Dat.quote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Sealnova het volgende:
Nee, en dat kunnen de meeste fokkers denk ik beamen
Eindelijk iemand die dit antwoord geeftquote:
Tijdens carnaval met een zak over je hoofd of zo ??quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben raar, ik deed eerder aan seks dan aan tongzoenen.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Oh dat hoor je ook steeds vaker ja.quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Oei over welk deel van seks hebben we het?quote:
Waarom heb je die sekscontacten nooit gezoend? Zat daar nog een reden achter?quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oei over welk deel van seks hebben we het?
Ik was een vreselijk hitsig klein ventje. Ik was al veel te vroeg uitgerust met teveel hormonen.
Eerste sekscontacten, 9 eerste keer echte seks uhh in de grote vakantie van de basis school naar de middelbare, dat zijn van die dingen die je bij blijvendus jaartje of 12
.
Ik was 18 toen ik mijn eerste (vaste vriendin) zoende.
Maarja ik ben dan ook niet helemaal "sjust gelijk n ander"
Ik ben niet zo'n zoen freak uhh zoiets. En op mijn 18e was ik zo heftig verliefd dat het anders was.quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je die sekscontacten nooit gezoend? Zat daar nog een reden achter?
Dat is wel een flink verschil, 12 voor ontmaagding en 18 voor ontgroening.
Vind je zoenen dan ook intiemer dan seks?quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zoen freak uhh zoiets. En op mijn 18e was ik zo heftig verliefd dat het anders was.
Van mijn 15e tot mijn 17e was ik ook verliefd op een en hetzelfde meisje, maar dat was in de categorie hopeloos.
Ik vond die meiden niet speciaal genoeg ofzo. Ik weet niet, ik was veel meer geïnteresseerd in al het andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |