Ik heb met je te doen. Maar het is vast ook wel leuk!quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf maar eens proberen op tijd te slapen.. zal er de komende dagen niet veel van komen ben ik bang
Have fun, Sunquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf maar eens proberen op tijd te slapen.. zal er de komende dagen niet veel van komen ben ik bang
Vast ook wel?? man dat wordt feestquote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Maar het is vast ook wel leuk!
Oh, nouja.... Onze klas was heel braaf, ik weet niet hoe het nu is......quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vast ook wel?? man dat wordt feest![]()
alleen wel iet wat vermoeiend
Niet braaf.. maar meestal is het op kamp veel leuker met 'lastige' groepen dan op school en heb je weinig rottigheid. Vorig jaar ook zo: mijn oude klas was echt een rotgroep maar op kamp reuze gezellig! En zo zal het dit jaar ook gaan vermoed ikquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, nouja.... Onze klas was heel braaf, ik weet niet hoe het nu is......
Trusten en veel plezier!quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet braaf.. maar meestal is het op kamp veel leuker met 'lastige' groepen dan op school en heb je weinig rottigheid. Vorig jaar ook zo: mijn oude klas was echt een rotgroep maar op kamp reuze gezellig! En zo zal het dit jaar ook gaan vermoed ik![]()
Maar goed, ik ga maar naar boven, kijken of ik wil slapen..
Wat er bij haar af is gegaan is er bij mij bij gekomen.quote:/3/101#95972006]maandag 25 april 2011 21:57[/url] schreef DarkElf het volgende:[/b]
en wow idd wat ben je afgevallen. Dat wíst ik wel maar t zo zien is wel heel leuk
En overduidelijk nog niet ziek. Het is maar 5 1/2 jaar geleden.quote:en wat is G daar nog duidelijk jonger
Dat hele dure 3-delige Kenzopak (maat 46) heb ik dus 1x aangehad en is nog te koop. Interesse in?quote:
Is echt een heel apart pak. Beetje ivoorkleurig met blommen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, Kenzo
Maat 46 zou denk ik wel passenof maat 44 tegenwoordig...
Wat danquote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dacht iets anders. Maar dat zeg je niet van een trouwpak.
Waar refereren jullie aan? Mis ik foto's?quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat er bij haar af is gegaan is er bij mij bij gekomen.
[..]
En overduidelijk nog niet ziek. Het is maar 5 1/2 jaar geleden.
[..]
Dat hele dure 3-delige Kenzopak (maat 46) heb ik dus 1x aangehad en is nog te koop. Interesse in?
Gebruik je verbééélding, dude!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar refereren jullie aan? Mis ik foto's?
Lukt me niet steer! ik zal het morgen opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gebruik je verbééélding, dude!![]()
Slapen. Morgen twee knieën op het programma.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |