Ik heb met je te doen. Maar het is vast ook wel leuk!quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf maar eens proberen op tijd te slapen.. zal er de komende dagen niet veel van komen ben ik bang
Have fun, Sunquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf maar eens proberen op tijd te slapen.. zal er de komende dagen niet veel van komen ben ik bang
Vast ook wel?? man dat wordt feestquote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Maar het is vast ook wel leuk!
Oh, nouja.... Onze klas was heel braaf, ik weet niet hoe het nu is......quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vast ook wel?? man dat wordt feest![]()
alleen wel iet wat vermoeiend
Niet braaf.. maar meestal is het op kamp veel leuker met 'lastige' groepen dan op school en heb je weinig rottigheid. Vorig jaar ook zo: mijn oude klas was echt een rotgroep maar op kamp reuze gezellig! En zo zal het dit jaar ook gaan vermoed ikquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, nouja.... Onze klas was heel braaf, ik weet niet hoe het nu is......
Trusten en veel plezier!quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet braaf.. maar meestal is het op kamp veel leuker met 'lastige' groepen dan op school en heb je weinig rottigheid. Vorig jaar ook zo: mijn oude klas was echt een rotgroep maar op kamp reuze gezellig! En zo zal het dit jaar ook gaan vermoed ik![]()
Maar goed, ik ga maar naar boven, kijken of ik wil slapen..
Wat er bij haar af is gegaan is er bij mij bij gekomen.quote:/3/101#95972006]maandag 25 april 2011 21:57[/url] schreef DarkElf het volgende:[/b]
en wow idd wat ben je afgevallen. Dat wíst ik wel maar t zo zien is wel heel leuk
En overduidelijk nog niet ziek. Het is maar 5 1/2 jaar geleden.quote:en wat is G daar nog duidelijk jonger
Dat hele dure 3-delige Kenzopak (maat 46) heb ik dus 1x aangehad en is nog te koop. Interesse in?quote:
Is echt een heel apart pak. Beetje ivoorkleurig met blommen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, Kenzo
Maat 46 zou denk ik wel passenof maat 44 tegenwoordig...
Wat danquote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dacht iets anders. Maar dat zeg je niet van een trouwpak.
Waar refereren jullie aan? Mis ik foto's?quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat er bij haar af is gegaan is er bij mij bij gekomen.
[..]
En overduidelijk nog niet ziek. Het is maar 5 1/2 jaar geleden.
[..]
Dat hele dure 3-delige Kenzopak (maat 46) heb ik dus 1x aangehad en is nog te koop. Interesse in?
Gebruik je verbééélding, dude!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar refereren jullie aan? Mis ik foto's?
Lukt me niet steer! ik zal het morgen opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gebruik je verbééélding, dude!![]()
Slapen. Morgen twee knieën op het programma.![]()
![]()
Een trouwpicje van ons. Het ging over een hoed en voor je het weet zit je in een filmquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar refereren jullie aan? Mis ik foto's?
Werkze Lein!quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dattum. Laatste vroege dienst deze week.
Goed feestje gevierd?quote:
Spontaan bacchanaal met de buurtjes op de kadequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
Goed feestje gevierd?
Tijd om naar kantoor te gaan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Spontaan bacchanaal met de buurtjes op de kadeMaar 't valt mee want ik was om 21u afgetaaid. Wel rottig geslapen, na 3 uur vannacht werd ik steeds wakker.
Nope. Heel irritantquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
Dat wachten is niet het leukste he?
Krijg vandaag ook een mail als het goed is
Je gaat je gang maar, maar ik ga die mooi negerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil jullie best een mail sturen hoor...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:46 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi! Zit klaar om over een uurtje richting school te gaan in mijn 'cowboy' outfit. (Thema dit jaar is dus cowboys en de vertrekdag gaat iedereen dan verkleed. Mijn kampnaam is Sarah Jane
![]()
)
Neuh, niets bijzonders verder hoor.. heb een spijkerrokje en een geruit bloesje aan en mijn oude laarsjes die iets van cowboylaarzen hebben. Mijn hoed ligt op schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleurstellendquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh, niets bijzonders verder hoor.. heb een spijkerrokje en een geruit bloesje aan en mijn oude laarsjes die iets van cowboylaarzen hebben. Mijn hoed ligt op school
Zo iets zou ik nooooooooit naar school aan trekkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TeleurstellendIk zag het al weer helemaal voor me
[ afbeelding ]
Dat op een katholieke basisschool aantrekken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TeleurstellendIk zag het al weer helemaal voor me
[ afbeelding ]
Arme P.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt he.. nachtmerries zijn het![]()
Nou, niet perse Sunquote:
In jouw geval zou dat een nachtmerrie betekenen jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt he.. nachtmerries zijn het![]()
En wat gaan we doen met de MRIquote:
Gelukkig maar..quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In jouw geval zou dat een nachtmerrie betekenen ja
Ja. Ik heb ook helemaal niks aan jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kloptquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook helemaal niks aan jou
meer dat er ook volgens de orthopeed iets mis is met mijn schouderquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat gaan we doen met de MRIpositief mailtje dus?
![]()
Ah okquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
meer dat er ook volgens de orthopeed iets mis is met mijn schouder
Hmm ok.. goed dat er goed naar gekeken gaat worden dan. Hopen dat ze iets vinden waar ze iets aan kunnen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
meer dat er ook volgens de orthopeed iets mis is met mijn schouder
Lekker he, zo'n uitrolquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef TAV74 het volgende:
Stelletje klootviolen. Uitrol nieuwe PC's, alle etages volgens planning afgehandeld, behalve die van onsIk had mijn PC volgens instructie uitgedrukt, dus als beloning duurde het opstarten 35 minuten (paar virusupdates icm met een ubertrage PC)
Nou ja, 2 uurtjes wat doen en dan naar het stadion van de FCT.
Gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef TAV74 het volgende:
Stelletje klootviolen. Uitrol nieuwe PC's, alle etages volgens planning afgehandeld, behalve die van onsIk had mijn PC volgens instructie uitgedrukt, dus als beloning duurde het opstarten 35 minuten (paar virusupdates icm met een ubertrage PC)
Nou ja, 2 uurtjes wat doen en dan naar het stadion van de FCT.
Zal ik doen.quote:
Nog niks binnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
moggesuc6 DH en Pee met de mails/tekenen!
Hier ook nietquote:
sterkte bij de prikmevrouw!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog steeds super lekkà h weer
Ga ik nog maar ffkes van genieten (ruim ik vandaag de box wel op ivm vrijmarkt vrijdag)
en zometeen de prikmevrouw die weer 2 spuiten komt zettenjeeeeeeeeeeeh woehoei zin an (haha niet hoor maar moet toch)
Thanx babequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt welsterkte met de MRI
Hhhmmm lekker: saté Gambing.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Met dit warme weer vind je geen hond in de pot, maar aan het spit
http://www.telegraaf.nl/b(...)_spit___.html?p=32,1
Ben je lekker een geitje aan het roosteren, komt de politie langs omdat een buurman denkt dat je hond staat te grillen.
Geit is heerlijk trouwens
Saté Gambing, Saté Anjing, wat maakt het uit...quote:
Thanksiequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sterkte bij de prikmevrouw!
staat nog leegquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanksieheb ze er weer in
![]()
![]()
Hoe gaat het met je huisje?
quote:
oeh lekker, zou dat ook wel willen. Heb precies een week de sleutel maar geen haastquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]maar je hebt de sleutel al ? ik ben het ff bijster zeg maar
eet smakelijk zo, ik ga even avond eten halen
Ik ookquote:
Ja. Da's een oplossingquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
"Ipv een 40 uur contract, werk je nu 50 uur om je pensioen te compenseren."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal het proberen te onthouden. Ik heb alleen mijn ouders dus geen hele ploeg dus zal ook niet snel gaan en hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik wacht ook af voor DH & Pee
En FF ik zou niet meer te houden zijn en z.s.m. opknappen en wonen![]()
Maar ik begrijp dat het bij jou tijd nodig heeft.
