Leuk om te zien, zal er eens aan denken met de Aygo op eco bandjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef Dingest het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat hun wagen niet geschikt is:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb er ook met een vorige generatie Ford Ka en een Citroën Xsara Picasso diesel op gereden. Blijft gewoon leuk omdat het zo'n uitdagend traject is. Als je gewoon je eigen auto er op los laat en oplettend rijdt hoeft er ook niets aan de hand te zijn, een wagen die niet ontwikkelt is als sportwagen is ook uitdagend en leuk op de ring als je een beetje zijn uiterste kanten opzoekt.
Over extra belasting maak ik mij op zich niet zorgen. Even de Stelviopas rijden is ook een enorme belasting voor je auto en dat doen mensen ook zonder nadenken met bijna alles wat rijdt![]()
Welke brochure?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:30 schreef gias het volgende:
Vreemde is dat de brochure van de Nordschleife nadrukkelijk aangeeft dat je wel gewoon verzekerd bent.
Wil prima, wel een beetje je moment kiezen (bij voorkeur dus met een droge baan en als het kan proberen een grote groep te vermijden), goed in je spiegels kijken en overwegend rechts houden. Ring-verkeer heeft rekening te houden met langzamer verkeer - er komen ook campers of volledig bussen op. Dan kan je nog steeds goed uitleven want de moeilijkheidsgraad wordt er niet veel minder op. Je snelheid is alleen niet zo hoog en er komt geen mooi gebulder onder je kap vandaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:15 schreef caspervc het volgende:
[..]
Leuk om te zien, zal er eens aan denken met de Aygo op eco bandjes![]()
Heb je trouwens die ubergave beertjeswieldoppen op je 121?
[ afbeelding ]
papierenbrochure verkrijgbaar bij de ringkaarten hokje.quote:
Kan hem eventueel wel inscannen, maar hij is 125% A4quote:Your own vehicle insurance (third-party or comprohensive) is also valid for tourist drives
Dan koop je feitelijk gezien dus ook een verzekeringsgarantie voor die 24 euroquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef DS4 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Ik zou het vrij dommig vinden van Nürburgring GmbH, want als ik dan niet verzekerd blijk te zijn heb ik wellicht verhaalsrecht op hen...
Daar willen we dan natuurlijk wel foto's van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Erasmo het volgende:
Ik zag het toevallig al op een van de filmpjes. Ga het morgen gewoon rustig aan doen in mijn 2CV hoor
Dat weet ik eigenlijk niet (meer). Volgens mij wel. Misschien dat er zelfs wel gewoon een automaat staat om zo'n pasje te kopen, maar dat kan ik ook gefantaseerd hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Erasmo het volgende:
Ik zag het toevallig al op een van de filmpjes. Ga het morgen gewoon rustig aan doen in mijn 2CV hoor
Kan je trouwens pinnen bij die kassa?
Hou de webcam morgenmiddag maar in de gatenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Daar willen we dan natuurlijk wel foto's van.
Ik neem sowieso flink wat ¤'s mee zodat ik peut onderweg(25l tankquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet (meer). Volgens mij wel. Misschien dat er zelfs wel gewoon een automaat staat om zo'n pasje te kopen, maar dat kan ik ook gefantaseerd hebbenNeem het bedrag anders gewoon voor de zekerheid contant mee
Zag trouwens net je filmpje van de AX op joetjoebquote:
Kan alleen maar zeggen: have fun! Doe lekker rustig aan, goed in je spiegels kijken en vermaak je!! Neem inderdaad flink wat contanten mee, je kan in de buurt pinnen, automaten zijn dungezaaid en heb wel eens meegemaakt dat ik maximaal 10 euro kon pinnen. Kaartje koop je inderdaad bij het loket naast waar je de baan opgaat, pas is tegenwoordig soort van magnetisch dus het is een kwestie van langs halen. Net als met zo'n OV kaart.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zag trouwens net je filmpje van de AX op joetjoebZelf filmen/fotograferen ga ik niet doen, wil me volledig focussen op het rijden.
Deze? (dat moet eigenlijk wel, gezien de titel)quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zag trouwens net je filmpje van de AX op joetjoebZelf filmen/fotograferen ga ik niet doen, wil me volledig focussen op het rijden.
Hm..... je hebt racen en racen. Ik ga ook sportiever door de bochten dan op de openbare weg. Maar ik heb nog geen piepende banden, doortrekken in toeren doe ik ook niet. Je hebt het echt zelf in de hand.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:43 schreef Mikkie het volgende:
In een eend de Ring op.
Ik ken het circuit helemaal niet, dus als ik binnenkort met m'n 320d ga, doe ik lekker rustig aan.
Zeg ik nu... als ik er eenmaal ben ga ik toch wel doorrijden
Doortrekken heeft met een diesel sowieso niet echt zin natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm..... je hebt racen en racen. Ik ga ook sportiever door de bochten dan op de openbare weg. Maar ik heb nog geen piepende banden, doortrekken in toeren doe ik ook niet. Je hebt het echt zelf in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |