abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95961898
Het is dus zo dat mijn bijna 3 jaar durende relatie een tijdje geleden (paar weken) tot een einde is gekomen. Het probleem dat ik nu dus heb is dat ik verslaafd ben geworden aan vrouwelijk gezelschap door die relatie. Nu is er dus dat zwarte gat waar ik niet tegen kan, maar ik wil ook niet als een soort van reactie op het uitgaan als een losgeslagen projectiel gekke dingen doen.

Want wat wil nou, vorige week tijdens een college zat ik naast een meisje die erg duidelijk met me was aan het flirten. Diezelfde week kwam er met sporten (ik ben best wel een fanatiek sportschool bewoner, met idem dito fysiek) een goed uitziende vrouw van een jaar of 40 echt naar me toe "om een praatje te maken en wat complimentjes te droppen". Dan was er nog het uitgaan waar een meisje van 27 te blijken gaf "dat ze wel van jonge jongens houdt". En met het mooie weer kwam ik toevallig met de hond uit laten een meisje (17) tegen waar ik heel gezellig mee heb staan kletsen (en nummers uitgewisseld).

Ik krijg een beetje het benauwde gevoel van dat ik eigenlijk alles wil, maar ook helemaal niks omdat ik nog best wel onder de indruk ben van het stoppen met de relatie.

Het ene moment denk ik; ik ga met ze allemaal afspreken en ik ga gewoon van avontuurtje naar avontuurtje (wat ik overigens nog nooit echt gedaan heb) en het andere moment denk ik dat ik maar helemaal niks moet ondernemen omdat het een soort van emotionele reflex is.
  maandag 25 april 2011 @ 18:38:08 #2
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_95962258
quote:
Want wat wil nou, vorige week tijdens een college zat ik naast een meisje die erg duidelijk met me was aan het flirten. Diezelfde week kwam er met sporten (ik ben best wel een fanatiek sportschool bewoner, met idem dito fysiek) een goed uitziende vrouw van een jaar of 40 echt naar me toe "om een praatje te maken en wat complimentjes te droppen". Dan was er nog het uitgaan waar een meisje van 27 te blijken gaf "dat ze wel van jonge jongens houdt". En met het mooie weer kwam ik toevallig met de hond uit laten een meisje (17) tegen waar ik heel gezellig mee heb staan kletsen (en nummers uitgewisseld).

/kijkt naar Blizzard logo.

Jaaaajaaaa....
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_95962380
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

/kijkt naar Blizzard logo.

Jaaaajaaaa....
Ik speel hun spellen niet meer, maar vind het nog altijd de meest briljante gamefabriek ooit! ;)
pi_95962595
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef Nitwit82 het volgende:
Ik zou ze allemaal naaien
Dat dus. :)
Have fun, move on.
  maandag 25 april 2011 @ 18:54:41 #5
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_95962804
Geniet ervan?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  maandag 25 april 2011 @ 19:16:10 #6
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95963635
Gaan voor het meisje van 17.

Het liefst natuurlijk allemaal.
pi_95964098
eerst die van 40 naaien zodat je de klappen van de zweep kent, en dan een goede indruk achterlaten bij die van 17. Zo zou ik het doen!
pi_95966405
Tsja, je kunt ook voor de middenweg kiezen.. en proberen gewoon leuk contact met vrouwen op te bouwen zonder meteen ervoor te gaan. Gun jezelf nog wat meer tijd om over je ex heen te komen, totdat het echt weer goed voelt om iets met anderen te doen.

Is toch beter voor jezelf denk ik.. maar goed, dat is voor iedereen anders ;)
Shit happens.
  maandag 25 april 2011 @ 20:10:27 #9
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_95966550
3 jaar is redelijk lang, maar om een échte band op te bouwen en elkaar door-en-door te leren kennen is 3 jaar te kort.

Dus TS, succes met het vinden van een nieuwe vlam...
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:22:21 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95986014
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef Physics het volgende:
Het probleem dat ik nu dus heb is dat ik verslaafd ben geworden aan vrouwelijk gezelschap door die relatie.
Zo herkenbaar. :P
Juist daarom moet je je eigenlijk niet direct weer storten in een nieuwe relatie maar gewoon lekker een tijdje vrijgezel blijven.
Date gewoon wat, neuk er op los, doe de dingen die je normaliter niet kon/mocht gedurende je relatie (niet enkel seks-gerelateerd) en kijk na verloop van tijd wat je nou echt wilt.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:28:38 #11
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_95986210
Zo raar zijn die dingen niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:49:28 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_95986829
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
Zo raar zijn die dingen niet.
Wel als je 3 jaar een relatie via WoW hebt gehad en die nu ineens afgelopen is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_95987661
ex vriendin van TS :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collectible solid silver personalised..
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:29:38 #14
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95990200
je hebt als het ware een emotionele vuist op je oog gehad, terwijl hij blauw en opgezwollen is probeer jij te bewijzen dat je toch nog prima kunt zien.

een relatie van 3 jaar is heftig! take ur time..
wat je zegt ben je zelf.
pi_95991043
Leef er lekker op los en reken jezelf er niet voor af.
Als het goed voelt gewoon doen. En omdat andere mensen vinden dat 3 jaar veel is betekend niet dat jij dat ook moet doen.
Ga op je eigen tempo, en als dat met veel vrouwen/meisjes omspringen is, gewoon doen.
pi_95991499
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wel als je 3 jaar een relatie via WoW hebt gehad en die nu ineens afgelopen is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef dogtagz het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha leuk jongens. :')

Wat zou het feit dat jullie die avatar zo haarfijn herkennen over jullie zeggen?
pi_95991710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Physics het volgende:

[..]

[..]

Wat zou het feit dat jullie die avatar zo haarfijn herkennen over jullie zeggen?
Dat wij nerds op grote afstand kunnen spotten?
pi_95991870
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Physics het volgende:

Of je Horde of Alliance bent? :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:23:04 #19
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95992019
Ja, dat is lastig. M'n vorige relaties konden me eigenlijk niet zo boeien, dus nooit echt last van gehad.

De huidige is een heel ander verhaal. Best eng soms, want het maakt enorm kwetsbaar. Maarja... Zonder nacht geen dag, blahblah...
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95992025
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
Leef er lekker op los en reken jezelf er niet voor af.
Als het goed voelt gewoon doen. En omdat andere mensen vinden dat 3 jaar veel is betekend niet dat jij dat ook moet doen.
Ga op je eigen tempo, en als dat met veel vrouwen/meisjes omspringen is, gewoon doen.
Zelfde verhaal hier.
Toen het voorbij was erachter gekomen wat ik al die tijd heb moeten missen.
Hele leuke avonturen beleeft, erg veel lol gehad, en nergens spijt van.
(ook niet van de avontuurtjes die toch tegen bleken te vallen ;) )
Vermaak je kerel! Leef!
En daarna weer rustig op zoek naar iets blijvenders.
Dan kom je er wel.
Descending into the abyss.
pi_95994041
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef dogtagz het volgende:

SPOILER
Je kan niet ontkennen dat dat er toch lang niet slecht uitziet hoor :9
Beneath the gold, bitter steel
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:59:43 #22
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_95995690
Ik zou ervan genieten, als het goed is kan het je toch allemaal geen reedt schelen (wat je alleen maar interessanter maakt voor die wijven)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_96006117
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat wij nerds op grote afstand kunnen spotten?
Alas de man die 41333 posts (16 per dag) maakt op een internet forum.
pi_96038382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou ervan genieten, als het goed is kan het je toch allemaal geen reedt schelen (wat je alleen maar interessanter maakt voor die wijven)
Ja fuck it. Ik ga gewoon overal het uiterste uit halen en de meiden die ik als relatiemateriaal zie zijn niet in beeld op het moment, dat komt over een tijdje wel.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:27:06 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96041394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:05 schreef Physics het volgende:
Ja fuck it. Ik ga gewoon overal het uiterste uit halen en de meiden die ik als relatiemateriaal zie zijn niet in beeld op het moment, dat komt over een tijdje wel.
Bravo! Oppassen met je drank intake en verder lekker los gaan! Ouwe barroom hero van me! O+

En relatiemateriaal overkomt je, dat moet je niet in gaan plannen! ;)

Veel plezier.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')