Maak je snel fotootjes voor ons?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
soll.perikelenheb je dat gevraagd? Ws is het voorstel gewoon ok, en anders geef je morgen aan nog even na te willen denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dat is niet altijd even handigquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je dat gevraagd? Ws is het voorstel gewoon ok, en anders geef je morgen aan nog even na te willen denken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
dat is niet altijd even handigDat zou krap kunnen worden op deze manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Reden waarom ik het perse vandaag allemaal geregeld wil hebben! Morgen goed gesprek met HR en de IT-directeur. En 's middags maar even de amerikaanse teamlead informeren. Twijfel alleen of ik dat in de teamcall zal doen of onder 6 ogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou krap kunnen worden op deze manier.
Wat leuk, maar komt ze dan bij je moeder langs? En was ze dan zo'n stuk jonger dan je Pa?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef borisz het volgende:
Zo was gezellig.
Ex van Pa kwam langs. Ik heb nog altijd goed contact met haar. Ik was zelfs op haar bruiloft vorig jaar. Ze hebben ook al een kindje van 15 maanden nu. Ze heeft een Schot aan de haak geslagen, dus die gaan nu vier weken Schotland door. Eerst paar dagen familie en dan heel Schotland door
.
Waar is het 't meest spectaculair?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
\
Reden waarom ik het perse vandaag allemaal geregeld wil hebben! Morgen goed gesprek met HR en de IT-directeur. En 's middags maar even de amerikaanse teamlead informeren. Twijfel alleen of ik dat in de teamcall zal doen of onder 6 ogen
Ik werk de komende 2 weken ook op andere dagen, en minder dus ik repeteer in mijn hoofd ook steeds oh ja, nu is het dit en morgen dat etcquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me vandaag al een paar keer in de dag vergist en nu heeft een collega een groot briefje met "Het is Dinsdag" op mijn monitor geplakt
Even onder 6 ogen en daarna publiek aankondigen. Wel zo netjes vind ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Reden waarom ik het perse vandaag allemaal geregeld wil hebben! Morgen goed gesprek met HR en de IT-directeur. En 's middags maar even de amerikaanse teamlead informeren. Twijfel alleen of ik dat in de teamcall zal doen of onder 6 ogen
Duhquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Even onder 6 ogen en daarna publiek aankondigen. Wel zo netjes vind ik.
Yep, dat heb ik de recruiter ook mee gegeven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou krap kunnen worden op deze manier.
Teamcall natuurlijkquote:
Maar hoe weten ze nu wanneer een muis depressief is? Wil zo'n muis dolgraag een muizenval inlopen, voelt hij zich de hele dag schuldig en straalt hij dat uit, heeft zo'n muis geen zin in kaas of geen zin om in een rad rondjes te rennen? Wat zijn de symptomen van een depressieve muisquote:Aan het onderzoek werkten depressieve muizen mee. Gekeken werd naar hun gedragsverandering na toediening van antidepressiva.
Ik denk niet dat honden- en kattenbezitters het daar mee eens zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Dieren kennen toch geen gedachtes of moodswings alleen intuïtie en gewoon 'leven'?
Ja die heeft ze wel eens ontmoet en dat klikt ook welquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk, maar komt ze dan bij je moeder langs? En was ze dan zo'n stuk jonger dan je Pa?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me vandaag al een paar keer in de dag vergist en nu heeft een collega een groot briefje met "Het is Dinsdag" op mijn monitor geplakt
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat is niet altijd even handighmm ja heb je ze gevraagd vdaag te sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze zouden het eigenlijk vorige week al sturen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ja heb je ze gevraagd vdaag te sturen?
nou das fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze zouden het eigenlijk vorige week al sturen.
aardappelsaladequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:06 schreef golfer het volgende:
Zo, boodschappen t/m donderdagavond al in huis gehaald.
Kan B. morgen met het Puntje naar het werk en donderdag oppassen bij Babi J. in Rijswijk.
Vanavond wordt het een aardappelsalade van Jamie Oliver.
hehe zelfde hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Klaar met m'n werkNu nog een uur lummelen
Golfer, vraagje:quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:06 schreef golfer het volgende:
Zo, boodschappen t/m donderdagavond al in huis gehaald.
Kan B. morgen met het Puntje naar het werk en donderdag oppassen bij Babi J. in Rijswijk.
Vanavond wordt het een aardappelsalade van Jamie Oliver.
Lekker hoor. Ik moet straks eerst naar Schipholquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Klaar met m'n werkNu nog een uur lummelen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer, vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Bekend fenomeenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is dat toch met die self-defeating thoughts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben volgens die tabel middle class(en parket heeft tegenwoordig ook elke tokkie in Nederland, dus dat telt niet echt
In Engeland bijv is dat niet zo normaal als hier)
http://www.flatrock.org.n(...)d_and_classified.htm"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie wil weten of hij in de hogere of lagere sociale klasse ingedeeld wordt aan de hand van je inrichting:Met 149 punten ook Middle class hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben volgens die tabel middle class(en parket heeft tegenwoordig ook elke tokkie in Nederland, dus dat telt niet echt
In Engeland bijv is dat niet zo normaal als hier)
http://www.flatrock.org.n(...)d_and_classified.htm
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
![]()
De schilderijtjes van mijn moeder die ze in het revalidatiecentrum heeft gemaakt kosten me punten zeg
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]Probleem is echter dat als ik een tegenvoorstel doe je te weinig tijd overhoudt eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal kan zo'n bedrijf dat soort zaken binnen een uur besluiten en veranderen en aanpassen, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Probleem is echter dat als ik een tegenvoorstel doe je te weinig tijd overhoudt eigenlijk.
Liefquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je mag naar huis
Lasagne van J.O. staat in de oven. Voor een weeshuis
Nee, esthetische verbeteringen en gericht op minimaliseren van kansen op toekomstige klachten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; heb je echt last van je houding? In de zin van stijf/pijn.
Ach klein detailquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Tijd voor drank. Jammer alleen dat ik nog moet werken om 9 uur
Nu ff eten
Gefeliciteerd!!!!quote:
Geen idee nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
Hoe ga je het vieren?
Is dat niet een beetje saai?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee nogMisschien een grote whisky-orgie met veel leuke chicks of zo
Die whisky wel jaquote:
Ben heel benieuwd hoe ze er op reageren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx allemaal btwMorgen komt het leukste
Opzeggen bij EY
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe ze er op reageren.
Neequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Niet teveel:![]()
![]()
![]()
als je het tegen ze gaat zeggen he
Yuck!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was net tijdens het studeren in slaap gevallen en toen ik wakker werd had ik mn eigen arm onder gekwijld![]()
was heel moe was echt zo zittend op bed met mn hoofd naar links op mn arm dus in slaap gevallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yuck!Maar was de lesstof zo saai of was je gewoon heel moe?
Steer, dat ziet er waanzinnig smerig uit
Dankquote:
Ik vind het wel schattigquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
was heel moe was echt zo zittend op bed met mn hoofd naar links op mn arm dus in slaap gevallen![]()
IJsquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Dank
Jongens, doe eens helpen: ik heb morgen eters en ik ga keftedes maken in tomatensaus met een lekkere rauwkostsalade en gebakken aardappeltjes uit den oven.
Maar nu....wil ik een toetjeIk had bedacht om Eton Mess te maken, maar eigenlijk wil ik iets simpels en dat ik van te voren al kan maken
Ja. Heb net bedacht dat ze fijn een Festini Perenijsje kunnen krijgenquote:
Dankquote:
Maar die zijn niet open als ik vrij benquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Loratadine bij het kruidvat halen? (eigen merk, i.s.m. prevalin neusspray helpt het redelijk)
Die mag het huis niet uit als ik er niet benquote:
en zijn ketting is toch niet langer dan van het bed naar de badkamer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die mag het huis niet uit als ik er niet ben
Ik vind een ketting wat overdreven hoor. De deur is toch met 3 sloten vergrendeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Den_Haag het volgende:
en zijn ketting is toch niet langer dan van het bed naar de badkamer?
Werk- en Geldzakenforum?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Zit er hier een hypotheek-expert toevallig?
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Een beetjequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:
okquote:
Mooie foto's zeg! Verschil in kleedruimte is grappigquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef TAV74 het volgende:
Gefeliciteerd P.![]()
Ook weer thuis, workshops waren ok, rondleiding door het stadion was erg leuk.
Voor de liefhebbers paar foto's vanaf mijn blackberry:
http://s202.photobucket.com/albums/aa156/Tieske74/FCT%20stadion/?albumview=slideshow
Helaas hielden ze me goed in de gaten, het is me niet gelukt onze vlag onder de middenstip te begraven
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Er komen straks wat leerlingen van mrLie kamperen in de tuin
Voor de examenstuntquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Want? Ze zijn stiekem verliefd op hem of zo?
Bakvissen in de achtertuinquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Want? Ze zijn stiekem verliefd op hem of zo?
Gefeliciteerdquote:
Jepquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bakvissen in de achtertuin
Waar geeft MrLie les in?
Dat was altijd mijn lievelingsvak op de middelbare schoolquote:
Oh menquote:
tuurlijk niet, gordijnen dicht en negeren die handelquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh menArme MrLie. Ga je ze morgen nog ff ontbijt brengen?
Ja, tuurlijk! We hebben broodjes gehaald, verse jusquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh menArme MrLie. Ga je ze morgen nog ff ontbijt brengen?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! We hebben broodjes gehaald, verse jus
Whehehehequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Onsportief reageren op dit soort acties is heel risicovol voor het volgende jaar
JE bent van harte welkom hier hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef LieLie het volgende:
Ik zal eens een kopje thee maken![]()
Vrijdag gaat mrLie ook weer naar het buitenland, tot woensdag.
Mijn mamsie is jarig zaterdag, dus ik ben onder de pannen dit weekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE bent van harte welkom hier hoorIk ga BBQ-en bij een vriendin, maar je mag vast mee
Makreel op de BBQ
Of je komt zondag ff
Dan ga ik een lekkere wandeling maken
Zo jammerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn mamsie is jarig zaterdag, dus ik ben onder de pannen dit weekend
Het vak stond op de top en onderop mijn favorietenlijst in de loop der jaren. Bij dat vak is 1 ding belangrijk en dat is een goede docent die van zijn vak houdtquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn lievelingsvak op de middelbare school
En het doet me denken aan een bevlogen leraar die we hadden daarvoor. Alleen kreeg hij juveniele dementie en ik vond dat zo triest
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef borisz het volgende:
Het vak stond op de top en onderop mijn favorietenlijst in de loop der jaren. Bij dat vak is 1 ding belangrijk en dat is een goede docent die van zijn vak houdt. Dat is natuurlijk een inkopper maar bij geschiedenis is dat nog belangrijker dan andere vakken
.
Mijn mr is meer van de grapjes en het herkenbaar maken, mijn meester op de basisschool kon ook geweldig vertellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Ik had op mijn Middelbare School inderdaad een fantastische geschiedenisleraar. Die man kon dusdanig zulke prachtige verhalen vertellen dat je de geschiedkundige gebeurtenissen gewoon bijna voor je zag in je fantasie.
Van mijn geschiedenisleraar had ik meer het gevoel dat hij zelf een dubieuze rol gespeeld had in een van de dieptepunten in de vorige eeuw...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Ik had op mijn Middelbare School inderdaad een fantastische geschiedenisleraar. Die man kon dusdanig zulke prachtige verhalen vertellen dat je de geschiedkundige gebeurtenissen gewoon bijna voor je zag in je fantasie.
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Docent die ik de laatste jaren had toverde iedere week wel weer iets nieuws uit zijn archief bij de stof. Meestal wel interessantquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef TAV74 het volgende:
Van mijn geschiedenisleraar had ik meer het gevoel dat hij zelf een dubieuze rol gespeeld had in een van de dieptepunten in de vorige eeuw...
Niet voorgoed, ben na mijn schooltijd uitgebreid in de geschiedenisboeken gedoken, maar in mijn schooltijd vond ik er echt geen hol aan helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook docenten gehad die een vak voorgoed hebben verpest voor me (Frans bijv)
nogal ja.quote:
Dan pas?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nogal ja.
Overigens handig: mijn ouders gaan 14 mei op vakantie. 3 keer raden waar hun ziggo dig-tv kaart op zondag 15 mei is
ola!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor Nederlands voetbal of buitenlandse competities? In het eerste geval moet je eredivisie live hebben, anders Sport 1.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat mijn moeder wil voor haar verjaardag? Voetbal-tv. Maar ik heb daar helemaal geen verstand van(en ik ben bang dat ik Ross dan elk weekend kwijt ben
)
Voor mijn moeder Nederlands voetbalquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef TAV74 het volgende:
Voor Nederlands voetbal of buitenlandse competities? In het eerste geval moet je eredivisie live hebben, anders Sport 1.
leert ross wel Nederlands verstaanquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor Nederlands voetbal of buitenlandse competities? In het eerste geval moet je eredivisie live hebben, anders Sport 1.
Ingewikkeldquote:
Ross heeft elke wedstrijd van het WK in het NEderlands gekeken en beheerst uitstekend woorden als 'buiten spel', 'gele kaart' en 'doelpunt'quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef borisz het volgende:
De leukste docent gaf Engels. Heb er vier jaar les van gehad.. Hij werkte vroeger bij de platenmaatschappijen en begeleide de artiesten als ze in NL waren. Kortom alle drugsverhalen komen boven.
Hij kon ook nooit boos worden. Werd die boos schoot hij daarna weer keihard in de lach.
. Hij had wel altijd natuurlijk het gezag over de groep. Geniale vent
.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
Hoe verder de avond vordert hoe blijer P wordt
En al een reactie daar op gekregen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van effectieve en directe actie: ik heb zojuist mijn HR manager gesproken en een mail gestuurd met mijn ontslag
Via Instant Messaging welquote:
Straks staan ze allemaal te juichen dat die vervelende P. eindelijk weg gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Oh men, ik heb echt een hoop voorpret hierKan bijna niet wachten tot morgen
Nee, da's vrije tijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Oma is ook weer back from tha water
Yoghurtje en een fles water hier
Isa, wat leuk dat jouw moeder zo'n voetbalfan is, heeft ze veel te kijken.
en mr. Lie : als geschiedenisleraar moet hij naar het buitenland
Nou jij nog.quote:
En jij mag/kan niet meequote:
Dat magquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks staan ze allemaal te juichen dat die vervelende P. eindelijk weg gaat.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
Pee, heb je echt tijden niet meer zo vrolijk gezien
Fijn om te zien dat je blij bent geworden van je keuze
Dank, dankquote:
Lekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 07:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank, dankEn ik kwam net ook tot de conclusie dat ik geen brood meer heb uit de vriezer dus ik ga lekker ontbijt halen bij de bakker
mijn leraar Engels op de middelbare schreeuwde alleen maar. als je in de gang stond waar ook zijn lokaal zat kon je 5 min wachten en dan hoorde je hem alweer schreeuwen. op een gegeven moment draaide hij door en kwam hij in de pauze in de volle kantine in een strak leren pak met rits van zijn leren jasje open en op zijn buik geschreven: "ik ben god". ook had hij een plastic knuppel in zijn handen. hij liep te ijlen en dwaalde door de kantine met allemaal rare uitspraken tot de politie hem middenin oppakte. einde van die leraar Engelsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was flieft op mijn engelse leraar
/bakvis
benieuwdquote:Op woensdag 27 april 2011 06:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiemorgen
Ik denk dat ik zometeen gevulde koeken mee ga nemen voor mijn collega'sHet wordt vandaag een bijzonder interessante dag
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
*Stuiter, stuiter, stuiter*
Oh jaOntbijt
Meergranenbol met rosbief en ei
En een koppie thee
Anders flikker je hem het raam uit en vraag je gelijk een nieuwe?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:07 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk de laatste dag vanaf deze trage *&^%$ PC, morgen zijn we weer ingepland voor vervanging, hopelijk komen ze er dit keer wel aan toe
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anders flikker je hem het raam uit en vraag je gelijk een nieuwe?Of per ongeluk laten stuiteren?
Dan komen ze een vervangende oude klotebak brengen.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anders flikker je hem het raam uit en vraag je gelijk een nieuwe?Of per ongeluk laten stuiteren?
Teleurstellend en inefficient. Doet me ergens aan denken.... oh ja....aan mijn huidige baasquote:Op woensdag 27 april 2011 09:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan komen ze een vervangende oude klotebak brengen.
En iedereen maar zeiken over Apple en het bijhouden van locatie gegevens, waarvan nog niet eens bekend is of die doorgestuurd wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)omtom-controles.html![]()
Ik vind de politie best uitgekookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |