Terecht!!quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt als een vrij extravert typjeIk heb medelijden met je
sow, ja da's wel een verbeteringquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef Vork het volgende:
Steer, ik had een Samsung Sgh-f480, dat leek me wel een verbetering.
Isa, dat toetsenbordje is wel even wennen, maar uiteindelijk wel een aangename vergemakkelijking voor alles langer dan een zin.
Ja maar hoe is het met je benen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik ben best bijgekleurd op de armen vandaag geloof ik![]()
![]()
Hihiquote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef TAV74 het volgende:
Zo, bbq was lekker vroeg aan, het was weer yummi.
[ afbeelding ]
rundergehaktquote:
Ik vond het een stuk handiger dan bij die blackberry toestellen. Dan maakt zo'n telefoon haast vierkant. En het scherm kan ik evengoed nog als toetsenbord gebruiken, dat gaat ook best goed. Het enige nadeel is dat hij wel vrij zwaar en een beetje dik is, of zoals iemand anders al omschreef: "een flinke jetser".quote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sow, ja da's wel een verbetering
Desire Z is niet mijn favo toestel (hou niet van zijwaartse QWERTY keyboardjes) maar veel mensen zweren daarbij.
Blackberry's tikken wel een stuk beter imo.quote:Op maandag 25 april 2011 18:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vond het een stuk handiger dan bij die blackberry toestellen. Dan maakt zo'n telefoon haast vierkant. En het scherm kan ik evengoed nog als toetsenbord gebruiken, dat gaat ook best goed. Het enige nadeel is dat hij wel vrij zwaar en een beetje dik is, of zoals iemand anders al omschreef: "een flinke jetser".
quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Eerlijk zeggen, wie herkent zich er in?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
XKCD, Cyanide & Happiness, Abstruse Goose en Sigmund zijn mijn favorietenquote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die tabel was leuk
Xkcd is mijn favoriete strip sinds Perry Bible Fellowship ermee is gestopt.
[ afbeelding ]
je staat er mooi opquote:Op maandag 25 april 2011 16:50 schreef borisz het volgende:
Paar foto's van mijvan vanmiddag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie foto's zeg!quote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Paar kiekjes van de wandeling vandaag
Klik
ziet er gezellig uitquote:
je bedoelt dat mn zus en nichtjes/neefjes zelf moeten weten wat zij doen? tuurlijk, vind het alleen niet leukquote:Op maandag 25 april 2011 18:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en over 'bezit' van je kinderen zie ik het zo : Je hoort bij elkaar, je hebt een familieband, maar het is ook de keus van de fam. leden onderling wat ze daar mee doen.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als g het niet had aangeboden had ik het ook niet gedaan, zegt dat genoeg?mooi mens hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, ik zie waarom g haar heeft uitgenodigd, die wilde een aai over z'n bol
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
ninja editquote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
XKCD, Cyanide & Happiness, Abstruse Goose en Sigmund zijn mijn favorieten.
Nog bij jou in het dorp geweest vandaagquote:Op maandag 25 april 2011 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
teruggelezen, nu douchen en straks reageren
whahaquote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
ken ik niet? wat kijk jij voor ranzige dingenquote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
X girls Y cup, dat was pas smerig.
[ afbeelding ]
Ik doe mijn ogen altijd dicht als ik zelf moet. Zo:quote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je een man weleens zien poepen dan?
quote:Op maandag 25 april 2011 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nog bij jou in het dorp geweest vandaag
Sinds ik internet heb? Heel veel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken ik niet? wat kijk jij voor ranzige dingen
quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds ik internet heb? Heel veel.
Daarvoor: niets.
hoe moet ik nou weten dat je er was? je was gewoon bang, geef maar toequote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat? wist niet dat ik uitgenodigd was
dat zeg je nietquote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind jou veel knapper dan je zus Bluezz!
daar weet jij alles van toch? kom eens met een analysequote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat alleen over poepen en plassen hier
ik vind er niets aan. nies me gek, neus is een lekkende kraan.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind jou veel knapper dan je zus Bluezz!
Middag allemaal! Wat hebben we het goed he, met dit weer.
Je bent verliefd op je moeder.quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar weet jij alles van toch? kom eens met een analyse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |