die gaskacheltjes zijn anders heerlijk hoor 's winters, met 3 minuten is je hele woonkamer op temperatuurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef APK het volgende:
Lekker, tombo!![]()
En cv lijkt mij helemaal lekker als ik dat gaskacheltje in het oude huis zie![]()
En ze stinken door al het stof dat er in zit en ze zijn lelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:54 schreef Adelante het volgende:
die gaskacheltjes zijn anders heerlijk hoor 's winters, met 3 minuten is je hele woonkamer op temperatuur
Ja, die waren engquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef APK het volgende:
Lekker, tombo!![]()
En cv lijkt mij helemaal lekker als ik dat gaskacheltje in het oude huis zie![]()
Oh bah dat zou ik idd ook eng vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die waren engen die in de slaapkamer bleef heel warm, ook op 0
Your wishquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bah dat zou ik idd ook eng vinden.
Mooi dat je daar vanaf bent!
Nog meer foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Wat een ruimte heb je nu!
Ja, heeeeeeeeeeeeeeeel veel ruimteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En dan heb ik nog niet eens een foto gemaakt van de logeerkamer met alle onuitgepakte troepquote:
Kind wat maakt het uit, mijn logeerkamer ziet er nog stééds zo uit, ook al woon ik hier zes jaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens een foto gemaakt van de logeerkamer met alle onuitgepakte troep
Ja, heerlijk die ruimtequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
Wat een ruimte ja![]()
Die stellingkast, benieuwd hoe lang die nog leeg is
En die kast er naast, moet die niet iets naar rechts? Hij staat nu zo tegen die stelling aan! Of komt er rechts naast die kast nog iets?
Ik zal morgen een foto maken, het is echt te ergquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kind wat maakt het uit, mijn logeerkamer ziet er nog stééds zo uit, ook al woon ik hier zes jaar
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:12 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds geen onderplakviltjes gekocht?
Heb je een dwarse trap dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef tombolafan het volgende:
waarom zijn mn trapfoto's niet gedraaid?
misschien staan ze nog in je browsercache gedraaid (je hebt ze zeker in photobucket gedraaid?)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef tombolafan het volgende:
waarom zijn mn trapfoto's niet gedraaid?
Ja, in photobucket gedraaidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien staan ze nog in je browsercache gedraaid (je hebt ze zeker in photobucket gedraaid?)
Helpt nietquote:Ctrl + F5 ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |