abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95966455
Ik heb de laatste tijd echt het gevoel dat niemand mij mag... komt voornamelijk dat ik ruzie heb met een oude vriendin.... en daar heb ik zelf niet eens om gevraagd, heb ruzie met een oude vriend van me, wat ik ook heel jammer vindt... begin de laatste tijd een beetje in een depressieve periode te komen, ik heb m`n werk, zit in 2 bandjes, er komen af en toe wat vrienden over de vloer, ik ga af en toe weg, ik heb m`n huisdier en m`n ouders.... maar toch voel ik me zo verschrikkelijk klote..

Soms lig ik in bed te piekeren over het leven en hoe en wat er allemaal is gebeurd en hoe het anders kan... en soms lig ik er ook over na te denken hoe m`n vrienden reageren als ik opeens dood ben......
  maandag 25 april 2011 @ 20:11:43 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_95966626
dat je je zo voelt komt door de ruzies of komt het door meer dingen die er spelen?
Anders kan je toch een gesprek met beide vragen en het allemaal proberen uit te leggen?
pi_95981592
Komt door meerdere dingen... ik heb die meid al gemailed op haar beide mail adressen maar ze negeert me helaas volkomen, die jongen is verschrikkelijk boos op me dus het is beter dat ik hem voorlopig met rust laat.

Ik voel me echt nutteloos, ik zat vanmiddag even op facebook, was er een meid(ik ken haar niet) en die werd belachelijk gemaakt vanwege haar dyslexie, dus ik reageer daar op, dat ik het niet vind kunnen en dat Dyslexie niet iets is waar ze voor heeft gekozen, en meteen zijn er weer een paar mensen die zeggen dat ik haar leuk vind en dat ik wanhopig ben etc etc..
pi_95981721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Braddie het volgende:
Komt door meerdere dingen... ik heb die meid al gemailed op haar beide mail adressen maar ze negeert me helaas volkomen, die jongen is verschrikkelijk boos op me dus het is beter dat ik hem voorlopig met rust laat.

Ik voel me echt nutteloos, ik zat vanmiddag even op facebook, was er een meid(ik ken haar niet) en die werd belachelijk gemaakt vanwege haar dyslexie, dus ik reageer daar op, dat ik het niet vind kunnen en dat Dyslexie niet iets is waar ze voor heeft gekozen, en meteen zijn er weer een paar mensen die zeggen dat ik haar leuk vind en dat ik wanhopig ben etc etc..
Misschien is het dan beter dat je op dat soort dingen niet meer reageerd ;)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_95987372
Dit zijn vervelende tijden om doorheen te moeten. Vaak beeld je de situatie veel erger in dat die in werkelijkheid is, door een opeenvolging van een paar vervelende gebeurtenissen.

Het feit dat mensen tof doen op facebook zou ik lekker links laten liggen, dit zijn waarschijnlijk toch personen waar je vrijwel niks omgeeft, ofwel?

Wat ik op dit moment zou doen, is nadenken wie voor jou belangrijk zijn, en daar zover de huidige tijd dat toelaat op richten. Laat de geene waa rhet nu even wat minder meeloopt een tijdje met rust, en probeer het later voorzichtig nog een x (zonder te forceren). En blijf vooral eerlijk, zowel tegen jezelf als je omgeving, zo weet je teminste wat je aan wie hebt.

Succes!
Soms
pi_95987480
Ik voel me ook niet goed!

Ik heb een mega kater!
pi_95988122
Ik denk dat als ik al niet goed in mijn vel zat , even het internet mijden en gewoon even op andere dingen richten daarbuiten, het echte leven is al ingewikkeld genoeg en als je druk gaat maken over internetcontacten zorg je jezelf alleen maar extra stress.
Zorg even voor leuke dingen die niets met internet te maken hebben.
pi_95994546
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef Sant. het volgende:
Ik voel me ook niet goed!

Ik heb een mega kater!
heel veel water drinken de hele dag en paracetamol innemen tussendoor. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:05:27 #9
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95998029
probeer minder te denken aan hoe het anders had gekund, of hoe je vrienden zullen reageren als je dood bent.. blijkbaar heb je een idee in je hoofd, een beeld van hoe je niet wil dat je vrienden zullen reageren. doe er alles aan, daag jezelf uit dat niet te laten gebeuren. er is niks mis met nadenken. wellicht is het een verlangen naar uitdaging! probeer er achter te komen wat wie hoe, en doe!
wat je zegt ben je zelf.
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:15:42 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95998404
Ga naar buiten. Geniet van de zon! Drink wat bier, of als je dat niet lust een Rosétje.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95999827
Ja geniet van de zon. Kijk naar de blije lammetjes in de wei.
5 Ferrari's op videoband!
pi_96004201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef NietDoen het volgende:
Dit zijn vervelende tijden om doorheen te moeten. Vaak beeld je de situatie veel erger in dat die in werkelijkheid is, door een opeenvolging van een paar vervelende gebeurtenissen.

Het feit dat mensen tof doen op facebook zou ik lekker links laten liggen, dit zijn waarschijnlijk toch personen waar je vrijwel niks omgeeft, ofwel?

Wat ik op dit moment zou doen, is nadenken wie voor jou belangrijk zijn, en daar zover de huidige tijd dat toelaat op richten. Laat de geene waa rhet nu even wat minder meeloopt een tijdje met rust, en probeer het later voorzichtig nog een x (zonder te forceren). En blijf vooral eerlijk, zowel tegen jezelf als je omgeving, zo weet je teminste wat je aan wie hebt.

Succes!
Wow... goede tip, ik beeld me het inderdaad erger in dan dat het is als ik eerlijk moet zijn.... dat met die meid knaagt heel erg aan me omdat dat de enigste meid was/is die me leuk vond om m`n innerlijk, en waar ik het ook ècht hèèl goed mee kon vinden...
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:40:26 #13
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_96005152
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef Maanvis het volgende:
Ga naar buiten. Geniet van de zon! Drink wat bier, of als je dat niet lust een Rosétje.
Dit dus.
Wanneer keer je weer terug naar KLB? gouden tijden...
26"
Fading slowly.
pi_96554319
TS hoe is het nu met je? Voel je je alweer wat lekkerder in je vel?
Soms
pi_96555886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Braddie het volgende:

Inderdaad, goede keus. laat die jongen en die vriendin maar met rust als ze toch niets meer fatsoenlijk tegen je kunnen zeggen. Flikker dan maar lekker op.

En mensen die zeggen dat je dan wanhopig ben en haar leuk vind zijn juist wanhopig aangezien zij een beetje stoer proberen te doen tegenover hun vrienden. Je moest ze is horen als zijzelf dyslexie zouden hebben. En niet gaan ontkennen dat je haar leuk vindt. Als je het meisje echt leuk vind gewoon zeggen wat je denkt. Kunnen ze alleen maar van schrikken. Als je gaat ontkennen gaan ze alleen maar zitten stangen dus zeg anders iets neutraals of helemaal niets terug.
pi_96818493
Voel je je al wat beter, Braddie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')