quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:00 schreef zeurgraag het volgende:
[ code verwijderd ]
TS verwart Blik op de Weg met Wegmisbruikers.
Shit ja dat bedoel ik LOL
1 |
Goede grapquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef Andros het volgende:
[ afbeelding ]
Die André van der Toorn laat zich iig niet kisten ^^
Kut je bent me voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, dat wegmisbruikers hè, hadden die niet iets met 5 ferrari's? Heeft iemand die aflevering toevallig opgenomen op videoband? Gr
Wat heeft dat met wegmisbruikers en/of blik op de weg te maken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef denkhenk het volgende:
een laptop gaan zoeken die uit een tas wordt gehaald hebben ze geen tijd voor...
Als ze iedereen moesten opsluiten met een rotbek, dan zou heel FoK een paar dagen leeg zijn, en 80% van NL ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef zeurgraag het volgende:
die koos spee wat een vervelende betweter is dat zeg kunnen ze die niet een poosje opsluiten met zijn vervelende rotbek?
Snap die hoofdrollen voor die 2 nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef Andros het volgende:
[ afbeelding ]
Die André van der Toorn laat zich iig niet kisten ^^
Wat doe je er dan nog?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:07 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Als ze iedereen moesten opsluiten met een rotbek, dan zou heel FoK een paar dagen leeg zijn, en 80% van NL ook.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, dat wegmisbruikers hè, hadden die niet iets met 5 ferrari's? Heeft iemand die aflevering toevallig opgenomen op videoband? Gr
Juist en daarom kijk je dus geen wegmisbruikers. Een programma waarin ze boetes gaan geven aan boefjes die 10 km/u te hard rijden op een verlaten snelwegquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:24 schreef Henno het volgende:
Blik op de Weg is echt zo'n braaf christelijk geitewollensokken autoprogramma, dan heb ik toch echt liever sensatie-items met aggressieve malloten die een dikke prent krijgen![]()
Oh ja, en dat dus. politie op je hielenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
Politie op je hielen is het enige programma wat telt. Vol met Britse Chavs en kappaslappers. En agenten die altijd vriendelijk blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |