dat ze nog niet slaapt !!! is falex nog bij haar ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Want mee te posten durft dat luie mens niet.
Laura en zich niet druk maken wat anderen denken?quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@SST_Laura op derest van t forum zal ik maar verder niet gaan kijken.. mensen die helaas allemaal negatieve dingen schrijven
14 minutes ago via web in reply to SST_Laura
hahaa ja daarom zeg ik ook net, die zit gewoon hier anoniem te lurken hoorquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura en zich niet druk maken wat anderen denken?
Duh...quote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Voor alle leuke mededelingen welke niks met SST van doen te hebben;
[sc#112] met actuele weerfoto's
Want op deze manier valt er weinig meer te volgen voor hen die nog wel wil weten wat er in dat fuck huis gebeurt.
Volgens mij nietquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat ze nog niet slaapt !!! is falex nog bij haar ?
Die saaie momentjes waren natuurlijk de momenten dat ze uit bed moest?quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
haar reactie op de vraag of het leuk was in sst huis
@nickandsimonfan Absoluut is volop genieten soms even een saai momentje maar meestal super leuk.... #sstnl
5 minutes ago via web in reply to nickandsimonfan
Ze zal wss een lurker blijven, was ze voor SST ookal, en best begrijpelijk dat ze dat nu zeker blijft.quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
wedden dat laura stiekem komt lurken hier?
Krijg ineens zin in prikkertjes met augurk en kaasquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
nog steeds geen streams van mo die augurken eet en de rest lekker champagne drinkt
in de daily ging het ook helemaal verkeerd weer.....lieten ze die rodeorijden zien, terwijl mo met die pop en kinderwagen liep.....niemand wist nog hoe of wat........en daarna weer beelden van gisteren...was ze zeker niet opgevallen die fout?quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
nog steeds geen streams van mo die augurken eet en de rest lekker champagne drinkt
quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Krijg ineens zin in prikkertjes met augurk en kaas
Ja, maar dat de waarheid tussen alle onzin hier stond was vooral aan mij en andere fans van Laura te danken.quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
willemveenstr Willem Veenstra
@
@SabineeB @SST_Laura ja sluit ik me bij aan, vooral op fok en facebook stonden soms echt geen leuke berichten! Gewoon negeren dus
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
Op fok! stond tenminste wel de waarheid
ja dan kunnen we eindelijk met de zwangerschapsgym beginnen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef chufi het volgende:
Laura begrijpt niet dat er op forums liefhebbers van alle deelnemers bestaan ...
\
natuurlijk !!! op een lounge kussen, khad het kunnen weten he....ze ligt gewoon in het stro in de stal van die boerderij johquote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij niet
SST_Laura SST Laura
@
@roely76 Nee die geniet op een lounge kussen op het strand. Die heeft het goed voor elkaar! Maar het gaat erg goed met hem #sstnl
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
waarom wil je weten of alex er nog is???quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die zie je hier ook niet meer he?quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zal wss een lurker blijven, was ze voor SST ookal, en best begrijpelijk dat ze dat nu zeker blijft.
Ik mis Laura's nichtje hier best wel though, die kon goed relativeren.
Die heeft vast haar welkomstopic gelezen!quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@SST_Laura op derest van t forum zal ik maar verder niet gaan kijken.. mensen die helaas allemaal negatieve dingen schrijven
14 minutes ago via web in reply to SST_Laura
Die heeft auto-pech en is nu met het OVquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |