammar Nazi!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciaal voor Sh0t: jou pauper naam = jouw pauper naam. jou pauper naam = jouw pauper naam. jou pauper naam = jouw pauper naam. jou pauper naam = jouw pauper naam. jou pauper naam = jouw pauper naam. jou pauper naam = jouw pauper naam.
Mijn familie zit niet op dit forum.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je familie gok ik zo. Of moeten we hier het kip en het ei verhaal gaan behandelen?
Ik begin me af te vragen wat een moderator functie hier eigenlijk inhoudquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:41 schreef fonsoy het volgende:
Wat een imbeciel geflame in dit topic zeg [ afbeelding ]
Hij profileert zich als de "eckte", we zijn gewaarschuwd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moeilijk he volzinnen fabriceren. Achterlijke smileybaas met je kuthoeren-smiley's. Klein kind.
me 2quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen wat een moderator functie hier eigenlijk inhoud
Ja want ik ben de jood hier! Kut racist. Altijd de joden he! Wat dacht je van de anderen?quote:
Kap gewoon met die smiley bagger elke keer man. Je verziekt het voor jezelf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:46 schreef KevinMalone het volgende:
Ey maar nu kap ik met dat gedoe tegen purse1, timon van pumba en sh0t. Ik heb me verlaagd tot hun niveau, maar ik kan niet opboksen tegen hun infantiele gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |