Misschien is het dan beter dat je op dat soort dingen niet meer reageerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Braddie het volgende:
Komt door meerdere dingen... ik heb die meid al gemailed op haar beide mail adressen maar ze negeert me helaas volkomen, die jongen is verschrikkelijk boos op me dus het is beter dat ik hem voorlopig met rust laat.
Ik voel me echt nutteloos, ik zat vanmiddag even op facebook, was er een meid(ik ken haar niet) en die werd belachelijk gemaakt vanwege haar dyslexie, dus ik reageer daar op, dat ik het niet vind kunnen en dat Dyslexie niet iets is waar ze voor heeft gekozen, en meteen zijn er weer een paar mensen die zeggen dat ik haar leuk vind en dat ik wanhopig ben etc etc..
heel veel water drinken de hele dag en paracetamol innemen tussendoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef Sant. het volgende:
Ik voel me ook niet goed!
Ik heb een mega kater!
Wow... goede tip, ik beeld me het inderdaad erger in dan dat het is als ik eerlijk moet zijn.... dat met die meid knaagt heel erg aan me omdat dat de enigste meid was/is die me leuk vond om m`n innerlijk, en waar ik het ook ècht hèèl goed mee kon vinden...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef NietDoen het volgende:
Dit zijn vervelende tijden om doorheen te moeten. Vaak beeld je de situatie veel erger in dat die in werkelijkheid is, door een opeenvolging van een paar vervelende gebeurtenissen.
Het feit dat mensen tof doen op facebook zou ik lekker links laten liggen, dit zijn waarschijnlijk toch personen waar je vrijwel niks omgeeft, ofwel?
Wat ik op dit moment zou doen, is nadenken wie voor jou belangrijk zijn, en daar zover de huidige tijd dat toelaat op richten. Laat de geene waa rhet nu even wat minder meeloopt een tijdje met rust, en probeer het later voorzichtig nog een x (zonder te forceren). En blijf vooral eerlijk, zowel tegen jezelf als je omgeving, zo weet je teminste wat je aan wie hebt.
Succes!
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef Maanvis het volgende:
Ga naar buiten. Geniet van de zon! Drink wat bier, of als je dat niet lust een Rosétje.
Inderdaad, goede keus. laat die jongen en die vriendin maar met rust als ze toch niets meer fatsoenlijk tegen je kunnen zeggen. Flikker dan maar lekker op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Braddie het volgende:
Komt door meerdere dingen... ik heb die meid al gemailed op haar beide mail adressen maar ze negeert me helaas volkomen, die jongen is verschrikkelijk boos op me dus het is beter dat ik hem voorlopig met rust laat.
Ik voel me echt nutteloos, ik zat vanmiddag even op facebook, was er een meid(ik ken haar niet) en die werd belachelijk gemaakt vanwege haar dyslexie, dus ik reageer daar op, dat ik het niet vind kunnen en dat Dyslexie niet iets is waar ze voor heeft gekozen, en meteen zijn er weer een paar mensen die zeggen dat ik haar leuk vind en dat ik wanhopig ben etc etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |