En ik ben er alweer een half uurtje. Wel krappe bezetting vandaag!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:45 schreef Blurred86 het volgende:
goedemnorgen!
Gecondoleerd aurum, sterkte
ik heb weer eens geen zin om op te staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nou, dat moest bij mij eigenlijk ook, rond mn 18e. Toen heb ik zelfs een abces* in mn keel gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef progje het volgende:
Bah vervelend Coco... ik heb dat ook echt heel erg vaak gehad
daarom zijn ze er toen ik 17 was nog uit gehaald....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat moest bij mij eigenlijk ook, rond mn 18e. Toen heb ik zelfs een abces* in mn keel gehad.
Maar daarna had ik nooit tijd en kwam het nooit goed uit en ben ik het altijd uit blijven stellen.![]()
*Smeuīge details in spoiler.Gelukkig zonder foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |