JerseySHore 2 was lang niet zo leuk als oh oh tirolquote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Sealnova het volgende:
Jersey Shore
Slap aftreksel van oh oh cherso
Andersom.quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Sealnova het volgende:
Jersey Shore
quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
JerseySHore 2 was lang niet zo leuk als oh oh tirol
Trollenquote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Sealnova het volgende:
Jersey Shore
Is het zo raar dat Snoop zijn eigen grappen verzint?quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Micson het volgende:
Facking grappig was deze Roast, erg knap van die dove chick trouwens dat ze alles kunnen volgen.
En ik vroeg me nog iets af, schrijft iedereen gewoon zijn eigen grappen? Die professionele comedians uiteraard wel, maar zouden bijvoorbeeld Snoop en Trump zulke grappen zelf verzinnen? Ik neig naar ja, omdat The Situation zo bagger was, maar zelfs dat zou ingecalculeerd kunnen zijn in de Amerikaanse nep tv-wereld
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Is het zo raar dat Snoop zijn eigen grappen verzint?
De beste man is een legende in teksten.
Goed kunnen rappen is wat anders dan een goede stand up comedian zijn lijkt mij. Maar oke, Snoop zou in ieder geval wel de creativiteit kunnen hebben om die tekst te schrijven inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Is het zo raar dat Snoop zijn eigen grappen verzint?
De beste man is een legende in teksten.
Ik moest door je plaatje gelijk hieraan denken:quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef Rijstkoker het volgende:
Kan hij ook op normaal volume praten of moet hij altijd geforceerd grappig proberen te doen.
Ik heb een paint gemaakt van zijn gezicht.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:04 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Zijn beste grap was eruit geknipt
''Yo Snoop, what up dawg ... you know you have so much in common with Donald Trump?"
"Trump's ancestors were into real estate ... and your ancestors were considered property.''
voor die grap zat hij ook naast snoop daarna helemaal aan de andere kant.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:40 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
voor die grap zat hij ook naast snoop daarna helemaal aan de andere kant.
volgens mij werd de grap niet erg gewaardeerd door hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |