/kijkt naar Blizzard logo.quote:Want wat wil nou, vorige week tijdens een college zat ik naast een meisje die erg duidelijk met me was aan het flirten. Diezelfde week kwam er met sporten (ik ben best wel een fanatiek sportschool bewoner, met idem dito fysiek) een goed uitziende vrouw van een jaar of 40 echt naar me toe "om een praatje te maken en wat complimentjes te droppen". Dan was er nog het uitgaan waar een meisje van 27 te blijken gaf "dat ze wel van jonge jongens houdt". En met het mooie weer kwam ik toevallig met de hond uit laten een meisje (17) tegen waar ik heel gezellig mee heb staan kletsen (en nummers uitgewisseld).
Ik speel hun spellen niet meer, maar vind het nog altijd de meest briljante gamefabriek ooit!quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
/kijkt naar Blizzard logo.
Jaaaajaaaa....
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef Physics het volgende:
Het probleem dat ik nu dus heb is dat ik verslaafd ben geworden aan vrouwelijk gezelschap door die relatie.
Wel als je 3 jaar een relatie via WoW hebt gehad en die nu ineens afgelopen is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collectible solid silver personalised..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel als je 3 jaar een relatie via WoW hebt gehad en die nu ineens afgelopen is.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef dogtagz het volgende:
ex vriendin van TSHaha leuk jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou het feit dat jullie die avatar zo haarfijn herkennen over jullie zeggen?
Dat wij nerds op grote afstand kunnen spotten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Physics het volgende:
[..]
[..]
Haha leuk jongens.
Wat zou het feit dat jullie die avatar zo haarfijn herkennen over jullie zeggen?
Of je Horde of Alliance bent?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Physics het volgende:
Haha leuk jongens.
Zelfde verhaal hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
Leef er lekker op los en reken jezelf er niet voor af.
Als het goed voelt gewoon doen. En omdat andere mensen vinden dat 3 jaar veel is betekend niet dat jij dat ook moet doen.
Ga op je eigen tempo, en als dat met veel vrouwen/meisjes omspringen is, gewoon doen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef dogtagz het volgende:
ex vriendin van TSJe kan niet ontkennen dat dat er toch lang niet slecht uitziet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, bitter steel
Alas de man die 41333 posts (16 per dag) maakt op een internet forum.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat wij nerds op grote afstand kunnen spotten?
Ja fuck it. Ik ga gewoon overal het uiterste uit halen en de meiden die ik als relatiemateriaal zie zijn niet in beeld op het moment, dat komt over een tijdje wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou ervan genieten, als het goed is kan het je toch allemaal geen reedt schelen (wat je alleen maar interessanter maakt voor die wijven)
Bravo! Oppassen met je drank intake en verder lekker los gaan! Ouwe barroom hero van me!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:05 schreef Physics het volgende:
Ja fuck it. Ik ga gewoon overal het uiterste uit halen en de meiden die ik als relatiemateriaal zie zijn niet in beeld op het moment, dat komt over een tijdje wel.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bravo! Oppassen met je drank intake en verder lekker los gaan! Ouwe barroom hero van me!![]()
Veel plezier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |