Terecht!!quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt als een vrij extravert typjeIk heb medelijden met je
sow, ja da's wel een verbeteringquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef Vork het volgende:
Steer, ik had een Samsung Sgh-f480, dat leek me wel een verbetering.
Isa, dat toetsenbordje is wel even wennen, maar uiteindelijk wel een aangename vergemakkelijking voor alles langer dan een zin.
Ja maar hoe is het met je benen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik ben best bijgekleurd op de armen vandaag geloof ik![]()
![]()
Hihiquote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef TAV74 het volgende:
Zo, bbq was lekker vroeg aan, het was weer yummi.
[ afbeelding ]
rundergehaktquote:
Ik vond het een stuk handiger dan bij die blackberry toestellen. Dan maakt zo'n telefoon haast vierkant. En het scherm kan ik evengoed nog als toetsenbord gebruiken, dat gaat ook best goed. Het enige nadeel is dat hij wel vrij zwaar en een beetje dik is, of zoals iemand anders al omschreef: "een flinke jetser".quote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sow, ja da's wel een verbetering
Desire Z is niet mijn favo toestel (hou niet van zijwaartse QWERTY keyboardjes) maar veel mensen zweren daarbij.
Blackberry's tikken wel een stuk beter imo.quote:Op maandag 25 april 2011 18:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vond het een stuk handiger dan bij die blackberry toestellen. Dan maakt zo'n telefoon haast vierkant. En het scherm kan ik evengoed nog als toetsenbord gebruiken, dat gaat ook best goed. Het enige nadeel is dat hij wel vrij zwaar en een beetje dik is, of zoals iemand anders al omschreef: "een flinke jetser".
quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Eerlijk zeggen, wie herkent zich er in?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Eerlijk zeggen, wie herkent zich er in?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |