Ik heb met je te doen. Maar het is vast ook wel leuk!quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf maar eens proberen op tijd te slapen.. zal er de komende dagen niet veel van komen ben ik bang
Have fun, Sunquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf maar eens proberen op tijd te slapen.. zal er de komende dagen niet veel van komen ben ik bang
Vast ook wel?? man dat wordt feestquote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Maar het is vast ook wel leuk!
Oh, nouja.... Onze klas was heel braaf, ik weet niet hoe het nu is......quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vast ook wel?? man dat wordt feest![]()
alleen wel iet wat vermoeiend
Niet braaf.. maar meestal is het op kamp veel leuker met 'lastige' groepen dan op school en heb je weinig rottigheid. Vorig jaar ook zo: mijn oude klas was echt een rotgroep maar op kamp reuze gezellig! En zo zal het dit jaar ook gaan vermoed ikquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, nouja.... Onze klas was heel braaf, ik weet niet hoe het nu is......
Trusten en veel plezier!quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet braaf.. maar meestal is het op kamp veel leuker met 'lastige' groepen dan op school en heb je weinig rottigheid. Vorig jaar ook zo: mijn oude klas was echt een rotgroep maar op kamp reuze gezellig! En zo zal het dit jaar ook gaan vermoed ik![]()
Maar goed, ik ga maar naar boven, kijken of ik wil slapen..
Wat er bij haar af is gegaan is er bij mij bij gekomen.quote:/3/101#95972006]maandag 25 april 2011 21:57[/url] schreef DarkElf het volgende:[/b]
en wow idd wat ben je afgevallen. Dat wíst ik wel maar t zo zien is wel heel leuk
En overduidelijk nog niet ziek. Het is maar 5 1/2 jaar geleden.quote:en wat is G daar nog duidelijk jonger
Dat hele dure 3-delige Kenzopak (maat 46) heb ik dus 1x aangehad en is nog te koop. Interesse in?quote:
Is echt een heel apart pak. Beetje ivoorkleurig met blommen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, Kenzo
Maat 46 zou denk ik wel passenof maat 44 tegenwoordig...
Wat danquote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dacht iets anders. Maar dat zeg je niet van een trouwpak.
Waar refereren jullie aan? Mis ik foto's?quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat er bij haar af is gegaan is er bij mij bij gekomen.
[..]
En overduidelijk nog niet ziek. Het is maar 5 1/2 jaar geleden.
[..]
Dat hele dure 3-delige Kenzopak (maat 46) heb ik dus 1x aangehad en is nog te koop. Interesse in?
Gebruik je verbééélding, dude!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar refereren jullie aan? Mis ik foto's?
Lukt me niet steer! ik zal het morgen opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gebruik je verbééélding, dude!![]()
Slapen. Morgen twee knieën op het programma.![]()
![]()
Een trouwpicje van ons. Het ging over een hoed en voor je het weet zit je in een filmquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar refereren jullie aan? Mis ik foto's?
Werkze Lein!quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dattum. Laatste vroege dienst deze week.
Goed feestje gevierd?quote:
Spontaan bacchanaal met de buurtjes op de kadequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
Goed feestje gevierd?
Tijd om naar kantoor te gaan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Spontaan bacchanaal met de buurtjes op de kadeMaar 't valt mee want ik was om 21u afgetaaid. Wel rottig geslapen, na 3 uur vannacht werd ik steeds wakker.
Nope. Heel irritantquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
Dat wachten is niet het leukste he?
Krijg vandaag ook een mail als het goed is
Je gaat je gang maar, maar ik ga die mooi negerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil jullie best een mail sturen hoor...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:46 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi! Zit klaar om over een uurtje richting school te gaan in mijn 'cowboy' outfit. (Thema dit jaar is dus cowboys en de vertrekdag gaat iedereen dan verkleed. Mijn kampnaam is Sarah Jane
![]()
)
Neuh, niets bijzonders verder hoor.. heb een spijkerrokje en een geruit bloesje aan en mijn oude laarsjes die iets van cowboylaarzen hebben. Mijn hoed ligt op schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleurstellendquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh, niets bijzonders verder hoor.. heb een spijkerrokje en een geruit bloesje aan en mijn oude laarsjes die iets van cowboylaarzen hebben. Mijn hoed ligt op school
Zo iets zou ik nooooooooit naar school aan trekkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TeleurstellendIk zag het al weer helemaal voor me
[ afbeelding ]
Dat op een katholieke basisschool aantrekken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TeleurstellendIk zag het al weer helemaal voor me
[ afbeelding ]
Arme P.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt he.. nachtmerries zijn het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |