Bij mij wel. Zo fijn dat ie nu ook automatisch in je MyAT komt!!quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat raar. Als ik op de index van C&H klik staat dit topic niet in de lijst.
Oh, ik dacht dat Ajax ook nog landskampioen kon worden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Die OP!! Maar ik laat Twan niet winnen, hij is al veel te competatief ingesteld. Hij moet gewoon af en toe een keertje verliezen. Over winnen gesproken... het team van Twan is kampioen als ze volgende wedstrijd winnen of gelijk spelen.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Ajax ook nog landskampioen kon worden.
Kan nog een leuke ontknoping worden met Ajax-Twente in het laatste weekend.quote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja dat team kan ook nog kampioen worden... net als vorig jaar.
Als PSV maar geen kampioen wordt?quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, erg spannend. Die week ervoor de bekerfinale. Nou ja, bij ons thuis is er altijd iemand blij. Peace is Ajaxfan en Twan Twentefan. Ik ook wel Twentefan, maar ik gun het Ajax ook wel dit jaar.
Jaaaaaaquote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Bij mij wel. Zo fijn dat ie nu ook automatisch in je MyAT komt!!
Voor deze reeks is het toch wel handig? Want we openen er geen vijf per weekquote:
Echt waar, joh?quote:Hij is hier al een hele tijd onder.
Ik ben graag de baas over m'n eigen AT.quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor deze reeks is het toch wel handig? Want we openen er geen vijf per weekEn je gaat er toch posten, dus wat maakt het uit.
Ja, ik zit wat noordelijker dan jij, hè?quote:[..]
Echt waar, joh?
Ach ja.quote:Op maandag 25 april 2011 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben graag de baas over m'n eigen AT.
Ja, ik zit in Diemen-Zuid.quote:Ja, ik zit wat noordelijker dan jij, hè?
Jij bent die wijf van de lange (Frans)?quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja.
[..]
Ja, ik zit in Diemen-Zuid.
Er had ook nog T Ohio kunnen staan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kunt lezen! Dat is mooi meegenomen.
Ja, iets van Wasabi, daarom dacht ik al dat het een Japanse was.quote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, haar beentje zit ervoor. Maar bovenaan de reddingsboei staat ook nog wat.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn natuurlijk wel een hoop letters die je niet ziet en die Japanners zijn gewoon ook niet zo goed met ons alfabet. Ik denk wel dat het hun bedoeling was dat het er zou staan.
Trustenquote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Als jij nou even lekker doorspeurt, dan pak ik een aspirine en dan ga ik tukken. Trusten
Precies!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als PSV maar geen kampioen wordt?
Zij (hij?) is Japans(e)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef wyccie het volgende:
Bij het zien van de foto moest ik denken aan Tokay.
Ik heb geen voetbal gekeken. Ik had een vergadering met de oudercommissie vanavond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wedstrijd afgelopen? Je dacht toch niet dat Schalke nog terug zou komen?
Was wel heeeeel toevallig dat het eindsignaal net was gegeven, maar goed, dan geef ik je het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen voetbal gekeken. Ik had een vergadering met de oudercommissie vanavond.
Gelukkig...zelfs Peace heeft niet gekeken. Twan ligt nu in ons bed, omdat hij wel wilde kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was wel heeeeel toevallig dat het eindsignaal net was gegeven, maar goed, dan geef ik je het voordeel van de twijfel
Nog iets nuttigs bij de oudercommissie?
Aan het eind van het kinderdagverblijfjaar? Of gaat dat in de zomer gewoon door?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Was niet op school, maar op kinderdagverblijf....
Mén! Ik hoop het ook niet! Maar mocht het wel zo zijn, daar zijn daar vast oplossingen voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Al denk ik dat ik binnenkort wel een gesprek op school zal hebben. Twan is onlangs getest ivm bovengemiddelde capaciteiten en hebben wij een test online moeten doen. Ze denken dat hij misschien hoogbegaafd is. Ik hoop voor hem dat het niet zo is.
Het gaat gewoon door totdat ze 4 jaar zijn en naar school gaan. Al kunnen ze daar ook naar buitenschoolse opvang. Het is meer dan alleen spelen daar... Ontwikkelingen worden bijgehouden, thema's bespreken enz. Erg leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan het eind van het kinderdagverblijfjaar? Of gaat dat in de zomer gewoon door?
Ja en dan kun je er ook gericht mee aan de slag. Hij heeft wel trekjes, maar ik denk niet dat hij hoogbegaafd is. Meer dan gemiddeld denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mén! Ik hoop het ook niet! Maar mocht het wel zo zijn, daar zijn daar vast oplossingen voor.
quote:
Alsof ik mijn domheid speel.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch is het beter om niet hoogbegaafd te zijn. Als je hoogbegaafd bent is alles wat je niet kan, weet of begrijpt te wijten aan een gebrek aan interesse of luiheid terwijl minder begaafde mensen zich gewoon kunnen verschuilen achter hun domheid.
Ik maak keuzes om bepaalde dingen niet te willen begrijpen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik mijn domheid speel.
Tot morgen trouwens
Nee, maar haar kinderfoto lijkt wel een beetje. Ook klein, schattig en met zwart haar.quote:
Nee, ik vind het wel leuk om er wat te lezen, maar ik hoef niet per se er iets aan bij te dragen.quote:Heb je nog niet in het Indianensubforum gepost, wyccie?![]()
Jij hebt vast al een TR gestuurd?quote:Overigens staat er een spelfout in de TTHet leek me gisteren al niet goed, maar ik had zo'n hoofdpijn dat ik het niet heb opgezocht.
Was dat niet die van BwennieBren?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar haar kinderfoto lijkt wel een beetje. Ook klein, schattig en met zwart haar.
Ze zal wel een ban voor me aangevraagd hebbenquote:Jij hebt vast al een TR gestuurd?
Deze zeker?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef wyccie het volgende:
Nee, een andere. Lief meisje, in jurkje.
Neuh, maar sommige zoals deze kinderfoto's welquote:Op woensdag 27 april 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
Sla jij alle foto's die in RjPvD staan op ?
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij die van jou dan ooit gepost?
Ik ben bang dat ik die bolle-hap-toet kwijt ben. Die van Tokay en Bwennie heb ik ooit ge-upload heb als raadplaatje toen zij al niet meer meededen en staan dus op PhotoBucket. De originelen zijn bij een computercrash kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Scrut, heb je die van mij ook dan?
quote:Twans team heeft vanavond gewonnenNu zitten ze in de bekerfinale
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die bolle-hap-toet kwijt ben. Die van Tokay en Bwennie heb ik ooit ge-upload heb als raadplaatje toen zij al niet meer meededen en staan dus op PhotoBucket. De originelen zijn bij een computercrash kwijtgeraakt.
[..]
quote:
Ja, dat was 'm. Gelijk even naar m'n bureaublad gesleept.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb hem nog wel in mn profiel staan.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was 'm. Gelijk even naar m'n bureaublad gesleept.
Wie weet kan ik er nog eens wat meequote:
Wat wil je ermee gaan doen?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie weet kan ik er nog eens wat mee![]()
Die foto's van wyccie die ik net via pm heb gekregen komen ook nog wel eens van pas.
Nou, die van wyccie kan ik als chantagemiddel gebruiken voor als ik eens geopereerd moet worden maar niet wil betalen en jij werkt bij de Reclassering, dus als dat afpersingsverhaal bij wyccie niet goed afloopt kun jij misschien later iets voor me betekenenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, die van wyccie kan ik als chantagemiddel gebruiken voor als ik eens geopereerd moet worden maar niet wil betalen en jij werkt bij de Reclassering, dus als dat afpersingsverhaal bij wyccie niet goed afloopt kun jij misschien later iets voor me betekenen
O wacht, bij de Rechtbank. Nog beterquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bij de reclassering? Heb ik een nieuwe baan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |