dank u dank uquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef Urb het volgende:
Ik vben faaking klaar met jullie allemaal, echt krijg de fakking touw-tering-tyfus.![]()
![]()
Ik heb liever een broodje kaas!quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef Urb het volgende:
Ik ben fakking klaar met jullie allemaal, echt krijg de fakking touw-tering-tyfus.![]()
![]()
Hier komt Jo weer op haar voordeligst uit. Tuurlijk is iedereen dat gepeeuw van Mo zat. Maar mèn, alsof Jo niet irritant is. Tjemig, wat is dat knippen en plakken toch handigquote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef Blue Thunder het volgende:
Sorry, ik ik ik ik ik heb hier geen zin in
over de schuttingquote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef markna het volgende:
til dr op en flikker dr het zwembad in ofzo
Wat vind jij zo leuk aan Jo? En ik bedoel niet of je er wel of niet hitsig van wordt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
En weer is de Daily een Jo Show!!!! Ik zeg ik hou ervan!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie, Mo of Djoon?quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef markna het volgende:
til dr op en flikker dr het zwembad in ofzo
quote:
ja, die had ik in de eerste week al naar huis gestemdquote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Candyfreak het volgende:
Ik erger me altijd heel erg aan Bart.
Stil es, jij trol!quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
En niet alleen de kar.quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef akveor het volgende:
Het is weer duidelijk dat Joannadaar de kar weer moet trekken.
tuurlijk niet alleen dat karim dat deedquote:Op maandag 25 april 2011 19:40 schreef Blue Thunder het volgende:
zouden ze ook laten zien dat jo 3x de fout ingaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |